Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


benauwd - tips?

<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1964

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:58

Bericht 01 Mei 2014 16:26

Re: benauwd - tips?

Als je een voorzetkamer hebt, is het inderdaad beter om rustig in en uit te ademen, wat Dundas zegt. Ik had er een toen ik Seretide gebruikte, omdat ik er anders gigantisch hees van werd, maar ik vond het maar een onding. Nu heb ik Symbicort en hoef ik 'm niet meer te gebruiken.

Ik word ook altijd heel moe als ik benauwd ben, heb het idee dat het veel energie kost, maar geen idee waarom precies. Ik denk dat het best een paar dagen kan duren voor je genoeg verschil merkt nu je medicijnen gebruikt.

Verder helpt het bij mij altijd om m'n huis zo goed mogelijk schoon te houden. Ik heb ook geen stoffen vloerbedekking, zo min mogelijk stoffen meubels, geen donzen dekbed/kussens en geen hangende gordijnen van stof, maar dat zijn dingen die je niet zo makkelijk per direct kunt veranderen.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 03 Mei 2014 21:47

Re: benauwd - tips?

Mijn huis is een groot stofnest... maar ik ben niet allergisch voor huiststofmijt dat is nog niet zo heel lang terug getest, ook geen hooikoorts.
Het gaat wel iets beter. Ik ben niet meer de hele dag benauwd, heb wel een soort aanvallen. Ik moet dan ook uitkijken dat ik niet ga hyperventileren. De ventolin helpt dan ook wel een beetje.
Ik had het vandaag toen ik ergens binnen was waar het doordat de zon doorbrak heel erg warm werd in korte tijd. Ik zat binnen no time ineens heel erg te hijgen en naar lucht te happen. Ik heb ook steeds een heel geïrriteerd gevoel in mijn luchtpijp dan en ik heb af en toe dan hoestbuien.

Maar gelukkig gaat het dus al wat beter, daar ben ik wel blij om!
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers