Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Afvaltopic #1

<<

July

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 103

Geregistreerd: 02 Sep 2013 13:49

Bericht 14 Sep 2013 13:07

Re: Afvaltopic

Zo, hier ben ik ook weer eens.
Hier gaat het op zich wel goed. Wat ik heb gezondigd de afgelopen dagen?
1x ovenfriet
1x afbakbroodjes.

Wat erger was is dat ik 5 dagen niet gesport hard, dus vandaag maar weer aan de slag gegaan. Morgen weer!
Vanavond gaan we eten bij mijn moeder en weet ik niet wat, dus heb vandaag 2 volkoren beschuitjes en 3 volkoren crackers op.

Van de week maar is een weegschaal scoren.
Afbeelding
<<

Merai

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 157

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:36

Bericht 14 Sep 2013 23:53

Re: Afvaltopic

Twee keer in de week sporten is toch prima? Ik ben vandaag lekker een dagje naar de sauna geweest. Gelukkig kon ik me qua maaltijden wel aan mijn dieet houden. Vanmiddag wel gezondigd met mini-kaassoufles, dat was het minst erg van de lekkere hapjes :angel:
Ik ben zeer benieuwd naar de weegschaal maandagochtend!
"Worry is a misuse of imagination"
<<

Anoniem9

Bericht 15 Sep 2013 09:57

Re: Afvaltopic

Hier ook weer begonnen, en ik doe het nu lekker zelf! Geen Sonja, geen shakes maar gewoon zelf bedenken wat goed voor me is. Daarmee afgelopen week - 500 gram! Helaas een behoorlijk slecht weekend gehad, dus aankomende week weer streng. Sporten moet ik er nog naast gaan doen, maar hardlopen wordt hem momenteel niet. We gaan van de week kijken bij de sportschool hier in het dorp!
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 15 Sep 2013 15:33

Re: Afvaltopic

Hallo Ladies.

Zelf nu ik eigenlijk niet eens op let en normaal eet, gaat het eraf. Vanmorgen stond mijn weegschaal op 80,4. Iets wat ik al lang niet meer heb gezien. De afgelopen dagen juist wat minder opgelet. En eigenlijk hierdoor normaal gegeten. Drie maaltijden per dag en weinig extra's. Dus als het zo blijft gaan ben ik happy. Toch vrijdag een zak chips op, dus het is niet zo dat ik al het lekkere heb laten staan.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25110

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 15 Sep 2013 15:36

Re: Afvaltopic

Qua sporten/bewegen gaat het hier wel goed, maar qua eten nog niet echt. Ik ga er dus weer opnieuw tegenaan! Gisteren heb ik een heel stuk gelopen met RunKeeper, 6.72 km in een uur en 16 minuten (377 calorieën verbrand). Zojuist ben ik naar de sportschool geweest, 25 minuten op de crosstrainer gestaan, daarna een paar andere apparaten en toen een uur zumba. Morgenavond ga ik naar body combat. BAM! Weg met die kilo's!
❤ 7 juni 2018
<<

SunnyFlower

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:07

Bericht 15 Sep 2013 18:51

Re: Afvaltopic

:muts:
Laatst gewijzigd door SunnyFlower op 06 Nov 2013 16:26, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Merai

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 157

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:36

Bericht 15 Sep 2013 19:45

Re: Afvaltopic

Goed om te horen dat jullie zo goed bezig zijn! Ik ben nog steeds heel erg gemotiveerd, hopelijk bevestigt de weegschaal dat morgenvroeg :)
"Worry is a misuse of imagination"
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25110

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 15 Sep 2013 19:50

Re: Afvaltopic

Spannend Merai! Ben benieuwd. Ik ga morgen ook weer op de weegschaal en zal mn gewicht dan hier komen melden, betere stok achter de deur. Ik hoop dat ik nu weer genoeg motivatie heb gevonden. Ik wil nog 'maar' een kilo of zes kwijt, moet makkelijk te doen zijn, maar die laatste loodjes hè... Denk dat ik dan trouwens nog niet tevreden ben, heel slank zal ik dan nog niet zijn, maar ik moet me er gewoon een keer bij neerleggen en mezelf accepteren. Ik wil gewoon een gezond BMI én ik wil in mijn nieuwe broeken passen, dat is nu mijn streven.
❤ 7 juni 2018
<<

SunnyFlower

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:07

Bericht 16 Sep 2013 11:27

Re: Afvaltopic

:muts:
Laatst gewijzigd door SunnyFlower op 06 Nov 2013 16:21, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25110

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 16 Sep 2013 17:28

Re: Afvaltopic

Nou, tevreden niet, ik ging me alleen ff wegen voor mijn nieuwe startgewicht. 88.4 was de schade, dus ik wil er sowieso in 2013 nog zes kilo af hebben. Dan ben ik in 2013 13 kilo afgevallen, leek me wel leuk :laughcry: En als t goed is pas ik dan in mn nieuwe broeken.
❤ 7 juni 2018
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 16 Sep 2013 17:33

Re: Afvaltopic

Hier gaat het qua eten wel goed (gister wel een glaasje cassis op want mijn man had het voor mij meegenomen met boodschappen doen omdat hij weet hoe lekker in dat vind) maar qua bewegen minder. Ik heb nu al een paar dagen last van mijn pols/onderarm, ik weet niet wat ik er mee gedaan heb, dus ik doe maar even rustig aan. Ik wandel wel redelijk wat met D. van de week ook weer ruim een uur gelopen.
Hopelijk voelt mijn pols snel weer wat beter want ik heb thuis geen weegschaal maar ik ben wel erg benieuwd dus ik wil naar de sportschool om mij te wegen.
<<

Merai

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 157

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:36

Bericht 16 Sep 2013 18:46

Re: Afvaltopic

Ik ben tevreden :) -2kg, dat is een goede motivatie om vooral lekker zo door te gaan! Nog 10kg te gaan!
"Worry is a misuse of imagination"
<<

Sushi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 449

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:15

Bericht 16 Sep 2013 19:24

Re: Afvaltopic

Ik ga zo even bijlezen. Ik heb al een tijdje niet gepost volgens mij.

Helaas heb ik afgelopen week een paar keer gezondigd. Een avond pizza gegeten en twee keer chocola gegeten. Baal ik behoorlijk van. Nu weer vol goede moed verder!
<<

Nyx

Bericht 16 Sep 2013 19:58

Re: Afvaltopic

Vanaf vandaag weer 100% aan de bak. Jammer genoeg ben ik heel erg moe. Ik vrees dat ik een griepvirusje te pakken heb. De eerste van dit jaar, dan mag het ook een keer. Ik ga eens even koffie zetten en mijn laatste tussendoortje van vandaag klaarzetten. Heb met mezelf afgesproken dat als ik zin krijg om te snaaien ik naar bed moet. Prima oplossing, omdat ik ook zo moe ben. Kijken wat deze week brengt. Succes iedereen!
<<

Lynn_

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 04 Sep 2013 22:06

Bericht 16 Sep 2013 21:15

Re: Afvaltopic

Hier wel goed! In het weekend wat minder maar vandaag meteen weer opgepakt.
<<

Lynn_

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 04 Sep 2013 22:06

Bericht 16 Sep 2013 21:15

Re: Afvaltopic

Wauw Merai, super zeg!
<<

Sushi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 449

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:15

Bericht 17 Sep 2013 15:27

Re: Afvaltopic

Merken jullie al veranderingen aan je lichaam?

Ik merk het bij mijn buik volgens mij dat er wat af is en ik hoor van vrienden dat ze het in mijn gezicht zien. Dat zie ik zelf alleen echt niet. Maar ja, ik zie mijn hoofd elke dag in de spiegel, dus dan valt dat misschien minder op?
Zaterdag zei een vriendin dat ze zag dat mijn broek losser zat aan de achterkant. Heb dat zelf nog niet gemerkt trouwens.
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 17 Sep 2013 15:29

Re: Afvaltopic

Ik heb wel het idee dat broeken bij mijn benen wat losser gaan zitten maar aan mijn buik/heupen/dijen merk ik nog weinig. Ik hoor ook wel dat ik in mijn gezicht weer dunner wordt.
Toch nog maar wat meer hoepelen dan maar. :)
<<

Nyx

Bericht 17 Sep 2013 16:23

Re: Afvaltopic

Het lijkt hier de goede kant op te gaan. -0.4 ten opzichte van de afgelopen maanden. Wel het geluk dat ik gelijk blijf, hoef ik in ieder geval de snelle kg er niet af te halen. :angel:
<<

Lynn_

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 04 Sep 2013 22:06

Bericht 17 Sep 2013 17:27

Re: Afvaltopic

Ik merk het heel goed. Veel broeken te groot en veel mensen die er wat van zeggen! Werkt heel motiverend. Het belangrijkste vind ik dat ik het zelf ook voel en zie. Zit lichamelijk echt lekkerder in mijn vel.
<<

Sushi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 449

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:15

Bericht 17 Sep 2013 18:25

Re: Afvaltopic

Lynn_ schreef:Ik merk het heel goed. Veel broeken te groot en veel mensen die er wat van zeggen! Werkt heel motiverend. Het belangrijkste vind ik dat ik het zelf ook voel en zie. Zit lichamelijk echt lekkerder in mijn vel.

Nou dat heb ik ook inderdaad, ik zit gewoon lekkerder in mijn vel. Merk ook wel dat ik sneller vol zit nu ik kleinere porties eet dan voorheen.

Haha nu klinkt het echt alsof ik voorheen zo 4 borden spaghetti achter elkaar naar binnen schoof.
Waar ik voorheen 80 gram spaghetti kookte, kook ik nu 60 gram spaghetti. En als ik voorheen drie grote scheppen pastasaus eroverheen deed, doe ik er nu 2. En i.p.v. witte pasta eet ik nu volkorenpasta.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25110

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 17 Sep 2013 19:06

Re: Afvaltopic

Ik woog vandaag 0.4 minder dan gisteren, woohoo ;) Haha, ik weet dat het per dag kan verschillen, maar dit motiveert wel natuurlijk. Maar ik hou het alleen op de maandag officieel bij. Vanmiddag wel een paar wijntjes gedronken en de komende week heb ik allerlei gelegenheden (ben maandag jarig ook), dus dan wordt het alweer een beproeving.
❤ 7 juni 2018
<<

SunnyFlower

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:07

Bericht 18 Sep 2013 12:08

Re: Afvaltopic

:muts:
Laatst gewijzigd door SunnyFlower op 06 Nov 2013 16:27, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Pomsky

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 472

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 18 Sep 2013 12:43

Re: Afvaltopic

SunnyFlower schreef:Liever elke maand 1 kg en dat het er blijvend af is, dan 5kg per maand en het er net zo vrolijk weer bijkomt.


Precies zoals ik ook bezig ben! Inmiddels zit ik rond 69 kilo, dus toch weer wat eraf gelukkig. Nu wil ik vooral volhouden, want ik voel me eigenlijk ook zoveel beter en daar ben ik zo blij mee. Maar het is ook zo makkelijk om te grijpen naar lekkere ongezonde dingen. Ik merk wel dat het steeds beter gaat dat soort dingen te laten staan.
Mijn broeken zitten iets losser allemaal, maar je ziet nog geen duidelijk verschil. Wel heb ik een van mijn lievelingsbroeken in een maat kleiner gekocht, met als doel daar in te passen binnen een paar maanden.

Leuk om jullie verhalen te lezen zo allemaal, dat motiveert ook enorm.
Wat ik me trouwens afvroeg, hoe gaat jullie omgeving ermee om? En dan bedoel ik met je dieet of manier van eten. Mijn vriend heeft er geen probleem mee, eet gewoon gezond mee met mij. Als ik met vriendinnen eet dan eet ik gewoon wat er gekookt wordt, maar laat dan bijv saus en een toetje staan. Dat vinden ze alleen maar goed van mij gelukkig.
Afbeelding
<<

SunnyFlower

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:07

Bericht 18 Sep 2013 13:43

Re: Afvaltopic

:muts:
Laatst gewijzigd door SunnyFlower op 06 Nov 2013 16:33, in totaal 1 keer gewijzigd.
VorigeVolgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers