Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat meenemen naar sauna?

<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:45

Bericht 02 Mei 2014 08:04

Wat meenemen naar sauna?

Ik ga straks voor het eerst naar een sauna en beauty center voor o.a. Een uitgebreide hamam behandeling en om te genieten van diverse sauna's en baden.
Nu vraag ik me af wat ik allemaal mee zal nemen. Is het niet raar als ik mijn eigen badjas, handdoeken (hoeveel) en slippers meeneem? Vind het zonde van het geld om deze te huren.
En nemen jullie ook iets te lezen en een flesje water of zo mee?

Verder nog tips voor een geslaagde sauna dag? ?
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 02 Mei 2014 08:12

Re: Wat meenemen naar sauna?

Ik neem altijd 2 handdoeken mee voor in de sauna. 1 om op te liggen en 1 om af te drogen. Slippers neem ik ook mee en een badjas huur ik want die heb ik niet. Verder idd wat te lezen als ik een hele dag ga en ook een flesje water. Neem ook mijn eigen shampoo mee voor als we klaar zijn en droog me dan ook af met een nieuwe handdoek.

Tips; ga halverwege lekker lunchen en neem vooral de tijd overal voor. Doe lekker rustig aan en drink genoeg!
30-04-2017
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 02 Mei 2014 08:17

Re: Wat meenemen naar sauna?

Ik neem altijd mijn eigen slippers,badjas en handdoeken mee. 1 grote om op te zitten/liggen en 1a2 kleinere om af te drogen. Het huren is meer voor als je het vergeten bent of niet hebt.
Ik neem zelf niks te lezen mee maar dat kan wel. Bij meedere sauna's ligt wel leesvoer.
Ik weet niet naar welke sauna je gaat. Maar als je naar Peize gaat hoef je geen water mee te nemen. Ze hebben daar namelijk drink fontijntjes.

En inderdaad geniet en tussen door even lunchen is ook fijn.
2014 2016
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 14:55

Bericht 02 Mei 2014 08:39

Re: Wat meenemen naar sauna?

Lekker zeg, een dagje sauna!
Het is zeker niet raar om je eigen handdoeken e.d. mee te nemen. Doen heel veel mensen!

Ik neem meestal 2 grote handdoeken mee en nog 1 kleine/gewone die ik pas helemaal aan het einde gebruik als ik me voor de laatste keer douche.
Iets te lezen, flesje water; allemaal een goed idee!
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Bericht 02 Mei 2014 08:45

Re: Wat meenemen naar sauna?

Ik neem altijd mijn eigen spullen mee. Dat doen heel veel mensen.
10-08-2017 ♥
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:45

Bericht 02 Mei 2014 09:20

Re: Wat meenemen naar sauna?

Bedankt voor jullie reacties.
Ik neem een groot badlaken mee en twee gewone handdoeken, een tijdschrift en een flesje water mee. Ik heb een arrangement geboekt waar shampoo, scrubzout e.d. En een high tea bij inzit. Ben benieuwd, heb er zin in!
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:20

Bericht 02 Mei 2014 09:37

Re: Wat meenemen naar sauna?

Geniet ervan!
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 09:27

Bericht 02 Mei 2014 10:35

Re: Wat meenemen naar sauna?

Geniet ervan!
Zoals anderen al zeggen, heel veel mensen nemen dit zelf mee.
<<

Anoniem86

Bericht 02 Mei 2014 10:42

Re: Wat meenemen naar sauna?

Ik zie eigenlijk voornamelijk mensen die het zelf meenemen, ze vragen ook best wel veel geld voor het huren ervan, en bijna iedereen heeft gewoon (teen)slippers en een badjas en handdoeken thuis. Iets te lezen neem ik nooit mee, eigenlijk ligt er altijd wel wat bij de open haarden en rust ruimtes! En water neem ik soms mee, maar heel vaak mag het niet in sauna's en moet je het daar kopen.
<<

Anoniem222

Bericht 02 Mei 2014 10:50

Re: Wat meenemen naar sauna?

Ik neem het altijd zelf mee, maar ik vergeet verdacht vaak mn slippers of neem die van mn vriend per ongeluk mee dus ik heb een hele voorraad saunaslippers haha.

Verder neem ik altijd water mee en vaak ook wel een tijdschrift, maar die liggen ook wel in de sauna. Ik heb echt geen boodschap aan sauna's waar je water moet kopen, later. Ik heb ook eigenlijk nog nooit gehad dat ik daar op aangesproken werd.
<<

Anoniem86

Bericht 02 Mei 2014 10:53

Re: Wat meenemen naar sauna?

Ik wel Harrison, daar letten ze er echt op..
<<

Anoniem222

Bericht 02 Mei 2014 11:11

Re: Wat meenemen naar sauna?

Waar dan? Bij de Zwaluwhoeve, de Veluwse bron, het Friese Woud, de Oase, Ridderrode, van Egmond, Spa Zuiver en Bussloo zeiden ze allemaal niks. Maar misschien had ik net mazzel! Ik stop mn flesje ook altijd in de zak van m'n badjas misschien zien ze het dan minder snel ofzo.
<<

Anoniem86

Bericht 02 Mei 2014 11:12

Re: Wat meenemen naar sauna?

Die in Ridderkerk!
<<

Anoniem222

Bericht 02 Mei 2014 11:16

Re: Wat meenemen naar sauna?

Cool, daar ben ik nog nooit geweest! Aanrader?
<<

Anoniem86

Bericht 02 Mei 2014 11:20

Re: Wat meenemen naar sauna?

Hij is niet zo heel erg groot, maar wel schoon, netjes & heeft goede sauna's en een relaxte rust ruimte. Het is niet zo massaal, en dat vind ik wel heel fijn eraan!
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 02 Mei 2014 12:50

Re: Wat meenemen naar sauna?

Over het water: Ik was laatst bij de Veluwse Bron en ik had een flesje water mee ( wat prima was ), maar kon het echt nergens vullen. Zelfs niet in de wc, daar zat zo'n heel klein kraantje.
Maar goed, ze hadden wel zo'n fontein waar je uit kon drinken.

Ik neem altijd 2 handdoeken mee, een grote en een kleine. 1 om op te zitten en 1 om af te drogen. Mijn badjas en slippers.
Tijdschriften liggen daar altijd wel. Dat vind ik maar lastig als ik dat daar steeds bij me moet houden.

Heerlijk, geniet ervan!
Afbeelding
<<

Anoniem193

Bericht 02 Mei 2014 13:00

Re: Wat meenemen naar sauna?

Bij de veluwse bron zijn wel water flesjes vulpunten.
Sowieso 1 binnen, bij het zwembad.
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 02 Mei 2014 13:29

Re: Wat meenemen naar sauna?

Alibi schreef:Bij de veluwse bron zijn wel water flesjes vulpunten.
Sowieso 1 binnen, bij het zwembad.


Okee, ik heb ze niet gevonden helaas.
Afbeelding
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:45

Bericht 02 Mei 2014 19:12

Re: Wat meenemen naar sauna?

Het was heerlijk! Heb echt genoten en een super relaxte haman behandeling gehad. Ik had een flesje water mee en heb deze nog een keer bijgevuld bij de toiletten. Verder was er ook nog een fontein waar je prima uit kon drinken. Zag heel veel mensen met een flesje, werd totaal niet moeilijk over gedaan.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 02 Mei 2014 21:51

Re: Wat meenemen naar sauna?

Naar welke ben je geweest Pandora?
2014 2016
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:45

Bericht 03 Mei 2014 09:18

Re: Wat meenemen naar sauna?

Ik ben naar de L.hoeve in B. Geweest. Ik heb weinig vergelijkingsmateriaal maar wat mij betreft een aanrader. Heb een heerlijke ontspannen dag gehad.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15901

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 03 Mei 2014 10:05

Re: Wat meenemen naar sauna?

Pandora schreef:Ik ben naar de L.hoeve in B. Geweest. Ik heb weinig vergelijkingsmateriaal maar wat mij betreft een aanrader. Heb een heerlijke ontspannen dag gehad.


Dat is een hele fijne sauna! Wij gaan er ook regelmatig naar toe. Tip: via groupon heb je vaak entree voor de helft van de prijs. Ik neem trouwens ook altijd eigen badjas, slippers, etc. mee. En ook water, daar ben ik in geen enkele sauna ooit oo aangesproken.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 03 Mei 2014 11:11

Re: Wat meenemen naar sauna?

Daar wil ik ook nog eens naar toe. Hoor daar altijd goede verhalen over.
2014 2016

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers