Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Dit ding of puddle jumper

<<

Anoniem85

Bericht 29 Apr 2014 20:38

Dit ding of puddle jumper

Over 2 weken gaan wij naar center parcs. Mijn zoontje heeft sl weleens vleugeltjes om gehad, maar dit lijkt hij niet prettig te vinden. Ik was eerder enthousiast geworden door jullie ervaringen met de puddle jumper. Maar nu zag ik dit en ben aan het twijfelen geslagen. Dit vest heeft 16 elementen die je naarmate hij wel kan zwemmen steeds meer kan verwijderen.
Iemand die dit heeft, hoe bevalt het? Of toch de puddle jumper en waarom?

Afbeelding
<<

Anoniem187

Bericht 29 Apr 2014 20:41

Re: Dit ding of puddle jumper

Klinkt wel handig inderdaad, dat je die elementen eraf kunt halen. Ik heb er verder geen ervaring mee, maar het klinkt wel goed!
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11843

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 29 Apr 2014 20:42

Re: Dit ding of puddle jumper

Bij CP hebben ze vaak hesjes hangen voor de kleine kinderen. Deze kan je gewoon pakken en einde van de zwemrit weer terughangen. Mijn neefjes gebruiken deze altijd en ze vinden ze geen probleem.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem85

Bericht 29 Apr 2014 20:45

Re: Dit ding of puddle jumper

Klopt inderdaad silly, die zijn alleen geschikt vanaf 15kg en sluiten niet aan, ben bang dat die nog iets te ruim zijn. Aangezien we ook weleens op zondag willen zwemmen wil ik toch iets voor hemzelf aanschaffen. Maar anders was het zeker het proberen waard.
<<

Muppetje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2714

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 29 Apr 2014 20:59

Re: Dit ding of puddle jumper

Ik ben groot fan van de puddle jumper!
Lars 11-09-2012 & Thomas 17-10-2014
www.facebook.com/MyPolarMonkey
<<

Anoniem162

Bericht 29 Apr 2014 21:57

Re: Dit ding of puddle jumper

Mijn zoon heeft zo'n hesje al vanaf zijn 1ste verjaardag en hij draagt het nu nog. Hij heeft er in het diepe wel vleugeltjes bij om (hij wil namelijk niet vast gehouden worden maar zelf zwemmen).
Ik heb inmiddels ook een puddle jumper in huis maar mijn voorkeur gaat toch naar het hesje, dat zit hem veel beter.
Ik heb trouwens van het merk speedo, daar zit ook een broekje aan vast met drukkertjes. Nu hij 2.5 is pas dat niet zo goed meer maar voorheen had hij die wel altijd aan, dan schoot het hesje ook niet omhoog in het water maar bleef echt goed zitten. Nu past het hesje met alle drijvers erin nog steeds prima.
Laatst gewijzigd door Anoniem162 op 30 Apr 2014 21:58, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Merle

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 221

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 29 Apr 2014 22:01

Re: Dit ding of puddle jumper

Wij hebben voor onze kinderen ook die zwemvestjes. Ze zijn echt ideaal. Niet die vreselijk strakke bandjes om hun armen.
J. 06-04-09
R. 20-06-11
<<

Fiwen

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 24 Apr 2014 13:38

Bericht 29 Apr 2014 22:49

Re: Dit ding of puddle jumper

Wij hebben zondag zo'n zwemvestje gekocht en maandageteen getest. Ze moet er wel even aan wennen maar het beperkt haar in ieder geval niet (bandjes en een puddle jumper deden dat wel).
Wij hebben deze trouwens bij Decathlon gekocht en daar kosten ze 'maar' €20,-. Volgens mij zijn ze bij Intertoys duurder.
Grote meid: 25-08-2010
Kleine meid: 15-09-2016

http://www.juulsoof.nl
Instagram & Facebook: @juulensoof
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 29 Apr 2014 23:06

Re: Dit ding of puddle jumper

Ik zie ze regelmatig op mijn werk langs komen.
Zelf vind ik ze vooral geschikt als kinderen al een beetje kunnen zwemmen/ iets ouder zijn.
Anders heb je er vooral in het diepe ook nog bandjes bij nodig.
En het is wel belangrijk dat hij goed aansluit zodat hij niet omhoog schiet en een kind er als het ware inhangt.

Maar om te spelen in ondieper water zijn ze denk ik wel goed geschikt.

Je hebt ze ook van easy swim. Die worden bij ons in zwemlessen gebruikt (de pro versie, maar je hebt ook een fun versie)
http://easyswim.com/producten
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem83

Bericht 29 Apr 2014 23:53

Re: Dit ding of puddle jumper

Ik heb ze alle twee, maar gebruik alleen de puddle jumpers, omdat de kinderen die allebei fijner vinden zitten.
<<

Anoniem85

Bericht 30 Apr 2014 08:04

Re: Dit ding of puddle jumper

Thnx voor jullie antwoorden! Nog steeds is er twijfel. Dat hesje lijkt mij voor hem fijner als hij zelf speelt in het pierebad, de puddle jumper is denk ik fijner in het diepe. Ik vind het wel een nadeel om te horen dat dat hesje in het diepe nog met bandjes moet. Ik ga nog even nadenken haha.
Thnx voor de tips mbt webshops waar de hesjes goedkoper zijn.

De puddle jumpers zijn alleen via internet verkrijgbaar toch?
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 30 Apr 2014 09:31

Re: Dit ding of puddle jumper

Voor Center parcs zou zo'n hesje wel genoeg zijn, maar ik denk dat je uiteindelijk meer hebt aan de puddle jumper. Het handige is dat er ook bandjes aan vast zitten.
Wij hebben 2 puddle jumpers. Maar goed, we gaan in juni naar het buitenland en vinden dit dan wat veiliger rond het zwembad en op het strand.
Afbeelding
<<

Fiwen

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 24 Apr 2014 13:38

Bericht 30 Apr 2014 09:59

Re: Dit ding of puddle jumper

Sun schreef:Thnx voor jullie antwoorden! Nog steeds is er twijfel. Dat hesje lijkt mij voor hem fijner als hij zelf speelt in het pierebad, de puddle jumper is denk ik fijner in het diepe. Ik vind het wel een nadeel om te horen dat dat hesje in het diepe nog met bandjes moet. Ik ga nog even nadenken haha.
Thnx voor de tips mbt webshops waar de hesjes goedkoper zijn.

De puddle jumpers zijn alleen via internet verkrijgbaar toch?


Zowel de zwemvestjes als de Puddle Jumpers zijn bij Decathlon verkrijgbaar in de winkels. Ik weet niet welke omgeving je woont maar er zitten er 3 in NL (Brabant, Limburg en bij de Arena in Amsterdam).
Verder verkopen ze de Puddle Jumper ook bij De Wit in Schijndel (bij Eindhoven) dus mogelijk ook wel bij andere (grotere) sportwinkels.
Grote meid: 25-08-2010
Kleine meid: 15-09-2016

http://www.juulsoof.nl
Instagram & Facebook: @juulensoof
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 30 Apr 2014 10:29

Re: Dit ding of puddle jumper

Oja ik heb de puddle jumper online gekocht bij de Wit in Schijndel.
Afbeelding
<<

Anoniem85

Bericht 30 Apr 2014 11:44

Re: Dit ding of puddle jumper

Ja wij gaan eind augustus naar het buitenland, zou dan de puddle jumper beter zijn?
Helaas woon ik niet bij die plaatsen, ik woon in Gelderland.
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3282

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 30 Apr 2014 11:50

Re: Dit ding of puddle jumper

Wij hebben voor mijn zoon een puddle jumper, daar blijft hij beter mee drijven dan met alleen zo'n zwemvestje. Ik ben er tevreden over, hij krijgt alleen wel een flinke rode plek op z'n rug bij de sluiting, misschien dat ik daar nog iets voor omheen maak.
Ik heb 'm zelf online gekocht want bij decathlon hadden ze alleen de piratenversie voor jongens en die vind ik niet mooi. Nu hebben we een kikker.
<<

Anoniem261

Bericht 30 Apr 2014 12:16

Re: Dit ding of puddle jumper

Voor M. had ik ook een puddle jumper besteld, nadat ik hier had gelezen dat het prima onder de 15 kilo kan. Ding is nog veel te groot haha (vooral bij haar armen). Maar ze vind 'm wel leuk, dus nu heeft ze 'm in huis aan om mee te spelen :wink:. Om te zwemmen kan ie nog even de kast in, hoop dat ie van de zomer past, zo niet, dan ga ik misschien toch voor zo'n vestje.
<<

maia

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 918

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:01

Bericht 30 Apr 2014 21:05

Re: Dit ding of puddle jumper

Ik ben ook heel tevreden met de puddle jumper. De oudste 2 dragen hem sinds J 2 jaar en 10 maanden was ik denk toen zo'n 11/12 kg.
Mother of 3 adorable children
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 01 Mei 2014 10:22

Re: Dit ding of puddle jumper

Wij hebben zo'n vest. Heel erg tevreden van!
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem162

Bericht 01 Mei 2014 14:15

Re: Dit ding of puddle jumper

Sun schreef:Ja wij gaan eind augustus naar het buitenland, zou dan de puddle jumper beter zijn?
Helaas woon ik niet bij die plaatsen, ik woon in Gelderland.


Misschien bij Beuningen in de buurt ik geloof dat Topshelf ze ook heeft.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers