Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zwangerschaps topic - tot 12 weken

<<

Romée

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 110

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:31

Bericht 25 Apr 2014 19:32

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Morgen :smile:
Afbeelding
<<

Framboos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1810

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:13

Bericht 27 Apr 2014 17:52

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Na een weekje vakantie ben ik er ook weer. We hebben genoten, maar voel wel aan me buik dat ik iets te veel gelopen heb de afgelopen dagen. Helaas hier toch nog wel flink misselijk elke dag en wordt nog niet echt minder. Ben inmiddels 4 kg afgevallen doordat ik zo weinig eet. Maar goed we slaan ons er nog even doorheen. Morgenochtend heb ik de eerste echo, ben zo benieuwd. Hoop dat alles goed is en we een mooi kloppend hartje te zien krijgen. Ik ben morgen ongeveer 10 weken en 2 dagen. Ben benieuwd op welke datum de echo precies uit gaat komen.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem57

Bericht 27 Apr 2014 19:29

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Succes morgen framboos!
Ik vind dat zo laat he, die echo's zo!

Romee, we wachten met smart op je topic hoor!
<<

Framboos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1810

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:13

Bericht 27 Apr 2014 19:32

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Parel schreef:Succes morgen framboos!
Ik vind dat zo laat he, die echo's zo!

Romee, we wachten met smart op je topic hoor!

Ja duurt dan lang al die weken hè. Ze hadden drie data's en eerste twee moest ik beide werken, maar anders werd het pas 9 mei, nou dat vond ik echt te lang. Dus heb gelukkig kunnen ruilen op mijn werk.

@ Parel, jij nog gefeliciteerd trouwens, is echt vlot gegaan.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem57

Bericht 27 Apr 2014 19:33

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Oh trouwens, ik zat net mee te lezen in het voorjaar 2014 topic en ik vind het zó raar dat wij nog een kindje krijgen! :laughcry: Ik ben veel meer hoteldebotel en van mijn stuk dan bij L.

Enige verschil is nu wel dat mijn vriend ook echt 'blij' is, en we er dus al over kunnen praten (in codetaal, dat wel).
<<

Fearie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1428

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 27 Apr 2014 19:34

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

@Framboos, lekker weekje vakantie gehad? Waar zijn jullie geweest? Kun je niet eten omdat je zo misselijk bent of gewoon weinig eetlust? Spannend hoor morgen de echo.

@Wolf, Mickey en Parel, gefeliciteerd !!

@ Romee, leuk dat je schoonouders ook leuk reageerden. Je bent de 1e die 12 weken voorbij is, open dat wintertopic maar ;)

@BP, spannend, donderdag echo. Wat heb je mooi op tijd de intake gehad. Wij krijgen hem donderdag pas.

@kwak, wat fijn dat jullie echo goed was. En wat heb je dan achteraf gezien enorm vroeg getest. Ik wist niet eens dat dat kon.

@Tweeling, fijn dat ook jij een goede echo had.

@Buurvrouwtje, wat fijn dat je niet meer zo misselijk bent. En morgen echo, spannend spannend!

@Minnoessepoes, een colaatje op zijn tijd moet kunnen toch, ik dronk met de zwangerschap van D ook cola. Alleen lust ik geen koffie, dus qua cafeïne valt het dan wel mee.

@all, wij hebben as donderdag het intake gesprek en dan 13 mei savonds de echo. Hopelijk kan ik het verborgen houden op m'n werk tot de 14e. Dan de 2e echo wil ik het vertellen. Al zou het me niet verbazen dat mijn collega's het al vermoeden, ik bunker als een volwassen vent. Eet de hele dag door om maar dat honger gevoel te onderdrukken, want honger zorgt weer voor misselijkheid. En oeps, die vermoeidheid, die was ik even vergeten. Gemiddeld gezien lig ik rond half 9 al op bed. Ik leg D op bed en kruip er dan zelf ook in. Hoop dat dat snel wat minder wordt.
D. 16-8 en J. 27-11
<<

Framboos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1810

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:13

Bericht 27 Apr 2014 20:38

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

@ Fearie, ik heb idd heel weinig eetlust en wordt denk ik door de honger weer misselijk, maar als ik dan eet wordt ik daar weer misselijk van. Erg lastig dus. Sowieso wordt ik enorm misselijk van etensluchten, kan het echt niet hebben en ben dan meteen enorm misselijk. Hoop dus dat het snel beetje minder gaat worden, want wordt er zo lusteloos van.
Vakantie was wel lekker, was blij dat ik in ieder geval niet hoefde te werken deze week. We waren in het westen van Frankrijk.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Buurvrouwtje

Bericht 27 Apr 2014 20:44

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Framboos, herkenbaar! Dat circkeltje zat ik ook in, maar het lijkt dat ik er alweer uit ben. Behalve als ik (zoals vandaag) echt te weinig heb gegeten, dan heb ik er wel een beetje last van! Gisteren waren we uit eten en ik werd gewoon niet misselijk van alle geuren, zo fijn!

Fearie, maakt het veel uit als ze het al vermoeden? Ik snap dat je het verborgen zou willen houden hoor! Maar ga je ontkennend reageren als ze het vragen?

Wij hebben morgen de termijnecho. Spannend! Kom daarna wel een update plaatsen :)
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 27 Apr 2014 21:15

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Parel, was L niet gepland dan eerst? Omdat je vriend nu ook heel blij is ect.

Buurvrouwtje, succes morgen! Hopelijk coor jou een prachtig mooi bewegend kindje!altijd spannend die echo's!

Framboos, lekker van je vakantie! Vervelend dat je afvalt maar ja... Je word toch dik straks ;)

Fearie, haha, ik bunker ook alles naar binnen, heel herkenbaar! Ik werk in de thuiszorg nemen hele auto ligt vol snoep en koek omdat ik anders ook misselijk word.
Lekker je rust pakken, met een tweede is het altijd wel lastig. Alle rust wat je kan pakken gewoon nemen... Goed voor jezelf zorgen.

Echt, bij mij zit er al bijna 5 kilo aan. Ik eet alles wat los en vast zit, ben gek op zoet en taart! Ik ga er vanuit dat ik ook nu weer z'n 20 kilo aankom net als bij de andere 2.
De moeheid word gelukkig steeds beter te houden, ben veel minder moe.
Ik ben nog steeds een beetje hieperdepiep van de mooie echo! Ook hebben we het helemaal wereldkundig gemaakt om het op fb te zetten. Familie en goede vrienden wisten het al en nu iedereen. Werd heel verast gereageerd omdat het eigenlijk door bijna niemand werd verwacht omdat J net een jaar is geweest.
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Anoniem57

Bericht 27 Apr 2014 21:20

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

L. zat bij mijn vriend een paar maandjes later in de planning, we deden niet heel voorzichtig maar mentaal was hij er nog niet helemaal klaar voor. Toen ze geboren werd was hij helemaal blij hoor! Maar we zijn beiden gewoon niet echte baby-mensen, ik vind persoonlijk L. zo oud als ze nu is echt alleen maar leuker worden!

Wow kwak! 5 kilo al? Nou gelukkig kan jij het hebben! Ik hoop echt niet weer 20+ aan te komen.
<<

Framboos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1810

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:13

Bericht 27 Apr 2014 21:21

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Buurvrouwtje schreef:Framboos, herkenbaar! Dat circkeltje zat ik ook in, maar het lijkt dat ik er alweer uit ben. Behalve als ik (zoals vandaag) echt te weinig heb gegeten, dan heb ik er wel een beetje last van! Gisteren waren we uit eten en ik werd gewoon niet misselijk van alle geuren, zo fijn!

Fearie, maakt het veel uit als ze het al vermoeden? Ik snap dat je het verborgen zou willen houden hoor! Maar ga je ontkennend reageren als ze het vragen?

Wij hebben morgen de termijnecho. Spannend! Kom daarna wel een update plaatsen :)


Oh ik zou zo blij zijn als ik uit deze cirkel ben, al kan ik me er nog niets bij voorstellen dat ik straks gewoon weer tegen die geuren kan ;) We waren vrijdag op vakantie ergens aan het eten waar je zelf alles kon opscheppen, nou bij binnenkomst werd ik al zo misselijk van al dat eten en die luchten dat ik alleen een schaaltje fruit op heb.

Jij ook succes morgen bij de echo.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 27 Apr 2014 21:30

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

O, o die manier! Mijn man "schrok" meer van deze zwangerschap omdat we halverwege de cyclus er voor gingen en 1x raak niet verwacht!

Fijn he...samen blij zijn!

Ik ben op jacht naar of een kast voor d of een kast voor J.
Ik wil voor J eigenlijk een lockerkast maar die zijn best duur of D heeft een kast maar ik weet niet of die op haar nieuwe kamer past omdat dat schuine wanden zijn. Dus als de kast van D niet op haar kamer past krijgt J die en dan moet D een nieuwe kast.
J moet ieder geval een nieuw bed, een peuterbedje.
De baby gaat gewoon in de kamer waar d en J ook in hebben gelegen, alleen een nieuw behangetje aan de muur als het een jochie is.

Wij denken trouwens beide dat dit weer een jochie is. Ben heel benieuwd
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Anoniem57

Bericht 27 Apr 2014 22:02

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Nou, hij wist al dat hij zo snel raak kon schieten, wij zijn er ook halverwege de cyclus voor gegaan, en BAM! raak! Toch had hij heel even nodig om het te laten bezinken, maar nu is het gezonken geloof ik.

Hier gaat de baby ook in de kamer waar L. nu ligt, alleen de kamer wordt wel helemaal aangepast, puur de meubels worden hergebruikt. L. krijgt een compleet nieuwe kamer met groot bed etc. Ze moet ook een rolluik aan de buitenkant want ze gaat naar de voorkant, en daar staat vol de zon op in de zomer. Ook moet de buitenboel nog geverfd worden aan de achterkant, en volgend weekend zetten ze een overkapping neer.

Ook moeten we waarschijnlijk wel een andere auto, maar ik denk dat mijn vriend groter gaat leasen..
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 27 Apr 2014 22:57

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Past toch wel? 2 kinderen in een kleine auto?

Mijn man least een Volvo v40 en dat gaat niet passen met 3 kids, ook in mijn auto passen we niet met z'n allen.
Mijn man moet er nog 3 jaar mee, dus we gaan binnenkort passen en meten met verschillende stoeltjes om het passend te maken in zijn auto dat ze alle 3 op de achterbank kunnen.
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Anoniem57

Bericht 27 Apr 2014 23:25

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Dan past er alleen geen kinderwagen meer in, ik rijd een Opel agila (nieuw model) en mijn vriend heeft een Kia picanto via zijn werk maar mag er niet privé mee rijden. De agila is dus echt onze gezinsauto, met echt bizar weinig kofferruimte, kwamen we achter!
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5876

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 28 Apr 2014 05:52

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Spannend Buurvrouwtje, vandaag de echo. Veel succes!

Leuk dat je er bent in dit topic Parel? Hoe voel je je?

Fearie, een cola op zijn tijd moet kunnen inderdaad. Maar ik dronk op brakke weekenddagen meer dan een fles haha

Kwak, je bent al bezig met de kamertjes, wat leuk! Ik kan niet wachten!

Hier gaat het redelijk. Zaterdag wel koningsdag wezen vieren, maar 10 minuten voor vertrek lag ik nog plat in de hoop niet over te geven. Ik bleef de hele dag niet lekker en aan het eind van de middag had ik "spierpijn" in mijn buik. Ondanks dat het wel gezellig was, had ik niet echt mijn dag.
Gister niks gedaan, geslapen op de bank en wat in huis gerommeld, ik was kapot.
Nu de hele nacht misselijk geweest, amper geslapen en net weer overgeven, dus ik heb mijn werk laten weten niet te komen en lig nu weer in bed. Daar staat tegen over dat ik donderdag en vrijdag gewerkt heb maar niet over heb hoeven geven. Ik heb dus betere en slechtere dagen.

Ik kan niet wachten tot de echo. Hopelijk is alles goed. Daarna gaan we rustig aan nadenken over get kamertje en voor het eerst voor de baby shoppen!
Hebben jullie al een idee voor het kamertje?
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Mezzoforte

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 469

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 28 Apr 2014 09:54

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Chaos, ja ze wisten dat ik zwanger was. Bij mij groeit er echt al een buik maar het is niet zichtbaar voor anderen omdat het met mijn kleding nog makkelijk te verhullen is. Maar ja, eigenlijk weet uit mijn direct omgeving iedereen het al dus maakt dat ook niet heel veel uit.

Wolf, het gaat wel redelijk. Ben wel echt aantal keren flink beroerd geweest afgelopen week, maar dat heb ik vooral 's avonds. Wat betreft het "liegen"tegen mensen, zoals gezegd, vooral vanwege mijn eigen enthousiasme en gebrek aan geduld weet eigenlijk iedereen het al. Vond het ook lastig om niks te zeggen zeg maar. Zou als je je echt niet goed voelt afspraak gewoon afzeggen, maar ik snap dat als je nog niet verteld hebt dat je zwanger bent dit wat lastiger vindt i.v.m. wat mensen dan zullen denken. Hmm niet echt tips dus.

Tweeling, fijn dat je een goede echo hebt gehad!

Minnoesepoes, ja het blijft sowieso lastig om van dingen af te blijven die ze afraden (of wordt aangeraden de inname ervan te beperken) tijdens de zwangerschap. Bij mijn verloskundigenpraktijk doen ze standaard een vroege echo.

Buurvrouwtje, laat je vandaag wel direct even weten hoe de termijnecho was???

Parel, welkom hier en gefeliciteerd!

Kwak, wat fijn dat de termijnecho goed was :)

Mickey, gefeliciteerd met je zwangerschap :D

Framboos, spannend de eerste echo vandaag, laat je weten hoe het ging?
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 23:54

Bericht 28 Apr 2014 10:34

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Wauw wat gaat het opeens hard met dit topic!

Mezzoforte, wat fijn dat ze je dan toch aan wilden nemen! Wat voor iets ga je doen?

Buurvrouwtje, hoe was je echo?

Parel, al last van kwaaltjes? Wat grappig dat je nu meer hoteldebotel bent, komt dat omdat het met L. al zo leuk is?

Mickey, welkom en gefeliciteerd!

Kwak, dat is wel het nadeel bij drie kinderen he! Hoe je alles in je huidige auto krijgt! Lijkt je zwangerschap op die van je zoon dat jullie een jongen vermoeden?

Minoessepoes, fijn dat je ook je wat betere dagen hebt! En dat ie koningsdag kon vieren, ondanks dat het niet echt je dag was. Ik heb al wel wat ideeen voor het kamertje maar ik maak het kamertje pas na de bevalling, kleine zal eerste tijd toch bij ons slapen en ik wil een geslachtsgericht kamertje straks maar we zullen het geslacht pas bij de bevalling weten.
De tweeling slaapt nu ook nog samen en soms willen ze een eigen kamer maar komen ze er de volgende dag op terug, wacht dat ook nog maar even af want dan zal de kamerverdeling ook anders worden.

Framboos, hoe was je echo? Fijn dat jullie nog even op vakantie zijn geweest, altijd lekker! Hopelijk kun je ook snel wat meer geuren verdragen en komt je eetlust terug. Ik heb ook echt geen eetlust, eet s avonds ook alleen de groente en dan ben ik er klaar mee.

Ik ben net bij de gynaecoloog geweest en mag nu over naar een vk tot week 35 en dan weer terug naar de gynaecoloog. Zal wel even wennen zijn, krijg dan nu de 12 weken echo en 20 weken nog en dan met 36 weken bij de gyn pas weer. Op zich best veel natuurlijk aangezien ik er ook al 2 heb gehad. Ik ben alleen bij de tweeling zo verwend met om de week en op het laatst elke week! Maar ook wel lekker niet zoveel afspraken steeds. Ik mag kiezen tussen vaginaal of een keizersnede maar ik wil sowieso graag vaginaal bevallen. Mij bloeddruk was netjes 65/100 dus ik kan weer aan de thee met zoethout :angel: . Ik mag de complete zwangerschapsvitamines laten staan omdat mijn vitamine inname voldoende is en hoef alleen vitamine D en foliumzuur nog eventjes. Opluchting! Ik ben er nu (pas) achter dat ik dus kotsmisselijk wordt van die zwangerschapsvitamines! Als ik dat in mijn vorige zwangerschap toch eens had geweten!
Ik mag straks rond de 35 weken ook al mijn afspraken bij de gyn van vandaag plannen, blij mee! Hij was heel fijn en begripvol en vond dat ik in mijn vorige zwqngerschap teveel gynaecologen en assistenten heb gezien, te weinig begeleid ben en dat ze echt schandalige fouten hebben gemaakt. Toch fijn die bevestiging. Hij adviseerde zelfs nog een klacht in te dienen en daar een schadeclaim aan te hangen. Ga ik niet doen, geen zin aan al die rompslomp er omheen maar het van een gyn te hoeen was heel fijn. Hij heeft ook al een notitie aangemaakt in mijn dossier dat ik bij de nacontrole en verwijzing krijg ivm mijn diastase wat inhoud dat de buikwandcorrectie medisch kan ipv cosmetisch en vergoed wordt!
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Framboos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1810

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:13

Bericht 28 Apr 2014 10:55

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Net terug van de echo waar op we een mooi spartelend kindje hebben gezien! Alles zag er prima uit en de uitgerekende datum is nu 18 nov. dus ben 4 dagen vooruit gezet :) dus morgen al 11 weken! Echt raar idee hoor dat, dat kindje op het scherm in jou buik zit. Zijn helemaal gelukkig! Vandaag gaan we het schoonouders en schoonzuster/zwager vertellen.

@ Minoessepoes, fijn dat je toch nog wat hebt meegekregen van koningsdag, wel balen dat je nu toch weer zo misselijk bent. Wanneer heb jij de eerste echo?
@ Chaos, fijn dat je nu gewoon onder controle van de vk mag. Wel minder echo's idd. Fijn dat verder alles goed was, ik denk alleen dat je bloeddruk 100/65 was, anders is die wel erg raar hoor ;)
@ Buurvrouwtje, hoe is je echo geweest?
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 28 Apr 2014 11:31

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Leuk framboos! Ik loop dan 1 dag na jou... Ik ben 19 nov. Al ga ik overtijd ;)

Chaos, nee, deze zwangerschap is een mengelmoes van beide. Bij mijn dochter zeiden we vanaf de test dat het een meisje zou worden, voorgevoel. Bij zoon hadden we geen gevoel en nu denken we weer beide een jongen, heb er ook ql 2x over gedroomd. We zullen zien met de 20 week echo ;)
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5876

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 28 Apr 2014 11:42

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

@Framboos: wat fijn!! Een mooi spartelend kindje op de echo!!

Wij hebben maandag om 16:30uur de echo, nog een weekje geduld dus!
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Framboos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1810

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:13

Bericht 28 Apr 2014 12:46

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

minoessepoes schreef:@Framboos: wat fijn!! Een mooi spartelend kindje op de echo!!

Wij hebben maandag om 16:30uur de echo, nog een weekje geduld dus!

Zeker!
Hoever ben je dan volgende week? Nog even geduld hebben, hopelijk vliegt de week om.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5876

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 28 Apr 2014 13:28

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Framboos schreef:
minoessepoes schreef:@Framboos: wat fijn!! Een mooi spartelend kindje op de echo!!

Wij hebben maandag om 16:30uur de echo, nog een weekje geduld dus!

Zeker!
Hoever ben je dan volgende week? Nog even geduld hebben, hopelijk vliegt de week om.

Precies weet ik het niet, ik vermoed een late eisprong gehad te hebben. Maar de verloskundige gaat uit van 10.4 maandag. Ik hou rekening met 10 weken dan.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Buurvrouwtje

Bericht 28 Apr 2014 16:26

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Ook hier een druk spartelend kindje! En ik ben uitgerekend op 17 november, ben dus weer 2 dagen "terug" gezet ten opzichte van de eerste echo. Was echt bijzonder hoor! Hartje klopte weer als een trein, middenrif al een beetje te zien, spartelende beentjes en boksende handjes <3 en ook al de linker en rechter hersenhelft zichtbaar. Echt zo bijzonder!

Daarna maar even in het ziekenhuis bloed laten prikken. Heb ik dat ook weer gehad. En net ook ingeschreven bij een kraamzorgbureau.

Tot wanneer "moet" je eigenlijk foliumzuur slikken?
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 28 Apr 2014 16:36

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Fijn buurvrouwtje!
Mooi he!
Bij onze beeb waren de hersenhelften ook al zichtbaar en ik had een week eerder de echo!

Ik moet nog een kraambureau bellen.twijfel een beetje tussen 2.
Ben bang dat het alle,aal zo tegenvalt omdat we bij J echt een topwijf hadden!
november 2010-januari 2013-november 2014
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron