Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Thailand en Maleisië

<<

Moa

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 105

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:22

Bericht 13 Sep 2013 14:40

Thailand en Maleisië

Zeer waarschijnlijk moet mijn vriend drie weken naar Maleisië voor zijn werk. Omdat ik toch al aan het twijfelen was om met T naar Thailand te gaan kunnen we dit nu mooi combineren.

Ik wil samen met T voor twee weken naar Thailand gaan en dan vanuit Thailand nog anderhalve week naar Maleisië. Mijn vriend is dan doordeweeks wel aan het werk maar ik vermaak me daar wel denk ik.

Vanuit Maleisië kunnen we dan weer samen terugvliegen.

Heeft er iemand ervaring met een vlucht vanaf Bangkok naar Kuala Lumpur? Mag je dan ook 25 kg aan bagage meenemen?

En hoe is Is Maleisië bevallen? Is dat een makkelijk land met een kleintje van bijna 2?
Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem119

Bericht 13 Sep 2013 16:22

Re: Thailand en Maleisië

Ik zou AirAsia checken voor goedkope vluchten tussen Bangkok en Kuala Lumpur. Verder geen ervaring met beide landen.
<<

Anoniem122

Bericht 13 Sep 2013 16:25

Re: Thailand en Maleisië

Geen ervaring met de vlucht maar dat is gewoon kwestie van uitzoeken. Maleisie is net als.Thailand super makkelijk te bereizen dus neem aan dat het met een kind ook geen probleem zal zijn.
<<

Anoniem20

Bericht 15 Sep 2013 11:40

Re: Thailand en Maleisië

wij vlogen van kuala lumpur naar bangkok met air asia. prima maatschappij, hebben vlucht ter plekke online geboekt.

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers