Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bord voor ophangen foto's etc

<<

Anoniem172

Bericht 04 Mei 2014 18:45

Bord voor ophangen foto's etc

Ik heb 3 maanden geleden mijn eerste huis gekocht wat helemaal opgeknapt is inclusief alle muren laten stuken. Het liefste wil ik de muur achter de eettafel vol hangen met foto's, fotolijsten, kaartjes maar eigenlijk wil ik zo min mogelijk gaten boren in mijn mooie strakke muren. Ik zoek een groot 'bord' voor aan de muur waar ik foto's, kaartjes etc op kan hangen. Wie o wie heeft de oplossing? Het bord moet ongeveer 2 meter breed zijn en ruim 1 meter hoog.
<<

Anoniem83

Bericht 04 Mei 2014 18:48

Re: Bord voor ophangen foto's etc

Zelf maken? Moet niet zo heel moeilijk zijn denk ik.
<<

Anoniem61

Bericht 04 Mei 2014 18:52

Re: Bord voor ophangen foto's etc

Gewoon een plaat mdf kopen. ik meen dat 80 bij 220 een 10tje kost.
<<

Anoniem255

Bericht 04 Mei 2014 19:35

Re: Bord voor ophangen foto's etc

Ja dat is echt héél simpel te maken.
Wij hebben iets soortgelijks maar dan met steigerhout.
Maar mijn ouders en zussen hebben het met MDF gedaan.
Kun je zelf nog verven in welke kleur dan ook.
<<

Angela

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 556

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:26

Bericht 04 Mei 2014 23:14

Re: Bord voor ophangen foto's etc

Inderdaad met een plank van MDF en ik zou daar dan ook een lijst omheen maken zodat je een grote fotolijst krijgt waar je de kleine in kunt hangen.
Those we loved don't go away, they still walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still loved, still missed, still very dear!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 05 Mei 2014 10:45

Re: Bord voor ophangen foto's etc

Wij hadden gewoon een grote mdf plaat en dan behang erop. En dan de foto's met van dat kauwgom spul erop plakken
Afbeelding

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers