Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Speen weggooien

<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:49

Bericht 27 Apr 2014 10:52

Speen weggooien

Zoon gooit sinds kort overdag steeds z'n speen uit bed...
Dan gaat ie dus echt niet slapen, maar ik heb ook geen zin om 'm steeds terug te geven want das natuurlijk een leuk spelletje. Tot nu toe ga ik dan 1x terug, maar dan begint ie te huilen dat ie eruit wil. Daar geef ik niet aan toe, hij is dan binnen een minuut weer stil.

Is dit een fase? En hoe losten jullie dit op?
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 27 Apr 2014 10:55

Re: Speen weggooien

Maar als hij binnen een minuut weer stil is zonder speen, dan is er toch geen probleem?
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:49

Bericht 27 Apr 2014 10:56

Re: Speen weggooien

Nee ik ga 1x terug voor z'n speen.
Maar ben bang dat zometeen 1x niet meer genoeg is, dat ie aan de gang blijft.
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:49

Bericht 27 Apr 2014 10:57

Re: Speen weggooien

Zonder speen gaat ie gewoon niet slapen.
Hij blijft dan heeeeeeel lang kletsen en gaat uiteindelijk brullen.
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 27 Apr 2014 11:12

Re: Speen weggooien

Maar zo lang het nu 1x is het toch wel te doen nog als hij dan zo snel al in slaap valt?
<<

Anoniem51

Bericht 27 Apr 2014 11:14

Re: Speen weggooien

Anders een mooie manier om de speen af te bouwen. Misschien een paar helse nachten, maar van wat hij weg gooit, vindt hij blijkbaar dat hij het ook niet nodig heeft :)
<<

Anoniem113

Bericht 27 Apr 2014 13:02

Re: Speen weggooien

Wij hadden een speenkoortje aan zijn slaapzak vastzitten. Zo kon hij zijn speen niet meer uit bed weggooien.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 27 Apr 2014 13:28

Re: Speen weggooien

L. heeft twee spenen, eentje met en eentje zonder spenendoekje er aan. Die zonder raakt hij eigenlijk altijd kwijt, die valt gewoon uit bed, dan heeft hij nog altijd die met. Als hij niet wil slapen gooit hij demonstratief zijn speen uit bed en gaat zitten huilen. Ik wacht altijd zo'n 10 minuten voor ik terug ga. Dan leg ik hem weer in bed en geef zijn spenen terug. Meestal gaat hij dan wel slapen (terwijl als ik gelijk terug ga hij die spenen onmiddellijk weer over de rand kiepert) en anders wacht ik weer 10 minuten en dan gaat hij over het algemeen toch echt wel slapen (ik probeer het 3x en anders haal ik hem er weer uit overdag of 's avonds).
Hij doet dit overigens bijna alleen bij het gáán slapen en meestal alleen overdag gelukkig.
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:49

Bericht 27 Apr 2014 19:50

Re: Speen weggooien

*Meteen afleren is iets om te overwegen ja!

*Zo'n speenkoord hebben wij ook en die rukt ie los. Durf hem alleen niet met een veiligheidsspeld vast te zetten...

*Idd, nu ik maar 1x terug hoef valt het wel mee idd. Maar ben bang dat ie hem straks vaker gaat weggooien ;) Beetje voorbarig dit topic misschien :laughcry:
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 27 Apr 2014 19:52

Re: Speen weggooien

Haha, een beetje wel. L. doet dat lang niet altijd dat met zijn speen gooien en ik hoef echt niet de godganse tijd terug gelukkig!
<<

jenjoeny

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 79

Geregistreerd: 13 Apr 2014 20:12

Bericht 27 Apr 2014 20:51

Re: Speen weggooien

Ik weet iet hoe oud je zoon is, maar ik zou ook overwegen om te stoppen met de speen. Kost je even een paar mindere nachten vaak, maar dan is het ook klaar en komt het probleem nooit meer terug ;)
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:49

Bericht 27 Apr 2014 21:05

Re: Speen weggooien

Hij is 11 maanden...

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers