Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Moderubriek #3: Daily office wear

<<

Lavendel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1465

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:58

Bericht 22 Mrt 2014 23:10

Re: Moderubriek #3: Daily office wear

Mm nooit aan gedacht! Hebben schoenmakers dat soort bandjes/riempjes? Of kun je die zelf ergens kopen?
Smile, it's free!
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 23 Mrt 2014 10:48

Re: Moderubriek #3: Daily office wear

Mijn schoenmaker had ze gewoon, best veel soorten ook. En hij heeft toen zelfs speciaal voor mij toen hij naar de groothandel ging een bandje gehaald wat qua kleur nog beter paste. Misschien kun je gewoon eens langsgaan en vragen wat mogelijk is?
<<

Nigella

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 113

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:37

Bericht 27 Apr 2014 14:35

Re: Moderubriek #3: Daily office wear

Ik up dit topic even...

Ik ben de afgelopen tijd afgevallen en wat maatjes kleiner. Hartstikke fijn, maar wel een probleem met broeken. De meeste broeken die qua breedte goed zijn, zijn te kort voor mijn benen (lengtemaat 34). Ik draag nu veel jeansbroeken van de H&M, de niet-jeans kleuren, maar wil graag iets zakelijker op mijn werk verschijnen.

Wie weet welke winkel zakelijke, maar niet te truttige, pantalons/broeken verkoopt met grote lengtematen?

Liefst een betaalbare prijs, ik heb inmiddels voor zo'n € 160 aan te grote (jeans)broeken liggen die ik amper heb gedragen :nopompom:.
<<

Anoniem147

Bericht 28 Apr 2014 09:35

Re: Moderubriek #3: Daily office wear

ZARA.

Ik ben 1.72 en pantalons en nettere broeken zijn altijd zo'n 10 cm te lang. (Zelfs als ik mezelf in maat XS wurm). Op hun website kun je het zelfs zien, daar gebruiken ze modellen van rond de 1.80 en daar zijn de broeken vaak nog redelijk lang bij.
<<

Anoniem147

Bericht 28 Apr 2014 09:39

Re: Moderubriek #3: Daily office wear

Dit model is bijv. 1.80m.

Ik ben trouwens niet thuis in de nettere broeken haha. Maar ik ben wel altijd gefrustreerd dat ZARA broeken zo lang zijn (waarom? Spaanse vrouwen zijn helemaal niet zo lang? haha)

Afbeelding
<<

Anoniem147

Bericht 28 Apr 2014 09:40

Re: Moderubriek #3: Daily office wear

Hier kun je toch niet normaal mee lopen? (Model is 1.75, dit probleem heb ik dus altijd bij ZARA).

Afbeelding
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers