Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Groepsreis - internationaal (OnTheGo, Contiki etc.)

<<

Anoniem130

Bericht 28 Apr 2014 17:40

Groepsreis - internationaal (OnTheGo, Contiki etc.)

Haaaaaai, ik ben me aan het orienteren voor een vakantie deze zomer. Het ziet er naar uit dat ik weer lekker alleen op vakantie ga, maar ik wil graag wat verder weg (vorige zomer 4 weken wezen interrailen in Europa) en dan moet ik wat dat betreft maar een beetje wat inleveren. Een groepsruis dan maar, een gave groepsreis! Dus ik ben naar wat reizen aan het kijken en nadat ik me eerst blind heb gestaard op Nederlandse reisorganisaties heb ik recent bedacht dat ik een internationale organisatie misschien nog wel leuker vind. Ik ben tot nu toe op de hoogte van 'On the Go Tours' en 'Contiki tours'. Iemand nog aanvullingen? Iemand advies? Iemand zin om mee te zoeken? Ervaringen?


Ik ben dus op zoek naar een vakantie, bij voorkeur een gave groepsreis. Ergens tussen 20 augustus en 28 september. Budget ca. 2000 euro.

Waar ik nu mijn oog op heb laten vallen: 15 dagen Afrika, start en finish in Nairobi en dan Gorilla's zoeken in Rwanda/Uganda. Bij OnTheGoTours, reis ca. 800 en tickets rond de 600. :cheering: Maar ik sta open voor andere opties dus.. :dance:
<<

Anoniem285

Bericht 28 Apr 2014 18:56

Re: Groepsreis - internationaal (OnTheGo, Contiki etc.)

Oh, die prijs valt echt mee zeg! Zijn de gorilla's daarbij inbegrepen?! Ik heb zelf nog nooit een groepsreis gedaan, maar ik heb een Engelse vriendin die goede ervaringen heeft met Intrepid Travel. Is misschien ook wat!
<<

Anoniem130

Bericht 28 Apr 2014 19:02

Re: Groepsreis - internationaal (OnTheGo, Contiki etc.)

Nee, gorilla permit moet er nog bij helaas. Is nog iets van 500 euro.. Dat maakt ook gelijk dat ik aan de 2000 kom.. :')
Voordeel is wel weer dat bijna alle maaltijden inclusief zijn. Dat scheelt in ieder geval weer qua uitgaven daar. Want veel hoger moet ik niet uit gaan komen.

Thanks! Die ga ik ook eens bekijken dan!
<<

Vajen

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 382

Geregistreerd: 10 Okt 2013 19:00

Bericht 28 Apr 2014 19:07

Re: Groepsreis - internationaal (OnTheGo, Contiki etc.)

Als Afrika je trekt zou je ook nog kunnen kijken bij Nomad tours. Dat is een Afrikaanse organisatie (waarbij natuurlijk iedereen over de hele wereld kan boeken) en ze bieden reizen door heel Afrika aan. Ik ga in oktober via hun een tour doen, mijn zus heeft het een aantal jaar geleden gedaan en dat was goed bevallen. Een tip: sommige tour aanbieders hebben een local payment die bovenop de prijs van de tour komt, dat staat soms een beetje onduidelijk aangegeven.

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers