Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Moderubriek #5: De Eyeliner!

<<

Anoniem50

Bericht 05 Apr 2014 22:22

Re: Moderubriek #5: De Eyeliner!

Dank je voor het antwoord. :)

Mijn moeder deed het vroeger zo en dus dacht ik dat ik het goed deed, tot ik de reclame van verschillende merken zag. Daarbij zag ik het lijntje helemaal van ooghoek naar ooghoek getrokken en toen begon ik te twijfelen. Maar dan laat ik het gewoon zo als ik het altijd doe. Een heel dun lijntje doortrekken gaat me niet lukken. Dan zou ik het in drie delen moeten doen en bij deel twee ben ik er al klaar mee, omdat het best een secuur werkje is. :P
<<

Marinaa_

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 344

Geregistreerd: 03 Sep 2013 13:14

Bericht 05 Apr 2014 22:26

Re: Moderubriek #5: De Eyeliner!

Het is ook een secuur werkje maar als je het vaak doet wordt je er vanzelf handig in. Met zo'n eyeliner pen kun je vaak wel een mooi dun beginnetje maken.
<<

Anoniem50

Bericht 05 Apr 2014 22:31

Re: Moderubriek #5: De Eyeliner!

Ik heb een stiftje van Catrice. Werkt goed, maar ik merk dat hij op raakt.

Mijn moeder dacht laatst dat ik laat zou zijn en dus dacht ze dat ze nog tijd had voor haar make-up en ik verbaasde me erover hoe simpel en snel zij een lijntje had gezet met gewoon oogschaduw. Zo knap, ik kan nog niet eens blenden. Ik doe wat ze doen in een filmpje, maar bij mij wordt het echt niet mooi. Laat staan dat ik eyeliner op basis van oogschaduw kan aanzetten of uit zo'n potje wat me ook wel handig lijkt.
<<

Esperanza

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:42

Bericht 05 Apr 2014 22:55

Re: Moderubriek #5: De Eyeliner!

Handige uitleg forumster!

Ik gebruik meestal een oogpotlood of een cream liner en een kwastje. Ik doe dit al jaren elke dag en ben er ondertussen wel handig in geworden.
Bij mij lukt het het beste als ik mijn ogen open houd. Als ik mijn oog dicht doe krijg ik de lijn niet helemaal goed op de rand en blijf je een stukje ooglid zien.
<<

loura

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 658

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:00

Bericht 06 Apr 2014 08:41

Re: Moderubriek #5: De Eyeliner!

Ik gebruik altijd vloeibare en ik zet nooit de lijn in 1 keer. Ik zet het heel grof boven mijn oog en dan maak ik de lijn strak met een vochtig wattenstaafje. Zo werkt het al jaaaren voor mij het beste en altijd mooi strak resultaat.
<<

Chickster

Noob

Berichten: 208

Geregistreerd: 26 Okt 2013 15:29

Bericht 08 Apr 2014 19:08

Re: Moderubriek #5: De Eyeliner!

Dat aanzetten van de wimperrand lijkt mij wel wat, subtiel maar wel mooi vol.

Moet je dan van onderaf (dus zegmaar vanuit de kant van je oog) stipjes zetten? Ik ben een echte noob :redface:
<<

Anoniem304

Bericht 01 Mei 2014 10:48

Re: Moderubriek #5: De Eyeliner!

Het is me gelukt!!

Gisteren liquid eyeliner gekocht en gisterenavond geprobeerd en vanochtend weer. Fluitje van een cent!
<<

Anoniem187

Bericht 01 Mei 2014 19:50

Re: Moderubriek #5: De Eyeliner!

Ik ga ook weer eens oefenen in het weekend.
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers