Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Katten Topic <3

<<

Anoniem301

Bericht 28 Apr 2014 10:30

Re: Katten Topic <3

Elliot schreef:Ahh Carrie, een main coon! Ik ben jaloers! (Ik zie alleen geen foto, klopt dat?)


Ja klopt! Ik ging eerst even typen op de pc, en heb later de foto's toegevoegd via mijn telefoon. Als het goed is zie je ze nu wel!
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 28 Apr 2014 10:31

Re: Katten Topic <3

Ohja ik zie ze! Wat een scheetje zeg :heart:
Echt te lief :)

♥♥
<<

Anoniem301

Bericht 28 Apr 2014 10:33

Re: Katten Topic <3

Elliot schreef:Ohja ik zie ze! Wat een scheetje zeg :heart:
Echt te lief :)


Ja hij is echt lief! Een echte knuffekont. En hij heeft al een paar keer gespind :love: En het gaat verrassend goed met de andere katten gelukkig!
<<

Anoniem304

Bericht 28 Apr 2014 10:34

Re: Katten Topic <3

Ik ben verliefd op Eric!
<<

Anoniem301

Bericht 28 Apr 2014 10:36

Re: Katten Topic <3

Cotton schreef:Ik ben verliefd op Eric!


D'awww! :D
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6220

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 28 Apr 2014 10:44

Re: Katten Topic <3

Die is echt te schattig Carrie!
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Raaf

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 368

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:31

Bericht 28 Apr 2014 10:49

Re: Katten Topic <3

Wauw Carry, wat een prachtige kat!

Hier ook een huishouden met 2 katten. Een zwart/wit vrouwtje, Aagje en een grote (dikke)rood/witte kater, Tijger. En ja zo gedraagt hij zich ook af en toe. Het zijn 2 asielkatjes en Tijger hebben we als kitten in huis genomen. Mijn vriend en ik zijn gek op onze 'monstertjes'

Aagje is ons nieuwsgierig meisje wat heerlijk komt kroelen en spinnen, houdt heel erg van dekens. Als ik 's avond op de bank lig met een deken komt ze altijd bij mij liggen. Verder ligt ze ook graag op schoot en op haar deken bij de kachel.

Tijger is een echte man, nog ontzettend speels, laat zich graag aaien maar is geen schootkat. Tijger is ook erg nieuwsgierig en is gek op dozen, het liefst kartonnen dozen waar hij zich helemaal in kan verstoppen en eventueel kan slopen. ;)
Laatst gewijzigd door Raaf op 28 Apr 2014 11:02, in totaal 3 keer gewijzigd.
Afbeelding
<<

Anoniem273

Bericht 28 Apr 2014 10:51

Re: Katten Topic <3

Carrie, wat een liefie! Wij hebben ook drie katten en zijn crazy cat persons, niks mis mee :D
Hoe reageerden de andere twee?
<<

Anoniem301

Bericht 28 Apr 2014 10:59

Re: Katten Topic <3

Aziraphale schreef:Carrie, wat een liefie! Wij hebben ook drie katten en zijn crazy cat persons, niks mis mee :D
Hoe reageerden de andere twee?


Nee niks mis mee, haha! Ze schrokken wel een beetje, paar keer blazen, en het kleintje blies nog het meeste. Maar ze hebben al met de neusjes tegen mekaar aan gesnuffeld, en een likje gegeven. En dan weer blazen. Mijn vriend apte net dat Gijs met Eric aan het spelen was. En vanmorgen toen ik naar mijn werk ging zaten ze met z'n drieen op de mat naar elkaar te kijken, met ongeveer 15 centimeter afstand tussen ze. Dat zag er wel gezellig uit :) Dus het gaat behoorlijk goed, gelukkig!

Vanmiddag gaat mijn vriend nog langs de dierenarts met hem, gewoon om alles even te controleren. We hebben ook een paspoortje waar de eerste inenting al op staat.
<<

Raaf

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 368

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:31

Bericht 28 Apr 2014 11:11

Re: Katten Topic <3

Afbeelding

Afbeelding

Eens kijken of dit lukt, zit even te stoeien met het plaatsen van foto's :D
Laatst gewijzigd door Raaf op 28 Apr 2014 11:12, in totaal 1 keer gewijzigd.
Afbeelding
<<

oasis

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1040

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:03

Bericht 28 Apr 2014 11:11

Re: Katten Topic <3

Oh wat een droppie Carrie! Te cute!
En hoe heeft je vriend je overtuigd? :angel: Kan ik dat ook even gebruiken bij mijn vriend haha.
Waiting for a change to set us free
Waiting for the day when you can be you and I can be me
Waiting for hope to come around
Waiting for the day when hate is lost and love is found
Waiting for a change - Christina Aguilera
<<

Anoniem301

Bericht 28 Apr 2014 11:15

Re: Katten Topic <3

oasis schreef:Oh wat een droppie Carrie! Te cute!
En hoe heeft je vriend je overtuigd? :angel: Kan ik dat ook even gebruiken bij mijn vriend haha.


Ehm, nou hij kwam naar boven (ik lag te lezen op bed) en hij zei "Ik heb een Main Coon gezien, een kitten, en ik doe het". Dus. :smile: weet niet of dat bij jouw vriend ook zo makkelijk zal werken? Haha!
<<

Anoniem273

Bericht 28 Apr 2014 11:20

Re: Katten Topic <3

Carrie schreef:
oasis schreef:Oh wat een droppie Carrie! Te cute!
En hoe heeft je vriend je overtuigd? :angel: Kan ik dat ook even gebruiken bij mijn vriend haha.


Ehm, nou hij kwam naar boven (ik lag te lezen op bed) en hij zei "Ik heb een Main Coon gezien, een kitten, en ik doe het". Dus. :smile: weet niet of dat bij jouw vriend ook zo makkelijk zal werken? Haha!


:yes: Hahaha, geweldig ;) En wat fijn dat het al zo goed gaat tussen de heren! In mijn beleving zijn katers daarin ook veel makkelijker dan poezen.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 28 Apr 2014 11:21

Re: Katten Topic <3

Carrie wat een lieverd. Zo schattig die kleintjes maar hier komen niet meer 2 is genoeg haha
Afbeelding
<<

Anoniem301

Bericht 28 Apr 2014 11:33

Re: Katten Topic <3

Ja he Azzi? Ben ook blij dat dit een katertje is. Hopelijk wordt hij lekker groot.
Sarah ik vond twee ook genoeg, maar 'helaas' :) Gelukkig kunnen ze lekker naar buiten, dat scheelt ook wel denk ik. Al blijft Eric voorlopig nog even binnen. Maar hij mag straks wel naar buiten, ook al is het een raskat. Er wonen in de buurt nog twee Main Coons, en een Perz, en die gaan ook gewoon naar buiten.
<<

Anoniem222

Bericht 28 Apr 2014 11:37

Re: Katten Topic <3

Ik zou willen dat dat bij mijn vriend ook werkte Carrie, haha!
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5464

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 28 Apr 2014 12:23

Re: Katten Topic <3

Raaf wat een lieverds ook! Hoe oud zijn ze?

Carrie, echt heel lief!

Wij gaan over 2,5 week on katertje ophalen. Hopelijk botert een beetje tussen hem en onze poes.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

nijntje4

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:18

Bericht 28 Apr 2014 15:27

Re: Katten Topic <3

Ooh wat een knapperd Carrie!
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 28 Apr 2014 16:38

Re: Katten Topic <3

Zag Eric al op instagram, echt een knapperd!!
30-04-2017
<<

Anoniem 52

Bericht 28 Apr 2014 18:50

Re: Katten Topic <3

Wat een schatje, Carrie!

Hier nog 7 weekjes wachten ongeveer en dan krijgen we 2 kittens :) Jammer genoeg niet een Doedel Jr, dat doet nog steeds pijn, maar ik wilde wel een maatje voor onze Rory, dus we zijn verder gaan zoeken en terecht gekomen bij een nestje in de buurt, we weten nog niet of 't een katertje of poesje is, maar de naam staat al vast; Jacky! Jack als 't een jongetje is, natuurlijk...

Afbeelding

Afbeelding

En we gaan nog een buitenlandertje adopteren :smile: Deepdown wilde ik perse een zwarte kitten... Maar goed, je hebt 't niet altijd voor 't zeggen, maar toen kwam k langs een advertentie van iemand die kittens heeft in Hongarije waar ze niet zo leuk zijn voor dieren... En ze zocht een liefdevol thuis en er was een zwart katertje bij!!

Als alles goed gaat, komt die over anderhalve maand :heart: (niet de mooiste foto, maar de moederpoes schijnt nogal beschermend te zijn... Als 't goed is volgen er meer!)

Afbeelding
<<

Tiana

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 132

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:14

Bericht 28 Apr 2014 19:16

Re: Katten Topic <3

Aaaawh Carrie, wat een droppie!

Bazinga, wat een kleintjes nog zeg. Dat wachten duurt zo lang he. Spannend! :)

Mijn katertje is echt een boefje,hij is nu 8 maanden en is allemaal dingen aan het doen die niet mogen. Helaas vliegt hij ook nog wel eens mijn handen/armen aan, maar vergeleken met in het begin heb ik dat al redelijk af kunnen leren. Ben nu eindelijk een keer krasvrij. Is dit normaal kittengedrag? Ik kreeg het idee dat ze bij zijn moeder veel met de handen speelden, want in het begin zag hij mijn handen écht als prooi. Hij komt ook niet meer op schoot liggen, dit deed hij eerst wel vaker en hij spint overdag ook vrijwel niet. Behalve als ik thuis kom. 's Nachts ligt hij op mijn haren en spint volop en trekt dan ook zo zijn nageltjes in en uit. Hieronder wilde hij nog wel veel knuffelen :)

Afbeelding

En dit was 'ie als ukkie :heart:
Afbeelding
You're gonna hear me roar
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5464

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 28 Apr 2014 19:40

Re: Katten Topic <3

Wat een lieverds allemaal! Ik heb vandaag ook weer even bij mijn kitten gekeken! :D
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Anoniem 52

Bericht 28 Apr 2014 19:54

Re: Katten Topic <3

Oh wat lief!!

Wachten duurt idd heel lang, helemaal omdat de namen e.d. ook al vast liggen haha. De zwarte wordt ons Pietertje :heart:
<<

Anoniem273

Bericht 28 Apr 2014 20:20

Re: Katten Topic <3

Baz, wat lief! Die zwarte :love:

Tiana, heeft jouw kater drie kleuren in z'n vacht of lijkt dat maar zo op de bovenste foto? Weet je zeker dat het een kater is? Echt een knapperd btw!
<<

Tiana

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 132

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:14

Bericht 28 Apr 2014 20:31

Re: Katten Topic <3

Haha ja het is echt een kater, hoezo? Ze dachten dat het een poes was toen hij klein was, maar toen ik hem ging laten inenten zeiden ze dat het toch echt een katertje was. Zijn vacht op de rug is 2 kleuren en op zijn buik, pootjes en koppie zit ook wit. En op zijn buik heeft ie een verdwaald kleurtje ertussen. Hij is een halve main coon :P.
You're gonna hear me roar
VorigeVolgende

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers