Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Internet + Interactieve TV...welke aanbieder?

<<

Anoniem100

Bericht 13 Sep 2013 20:29

Internet + Interactieve TV...welke aanbieder?

Op dit moment hebben wij een los internet abonnement via Online en Digitenne van KPN voor de televisie. Maar omdat we sinds kort een nieuwe HD/3D televisie met internetfuncties hebben gekocht, willen we eigenlijk ook overstappen op een betere televisie-verbinding. Kabel gaat het sowieso niet worden... Daarvoor moeten we door de hele kamer kabels aan laten leggen, nu met Digitenne hebben we dat niet nodig en staat de tv ook op een andere plek dan de oorspronkelijke aansluiting.

Maar nu....ben ik wel eens benieuwd naar jullie ervaringen van de verschillende aanbieders. Hebben uitgezocht dat we sowieso KPN, Telfort en Tele2 kunnen aansluiten, denk dan ook dat het een van die 3 zal worden. Het gaat dan om internet + interactieve tv, zonder bellen.

Internetten gebruiken we alleen om te surfen, forummen, mailen etc. Downloaden van films doen we niet en muziek nauwelijks. Internet Instap van KPN zou bijvoorbeeld voor ons al voldoende zijn. Of de basis versie van Telfort.

Wie wil haar ervaringen en voor- en nadelen met me delen?
<<

Anoniem87

Bericht 13 Sep 2013 20:35

Re: Internet + Interactieve TV...welke aanbieder?

Ervaring met Telfort en ik zeg.. niet doen! Werkt niet goed bij mij, heb vaak storing. Ik heb zo'n draadloze verbindingsset en die stoort dus steeds, om gek van te worden. Momenteel doet hij het wel weer oké, maar voor hoe lang. We hebben geen zin meer om over te stappen omdat we hier waarschijnlijk niet meer lang wonen, maar volgende huis wordt sowieso kabeltv, dat is een ding wat zeker is!
<<

Anoniem100

Bericht 13 Sep 2013 20:42

Re: Internet + Interactieve TV...welke aanbieder?

Dank voor je ervaring! Wij hopen binnen nu en 2 jaar ongeveer ook te verhuizen naar een koophuis en willen dan idd ook sowieso kabel tv, zitten nu nog sociale huur. Mede daarom willen we ook niet echt verbouwen hier om kabel aan te leggen, de constructie zit een beetje ingewikkeld hier om zo ff te doen.

Wonen nu recht tegenover een zendmast van KPN, maar of dat echt voordelen brengt... Digitenne stoort met slecht weer ook regelmatig, als het echt stormt, keihard regent en onweert.
<<

Khaleesi

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 33

Geregistreerd: 10 Sep 2013 15:46

Bericht 13 Sep 2013 21:48

Re: Internet + Interactieve TV...welke aanbieder?

Wij zijn een tijd geleden overgestapt naar Telfort en ik zeg ook: niet doen! De interactieve televisie vind ik prima, maar het internet is echt waardeloos, harstikke sloom. Ik stoor me er mateloos aan! Voorheen hadden we internet van Tele2 en dat was altijd prima. We hadden toen gewoon kabel tv, dus ik weet niet hoe de interactieve televisie van Tele2 is.
<<

Vita

Noob

Berichten: 42

Geregistreerd: 08 Sep 2013 19:26

Bericht 13 Sep 2013 22:32

Re: Internet + Interactieve TV...welke aanbieder?

Ik ben juist tot nu toe super tevreden over telfort en goedkoop.
<<

M-G

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 14 Sep 2013 03:45

Re: Internet + Interactieve TV...welke aanbieder?

Ik zit momenteel bij Fype, die heeft over het algemeen wat opstart probv\lemen maar op het moment ben ik tevreden.
Laatst gewijzigd door M-G op 15 Sep 2013 02:26, in totaal 1 keer gewijzigd.
Afbeelding
<<

Anoniem173

Bericht 14 Sep 2013 08:56

Re: Internet + Interactieve TV...welke aanbieder?

Vita schreef:Ik ben juist tot nu toe super tevreden over telfort en goedkoop.

Idd al 2,5 Jaa veel plezier van!
<<

Anoniem 82

Bericht 14 Sep 2013 09:16

Re: Internet + Interactieve TV...welke aanbieder?

Atelier Madame schreef:
Vita schreef:Ik ben juist tot nu toe super tevreden over telfort en goedkoop.

Idd al 2,5 Jaa veel plezier van!

Ik ook!
<<

Anoniem5

Bericht 14 Sep 2013 09:56

Re: Internet + Interactieve TV...welke aanbieder?

Wij hebben al bij veel verschillende gezeten, in de afgelopen 5 jaar bij telfort,upc, ziggo, vodafone en nu kpn en voor het eerst tevreden. Ook nooit storing gehad nog met de draadloze tv set.
<<

Elysia

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 371

Geregistreerd: 14 Sep 2013 10:40

Woonplaats: Ergens in Zeeland

Bericht 15 Sep 2013 00:10

Re: Internet + Interactieve TV...welke aanbieder?

Elin_ schreef:Ervaring met Telfort en ik zeg.. niet doen! Werkt niet goed bij mij, heb vaak storing. Ik heb zo'n draadloze verbindingsset en die stoort dus steeds, om gek van te worden. Momenteel doet hij het wel weer oké, maar voor hoe lang. We hebben geen zin meer om over te stappen omdat we hier waarschijnlijk niet meer lang wonen, maar volgende huis wordt sowieso kabeltv, dat is een ding wat zeker is!



Zelfde! Hier werkte het eerst anderhalve week slecht, daarna anderhalve week gewoon niet. En nu sinds een week wel weer maar het is echt traag. Vooral draadloos is echt om te huilen.
We hebben ook uren en uren aan de telefoon gehangen de afgelopen weken, en het duurde anderhalve week om een monteur te sturen en 3 weken (en heel veel verschillende medewerkers) om erachter te komen dat ons tv kastje ook kapot was (wat ik al vanaf dag 1 zei).
We hadden ook 2 maanden gratis hbo, toen we vroegen of ze dat konden verlengen omdat we zolang geen tv hadden werd gezegd dat we het vergoed kregen (maar het was gratis?), maar vervolgens was gewoon ons hele hbo pakket weg terwijl we nog een maand gratis hadden.
Ellende :P

Ik weet niet hoe het bij KPN zit maar Telfort huurt een deel van het KPN gebeuren wat ik gehoord heb, dus het zou kunnen dat KPN wel sneller is maar daar durf ik niks zeker over te zeggen.
<<

loura

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 658

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:00

Bericht 15 Sep 2013 08:46

Re: Internet + Interactieve TV...welke aanbieder?

Ik heb een UPC pakket met mijn smarttv. Werkt perfect eigenlijk, zowel draadloos als met draad.
<<

Anoniem16

Bericht 15 Sep 2013 10:23

Re: Internet + Interactieve TV...welke aanbieder?

Wij hebben UPC horizon, een paar weken terug waren ze van alles aan het veranderen toen was het een grote ellende maar nu bevalt het weer prima! Nooit geen storingen oid.
<<

Anoniem29

Bericht 15 Sep 2013 10:34

Re: Internet + Interactieve TV...welke aanbieder?

Wij hebben Telfort en downloaden veel films, series, zitten veel op youtube en eigenlijk staat de computer altijd aan. Wij hebben in de 5.5 jaar tijd dat we Telfort hebben misschien 3x een grote storing gehad die in heel Nederland was.

Wij zijn dus erg tevreden Telfort gebruikers. Hier in Nijmegen hebben we in iedergeval altijd goed en snel bereik. We hebben het trouwens niet draadloos, maar via een modem.
<<

Anoniem29

Bericht 15 Sep 2013 10:35

Re: Internet + Interactieve TV...welke aanbieder?

Ik zou zelf trouwens graag het alles in een pakket van Ziggo willen hebben. Maar helaas zitten die nog niet hier in Nijmegen qua bereik. Erg jammer. Want daar lees ik goede verhalen over.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers