Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waarmee stoffen jullie?

<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5349

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 29 Apr 2014 08:41

Re: Waarmee stoffen jullie?

Ik gebruik van die vochtige schoonmaak doekjes van de action, die in zo'n blauwe verpakking zitten. Ik kan echt niet zonder die doekjes!
Dat swifferding wat hierboven staat gebruik ik ook, vooral voor de verwarming op de badkamer (designradiator)
10.04.17
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2075

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:04

Bericht 29 Apr 2014 09:36

Re: Waarmee stoffen jullie?

girli schreef:Die Tupperware doek heb ik opgezocht, alleen kon ik alleen maar bestellen als ik voor 50 euro iets kocht. Word een dure stofdoek haha.

Klinkt goed Char! Ik probeer het te vinden op de site, maar dit lukt nog niet. Heb je ook een naam van het setje?


Sorry, lees het nu pas en ben niet thuis, dus ik kan niet kijken hoe het heet. Kan ook best dat het uit het assortiment is, want ik heb ze drie jaar geleden gekocht.
<<

Anoniem186

Bericht 29 Apr 2014 09:42

Re: Waarmee stoffen jullie?

_Lana_ schreef:Afbeelding

Deze bedoel ik. Maar ik gooi ze niet na 1x weg hoor.
Ik heb ze ook wel eens van de Action gehad. Alleen de doekjes, want het steeltje van de Action was zo kapot.


Hiermee. En soms gewoon een microvezeldoekje als ik bovenstaand ding weer eens kwijt ben.
<<

Anoniem321

Bericht 29 Apr 2014 10:50

Re: Waarmee stoffen jullie?

Ik stof meestal met een gewone stofdoek. 1 x per 3 weken neem ik alles af met een nat doekje en een sopje. (behalve de tv en de radio natuurlijk)
<<

Fayebella

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 774

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:57

Bericht 01 Mei 2014 21:59

Re: Waarmee stoffen jullie?

Jans schreef:
_Lana_ schreef:Afbeelding

Deze bedoel ik. Maar ik gooi ze niet na 1x weg hoor.
Ik heb ze ook wel eens van de Action gehad. Alleen de doekjes, want het steeltje van de Action was zo kapot.


Hiermee. En soms gewoon een microvezeldoekje als ik bovenstaand ding weer eens kwijt ben.


Deze gebruik ik ook. De echte, ik heb het idee dat die van de Action het niet goed doet. Ik gebruik hem ook vaker dan 1 keer. Dat kan prima en ze zijn duur genoeg.
<<

Anoniem86

Bericht 01 Mei 2014 22:01

Re: Waarmee stoffen jullie?

Maar hebben jullie niet enorm veel stof als je alleen maar droog stoft dan?
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 01 Mei 2014 22:28

Re: Waarmee stoffen jullie?

Pippa schreef:Maar hebben jullie niet enorm veel stof als je alleen maar droog stoft dan?


Dat vraag ik me ook af. Ik heb het idee dat ik het stof dan alleen maar verplaats.
Afbeelding
<<

Rouxxxe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:06

Bericht 02 Mei 2014 07:47

Re: Waarmee stoffen jullie?

Ik gebruik een micro vezel handschoen. Van de Zeeman. Ideaal in gebruik.
<<

Anoniem304

Bericht 02 Mei 2014 07:57

Re: Waarmee stoffen jullie?

_Lana_ schreef:
Pippa schreef:Maar hebben jullie niet enorm veel stof als je alleen maar droog stoft dan?


Dat vraag ik me ook af. Ik heb het idee dat ik het stof dan alleen maar verplaats.

Met statische stofdoeken niet, die trekken juist al het stof aan. :wink:
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 19:05

Bericht 02 Mei 2014 09:16

Re: Waarmee stoffen jullie?

Afbeelding
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers