Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vind ik leuk!

<<

Anoniem 43

Bericht 30 Apr 2014 13:04

Re: Vind ik leuk!

Jaloers op jullie vakanties hoor Mrs. Jansen en Sarah1985! Veel plezier alvast.
Laatst gewijzigd door Anoniem 43 op 07 Mei 2014 09:26, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Bericht 30 Apr 2014 13:35

Re: Vind ik leuk!

24 mei ga ik de trouwjurk bekijken die ik op het oog heb. Ik heb er heel veel zin in.
10-08-2017 ♥
<<

Anoniem 146

Bericht 30 Apr 2014 13:47

Re: Vind ik leuk!

Wat leuk Isolt! Veel plezier!
<<

Anoniem321

Bericht 30 Apr 2014 14:43

Re: Vind ik leuk!

Sarah: goed vooruitzicht die vakantie. En hopelijk word je idd aangenomen. Veel succes.

Believe, lekker is dat he, dat je lekker gesport hebt. Misschien wel de beste manier om een goed gevoel te krijgen!

Isolt: leuk zeg! Hoop dat 'ie jouw jurk is.

Ik vind het leuk dat ik nog maar 4 weekjes hoef te werken voordat mijn vriend en ik op reis gaan naar Amerika!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 30 Apr 2014 15:31

Re: Vind ik leuk!

Isolt zo leuk is dat trouwjurken uitzoeken

ragazza lekker op reis naar amerika waar ga je daar heen?


Ok ik ben even heel blij. Er was op de radio een actie kon je een cd winnen van mijn favoriete artiest en ik zei gister tegen mijn man morgen middag win ik die cd. En werd zojuist gebeld door de radio en ja hoor ik heb de cd gewonnen joepie. En maak nog kans op een huiskamerconcert van hem.
Afbeelding
<<

Anoniem156

Bericht 30 Apr 2014 17:55

Re: Vind ik leuk!

Hey wat gaaf Sarah! Van wie heb je een cd gewonnen?

Ik vind het leuk dat ik een geweldige vakantie heb gehad en nu nog lekker bijna een week vrij heb!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 30 Apr 2014 18:06

Re: Vind ik leuk!

van Tim Akkerman was voorheen de zanger van di-rect ik volg hem al jaren. Kreeg net ook nog een felicitatie van hem via twitter

Waar ben je heen geweest op vakantie ?
Afbeelding
<<

Anoniem156

Bericht 30 Apr 2014 18:39

Re: Vind ik leuk!

sarah1985 schreef:van Tim Akkerman was voorheen de zanger van di-rect ik volg hem al jaren. Kreeg net ook nog een felicitatie van hem via twitter

Waar ben je heen geweest op vakantie ?


Wat leuk dat hij je dan ook nog feliciteert op Twitter!
Ik ben een week in Egypte geweest, in El Gouna. Heerlijk niks gedaan.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 30 Apr 2014 18:47

Re: Vind ik leuk!

Poubelle schreef:
sarah1985 schreef:van Tim Akkerman was voorheen de zanger van di-rect ik volg hem al jaren. Kreeg net ook nog een felicitatie van hem via twitter

Waar ben je heen geweest op vakantie ?


Wat leuk dat hij je dan ook nog feliciteert op Twitter!
Ik ben een week in Egypte geweest, in El Gouna. Heerlijk niks gedaan.



ik kom al jaren bij zijn concerten en als ik hem zie bij een concert begroet die me altijd met 3 zoenen. Hij kent me dus wel


ooh heerlijk een week niks doen. Ga ik over 5 weken doen in turkije
Afbeelding
<<

Rouxxxe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:06

Bericht 01 Mei 2014 13:25

Re: Vind ik leuk!

Dat mijn vriend en ik de afgelopen dagen heerlijk hebben genoten van een korte vakantie in Drente. En dat ik nu nog 1,5 week vrij heb :D
<<

Anoniem50

Bericht 01 Mei 2014 18:39

Re: Vind ik leuk!

Ik vind het leuk dat na een week vertraging mijn bril vandaag bij de opticien klaar lag. Ik heb hem opgezet en niet meer afgedaan. En voor het eerst in, volgens mij zes jaar, geen ogen meer die moe zijn. Ik heb zelfs geen avondtukje gedaan. Vooruitgang! :smile:

Ow en en en, ik kan weer kleine lettertjes lezen. :D
Laatst gewijzigd door Anoniem50 op 01 Mei 2014 18:40, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 01 Mei 2014 18:40

Re: Vind ik leuk!

was je sterkte zo verandert marley? En foto van je nieuwe bril
Afbeelding
<<

Anoniem50

Bericht 01 Mei 2014 18:41

Re: Vind ik leuk!

sarah1985 schreef:was je sterkte zo verandert marley? En foto van je nieuwe bril


Nee, maar ik had ooit een prisma in de bril en die is er door specsavers er zes jaar geleden uitgehaald. Nu zit er weer een prisma in en dit is gewoon echt lekker rustig kijken.

Foto van de bril staat in het laatst gekocht topic in Beauty en Mode. :)
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 01 Mei 2014 18:55

Re: Vind ik leuk!

heb even gekeken en leuke bril hoor. Staat je goed
Afbeelding
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 02 Mei 2014 07:59

Re: Vind ik leuk!

Fijn hè Marley dat prisma er in! Ik heb ook 2 prisma's in mn glazen. Tijdens sporten heb ik lenzen in maar ben altijd weer blij als ik mn bril weer op mag!
Waarom hebben ze die er uit gehaald bij Specsavers? Die van mij nemen ze altijd over. Moet het overigens wel altijd melden want ze kunnen het daar niet meten.

Leuke bril trouwens!
30-04-2017
<<

Anoniem 146

Bericht 02 Mei 2014 08:05

Re: Vind ik leuk!

Ik heb het woensdag al gezegd, maar omdat ik het zó leuk vind doe ik het gewoon nog een keer. Vandaag nog werken en dan...Vakantie! :cheers:
Ik ben er echt aan toe.


Marley, fijn dat het je vermoeidheid weg neemt!

Leuke Sarah. Wanneer weet je of je het huiskamer concert hebt gewonnen?
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 02 Mei 2014 08:07

Re: Vind ik leuk!

Mrs. Jansen. Werkse nog vandaag en dan lekker vakantie

Ik hoor vandaag tussen 15.00 en 18.00 over het huiskamer concert er zijn nog 15 anderen die kans maken
Afbeelding
<<

Anoniem 146

Bericht 02 Mei 2014 08:10

Re: Vind ik leuk!

Spannend! Succes! Win je dmv loting?
<<

Anoniem86

Bericht 02 Mei 2014 11:23

Re: Vind ik leuk!

Ik vond mijn kapotte OV chip kaart een tijdje terug in de la, maar er stond nog best wat tegoed op, dus ik heb hem opgestuurd en heb het geld net teruggestort gekregen!!
<<

nijntje4

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:18

Bericht 02 Mei 2014 13:41

Re: Vind ik leuk!

Dat ik vannacht op de radio was en twee kaartjes won voor Pitch Festival! :banaan:
<<

Anoniem122

Bericht 02 Mei 2014 14:05

Re: Vind ik leuk!

Gefeliciteerd Nijntje4!

Ik ben blij omdat mijn vriend vandaag de brief van de BD kreeg, waarin stond dat hij niet 300 euro, zoals hij dacht terug krijgt, maar 900 euro :D
<<

Anoniem50

Bericht 02 Mei 2014 14:27

Re: Vind ik leuk!

Kreeg vanochtend een whatsapp van mijn moeder dat ik de post in de gaten moest houden. Wist gelijk wat ze bedoelde. En ja hoor, de uitnodiging voor het huwelijk van mijn broertje en zijn vriendin lag bij de post. Nog een kleine vier maanden en ik heb echt een schoonzusje. En vanmiddag zat ik in de auto en wist ik opeens wat ik wil aantrekken tijdens die dag. Whoei! Zo leuk! Mijn broertje gaat trouwen. Ik word oud.
<<

Anoniem130

Bericht 02 Mei 2014 15:05

Re: Vind ik leuk!

Ik vind het leuk dat ik eindelijk informatie heb over mijn coschappen! Fijn om een beetje duidelijkheid te hebben nu.

Minder blij met de werktijden trouwens, gemiddeld 50 uur per week (alleen neurologie en kno zijn korter) en maar 15 min lunchpauze. En wekelijks een dag van 7.30-22.00, dan 2x 15 min pauze. What the hell.. :o En dit is je rooster natuurlijk, waarschijnlijk lopen meer dagen uit dan dat je vroeg klaar bent! :o
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 02 Mei 2014 15:27

Re: Vind ik leuk!

Whatever schreef:Ik vind het leuk dat ik eindelijk informatie heb over mijn coschappen! Fijn om een beetje duidelijkheid te hebben nu.

Minder blij met de werktijden trouwens, gemiddeld 50 uur per week (alleen neurologie en kno zijn korter) en maar 15 min lunchpauze. En wekelijks een dag van 7.30-22.00, dan 2x 15 min pauze. What the hell.. :o En dit is je rooster natuurlijk, waarschijnlijk lopen meer dagen uit dan dat je vroeg klaar bent! :o

Ik snap dat dus echt niet, dat je zulke helse roosters krijgt tijdens je co-schappen. Vermoeide mensen maken toch veel sneller fouten? Het lijkt mij onverantwoord.
Het is niet voor niets dat bijvoorbeeld chauffeurs maar een bepaald aantal uur per dag mag rijden, waarom zouden dokters - die nota bene beslissingen maken die over leven en dood kunnen gaan - wel zulke lange dagen mogen maken?
Geen verwijt naar jou natuurlijk Whatever, meer een verwondering van mijn kant.

♥♥
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 02 Mei 2014 15:37

Re: Vind ik leuk!

Helemaal eens met Elliot, ik vind dat echt wel hele lange dagen terwijl het zowel lichamelijk als geestelijk best pittig werk is lijkt me.
R. 2013
D. 2016
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers