Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Moeilijk zwanger worden topic

<<

SummerBeach

Kwebbel

Berichten: 372

Geregistreerd: 27 Okt 2013 19:23

Bericht 24 Apr 2014 13:18

Re: Moeilijk zwanger worden topic

@olijfje ja inderdaad je hebt er ook niks aan. Zeker in tijd van ongesteld worden voel je je al zo happy :-(

@aagje succes meid!

Vandaag paar uurtjes op werk geweest. Was wel fijn om te zijn. Even paar collega's gesproken maar heel beel weten er ook niet wat van.
Viel me toch beetje tegen ben er denk ik 2, 5 uur geweest.
<<

Anoniem328

Bericht 24 Apr 2014 14:14

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Aagje jammer dat jullie 1e poging niet is gelukt. Vol goede moed naar poging 2?
Summerbeach, rustig opbouwen je werk he! Als je te veel gaat doen ben je straks weer terug bij af.
<<

vlinder-2011

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 488

Geregistreerd: 09 Sep 2013 12:32

Bericht 24 Apr 2014 14:22

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Geen nieuws. Bloed was goed. Weer een half jaar zelf proberen....
❤️ 2016
❤️ 2018
❤️ 2019
❤️ 2021
<<

Anoniem328

Bericht 24 Apr 2014 14:53

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Jemig vlinder, fijn dat je bloed goed was, laat ik dat vooropstellen, maar weer een half jaar zelf proberen? Wat vind je daar zelf van? Je bent natuurlijk wel 3 keer zwanger geraakt zelf dus in dat opzicht is er wat voor te zeggen. Maar jullie zijn nu al zo lang bezig..
<<

Anoniem117

Bericht 24 Apr 2014 15:43

Re: Moeilijk zwanger worden topic

xx
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 24 Apr 2014 19:54

Re: Moeilijk zwanger worden topic

@ Olijfje; Ik kan me zo goed voorstellen dat het dan kinderlijk oneerlijk voelt dat je vriendin opeens wel zwanger raakt. Jullie zaten toch samen in alle ellende, en nu laat zij je opeens 'in de steek'. Dat gevoel heb je dan niet in de hand he?! Ik herken er ook wel veel in. Mijn vriendin was toen ik voor de eerste keer zwanger was, nog zelf helemaal niet zo ver, en wilden pas over minstens 1 of 2 jaar evt eens zwanger proberen te raken. Doordat ik zwanger was en dat zo dichtbij haar stond is ze helemaal enthousiast geraakt en zijn de kriebels ook bij haar begonnen, en toen was ze al snel opeens zwanger. Dus op slechte momenten van mij voelt het echt heel oneerlijk en denk ik; ja hallo, zonder ons waren ze nog niet eens begonnen! Maar goed, da's natuurlijk niet per se waar, en ze is daarbij ook heel lief, en voelt zich dan helemaal lullig en vindt eigenlijk echt dat het ons eerder had moeten lukken omdat wij ook eerder waren. Allemaal onzin natuurlijk, maar af en toe best fijn om te horen :)

Ben je al op kraambezoek geweest? Ging dat een beetje? Je vraagt hoe het nu bij mij gaat. Nou, nog niet zo goed. We wachten nog steeds op allerlei berichten vanuit het ZH en dat schiet maar niet op en in de tussentijd... het kutgevoel in mijn buik wordt maar niet minder. Ik heb er zoveel verdriet inzitten ofzo, dat het continu zo zwaar voelt. Maar goed, het mooie weer helpt wel, en werk is een fijne afleiding :) En tja, het zal vast slijten uiteindelijk (of ik word gewoon zwanger van een gezond kindje!).

Wat een heftige achtergrond heb jij zeg! Dat geloof je toch niet, dat eerst die cyclus een probleem is en dat je dan finally denkt dat het bijna opgelost is, en dan lijkt er zich een ander probleem voor te doen. Dat voelt al helemaal oneerlijk of niet?

@ Shally, nee we zijn idd relatief nog helemaal niet lang bezig!! En 2 miskramen is ook helemaal nog niet zo uitzonderlijk :) Voor mij is het inmiddels anders natuurlijk vanwege de uitkomst van het chromosomenoz, maar daar hoef jij natuurlijk bij lange na niet vanuit te gaan! Maar ik vind het wel fijn om te lezen dat jij het ook zo groots vindt... gek dat je opeens in deze wereld dan zit he? Ik denk dat het voor jou ook nog wat moet slijten hoor. 4 wk is hartstikke kort geleden, dat wordt echt nog wel beter denk ik.

@Vlinder, oh sorry ik bedoelde ook helemaal niet dat jullie nieuw hierin zijn hoor! Maar ik dacht misschien dat er bij de gyn weer opnieuw gekeken zou worden naar volgende mogelijkheden :) Jullie hebben ook te dealen met veel losse problemen zeg, wat heftig. Zijn ze daar allemaal in 1x achter gekomen? Voelt dan toch wat frustrerend dat jullie het nog een heel half jaar zelf moeten/mogen proberen of niet? Aan de andere kant misschien wel geruststellend dat de gyn daar genoeg vertrouwen in heeft?

@ AnnaK, wat lief dat je voor mij even komt binnenvallen :) Je bedoelt dat jou dit recent is voorgesteld? Waarom denkt de arts dat dit nog een optie was? Ik was in de veronderstelling dat bij het bij jullie onduidelijk bleef wat de oorzaak was. Meent de arts dat ze toch factoren onder controle kunnen houden adhv PGD? Poeh, da's wel even een hele omslag voor jou denk ik dan?! Je was immers geloof ik stiekem toch al een beetje afscheid aan het nemen van het idee... Ik heb me er de afgelopen weken veel in verdiept en vooralsnog denk ik dat het traject mij te zwaar zal vallen. Het bijvoorbeeld mislukken van een poging (bijv geen goede eitjes of dat je er niet zwanger van wordt) lijkt mij misschien wel even heftig en confronterend als een miskraam doormaken (even afhankelijk van hoe ver ik dan zou zijn). Je mag immers in dat traject even niet zwanger worden. Nouja, jij weet er vast inmiddels ook wel wat van :) Ik ben wel heel blij voor je dat er toch nog een optie is voor jou, maar goed dat je daar zelf nog wat gereserveerd in bent. Jij ook heel veel sterkte.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2375

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:36

Bericht 24 Apr 2014 21:26

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Zora, ik heb eigenlijk altijd wel een naar onderbuikgevoel gehad dat het zwanger worden wel eens moeilijk zou worden. Mijn ouders hebben er ruim 7 jaar over gedaan om zwanger te worden. Toen zag ik het bij m'n oudste zus die ruim 3 jaar bezig zijn geweest, en eerst 2 miskramen heeft gehad voordat ze eindelijk een mooi ventje op de wereld mocht zetten.
In het ziekenhuis zeggen ze dat het niet erfelijk is en puur toeval maar ze kunnen mij meer vertellen. Ik vind dit geen toeval dat ook ik in de mmm ben beland.

Toen er uit onderzoek naar boven kwam dat ik Pcos heb schrok ik natuurlijk wel maar had het wel een beetje verwacht. En daarbij nog m'n te traag werkende schildklier, ging lekker. Maar die is inmiddels alweer een tijdje stabiel.

Over het nog niet lang bezig zijn bedoelde ik mezelf hoor.

@ Aagje, balen dat je ongesteld bent geworden. Maar je klinkt erg dapper en positief!

@ olijfje, gelijk heb je dat jullie niet meegaan naar het park.
Heb je veel vrienden met kindjes?

@sb, hoe gaat het? Merk je het dat je gewerkt hebt?
<<

Marinaa_

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 344

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:14

Bericht 24 Apr 2014 22:38

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Aagje, jammer dat je ongesteld bent geworden. Hopelijk bij poging 2 meer geluk.
Voor degene die het vroeg, mijn nod is pas a.s. maandag. Nog een paar dagen geduld dus. Zou ik dan zondag al kunnen testen? Weet iemand dit?
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 25 Apr 2014 06:59

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Marinaa_ schreef:Aagje, jammer dat je ongesteld bent geworden. Hopelijk bij poging 2 meer geluk.
Voor degene die het vroeg, mijn nod is pas a.s. maandag. Nog een paar dagen geduld dus. Zou ik dan zondag al kunnen testen? Weet iemand dit?


Je kan dan idd testen. Ik testte 5 dagen voor mijn nod licht positief!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

SummerBeach

Kwebbel

Berichten: 372

Geregistreerd: 27 Okt 2013 19:23

Bericht 25 Apr 2014 09:24

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Shally; ik heb het werken wel gemerkt ja. Piin in mijn liezen en moe in de benen. Vannacht werd ik wakker met erge kramp in mijn buik. Nu voelt alles weer rustig. En heb ik alleen zwaar gevoel onderin.
Ga zo nog weer paar uurtjes. En hebook gesprek met leidinggevende over volgende week.
<<

Anoniem328

Bericht 25 Apr 2014 11:04

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Bah ben net weer ongesteld geworden. Toch een teleurstelling. Op naar iui ronde 5..

Zora ja dat voelt inderdaad als oneerlijk. Jij was toch eerder hiermee bezig dan je vriendin en dan zou jij ook eerder , of in ieder geval tegelijk, (blijvend) zwanger moeten zijn. Zo voelt het dan in ieder geval! Zo niet eerlijk dat jij dan zoveel tegenslagen hebt gehad en dat zij in no time zwanger was. En tuurlijk is dat heeeel mooi voor haar, maar voor jou is het enorm tegenstrijdig en confronterend om haar zo te zien. Ik vind het ook echt heel rot voor je dat je door je verdriet letterlijk zo'n buikpijn hebt. Ik hoop dat je over niet al te lange tijd toch het verdriet een plaatsje kunt geven en dat je enigszins positief naar de toekomst kunt kijken. Wat is nu eigenlijk verder de bedoeling? Binnenkort een gesprek in het ziekenhuis?

Kraambezoek was heel fijn en heel emotioneel. Ik moest huilen omdat ik daar echt het allermooiste en liefste kindje ooit zag liggen en daar werd ik helemaal gelukkig maar ook verdrietig van. Was heel bijzonder. En verder voelde het erg goed. Zo bijzonder om daar opeens een super gelukkig gezinnetje aan te treffen. Ik ging echt met een glimlach weer naar huis. Heel fijn, want ik was voor de tijd een beetje bang dat ik misschien helemaal niet blij voor hun kon zijn, maar dat was gelukkig dus helemaal niet zo!
<<

Marinaa_

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 344

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:14

Bericht 25 Apr 2014 12:30

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Linnie schreef:
Marinaa_ schreef:Aagje, jammer dat je ongesteld bent geworden. Hopelijk bij poging 2 meer geluk.
Voor degene die het vroeg, mijn nod is pas a.s. maandag. Nog een paar dagen geduld dus. Zou ik dan zondag al kunnen testen? Weet iemand dit?


Je kan dan idd testen. Ik testte 5 dagen voor mijn nod licht positief!


Dankje voor je antwoord :)
Doordat ik ovitrelle heb gespoten kan ik nog niet te vroeg testen maar als het goed is is dat na 10 dagen uit je lichaam. Nog even 2 dagen volhouden. Denk dat ik ongesteld ga worden maar dat denk ik ook natuurlijk beetje uit zelfbescherming. Ben erg benieuwd!

Olijfje wat jammer dat je ongesteld bent geworden. Hopelijk is het bij de volgende poging wel raak.
Fijn dat het kraambezoek wel goed is gegaan!
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 25 Apr 2014 13:16

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Marinaa_ schreef:
Linnie schreef:
Marinaa_ schreef:Aagje, jammer dat je ongesteld bent geworden. Hopelijk bij poging 2 meer geluk.
Voor degene die het vroeg, mijn nod is pas a.s. maandag. Nog een paar dagen geduld dus. Zou ik dan zondag al kunnen testen? Weet iemand dit?


Je kan dan idd testen. Ik testte 5 dagen voor mijn nod licht positief!


Dankje voor je antwoord :)
Doordat ik ovitrelle heb gespoten kan ik nog niet te vroeg testen maar als het goed is is dat na 10 dagen uit je lichaam. Nog even 2 dagen volhouden. Denk dat ik ongesteld ga worden maar dat denk ik ook natuurlijk beetje uit zelfbescherming. Ben erg benieuwd!

Olijfje wat jammer dat je ongesteld bent geworden. Hopelijk is het bij de volgende poging wel raak.
Fijn dat het kraambezoek wel goed is gegaan!


Ik gebruikte pregnyl ivm IUI, maar had al getest of het uit mn lichaam was een week voor de positieve test. En dat bleek dus zo te zijn
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 25 Apr 2014 16:47

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Olijfje schreef:Bah ben net weer ongesteld geworden. Toch een teleurstelling. Op naar iui ronde 5..

Zora ja dat voelt inderdaad als oneerlijk. Jij was toch eerder hiermee bezig dan je vriendin en dan zou jij ook eerder , of in ieder geval tegelijk, (blijvend) zwanger moeten zijn. Zo voelt het dan in ieder geval! Zo niet eerlijk dat jij dan zoveel tegenslagen hebt gehad en dat zij in no time zwanger was. En tuurlijk is dat heeeel mooi voor haar, maar voor jou is het enorm tegenstrijdig en confronterend om haar zo te zien. Ik vind het ook echt heel rot voor je dat je door je verdriet letterlijk zo'n buikpijn hebt. Ik hoop dat je over niet al te lange tijd toch het verdriet een plaatsje kunt geven en dat je enigszins positief naar de toekomst kunt kijken. Wat is nu eigenlijk verder de bedoeling? Binnenkort een gesprek in het ziekenhuis?

Kraambezoek was heel fijn en heel emotioneel. Ik moest huilen omdat ik daar echt het allermooiste en liefste kindje ooit zag liggen en daar werd ik helemaal gelukkig maar ook verdrietig van. Was heel bijzonder. En verder voelde het erg goed. Zo bijzonder om daar opeens een super gelukkig gezinnetje aan te treffen. Ik ging echt met een glimlach weer naar huis. Heel fijn, want ik was voor de tijd een beetje bang dat ik misschien helemaal niet blij voor hun kon zijn, maar dat was gelukkig dus helemaal niet zo!


Ohhh dat kan ik me zo goed voorstellen, dat je dan eigenlijk een beetje bang bent voor je eigen reactie... Gelukkig kon je oprecht blij voor haar zijn. Het IS natuurlijk ook iets hartstikke moois! De verloskundige zei tegen mij dat anderen dan wel kinderen kunnen krijgen of zwanger kunnen zijn, maar dat wil jij niet. Jij wil HUN kind niet, dat is hun zwangerschap, en wij willen het ZELF (sorry haha de leestekens doen het niet) voelen en meemaken, wij willen ons kindje, eentje van ons samen. Soms helpt mij het wel om het op die manier een beetje uit elkaar te houden. Maar soms ook niet hoor haha, dan denk ik, nou boeiend, doe mij dat kind van hun anders maar :D Echt knap van je hoor, dat je zo positief terugkijkt op je bezoekje! Heel heftig ook zo rond dezelfde tijd dat je ook weer ongesteld wordt... Ben jij al wel ooit zwanger geweest? Ik geloof het niet he?...

Lief ben jij vind ik :) De bedoeling voor ons is dat die mutsen in het ZH eens gaan opschieten!! We behoren nog per post een schrijven te krijgen met de echte diagnose/afwijking en info voor mijn ouders. We willen hen graag vragen zich ook te laten onderzoeken. Als ik de afwijking van 1 van hen heb gekregen, dan wordt het voor ons aannemelijker om erin te geloven dat het voor mij ook moet kunnen lukken. Mijn moeder heeft immers 3 kids zonder miskramen gekregen, en alles ging perfect. Dat is dus een tussenstap die we heel graag snel willen zetten, zeker omdat voordat zij onderzocht zijn er ook weer een paar maanden overheen gaan. Maar goed, ze kunnen zich nu nog niet laten onderzoeken want eerst hebben we die verwijzing nodig van het ZH! Grrrr haha!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 25 Apr 2014 16:50

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Oh en die beste vriendin van mij had vandaag haar 20-weken echo en afgezien van dat ik helemaal een beetje van slag ben omdat ik anders nu ook 20wk zou zijn bijna; ze weten nu wat het wordt en nu ben ik ZO bang dat ze de naam kiezen die wij al sinds afgelopen augustus hadden voor onze kindjes voordat het miskramen werden.... bah. En ze hadden ook al zo'n mooie echo... slik. Maar goed, gelukkig is alles helemaal goed en is het kindje helemaal gezond :)
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2375

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:36

Bericht 26 Apr 2014 11:57

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Zora, weet je vriendin welke naam jullie hebben? Of hebben jullie dezelfde smaak?

Ik ben er ook telkens huiverig voor maar tot nu heeft niemand nog de naam gegeven aan hun kind die wij ook leuk vinden. D
Wel heeft de collega van mijn vriend laatst een zoontje gekregen en hun naam is bijna dezelfde als "onze' naam. Maar mn vriend zei ook 'het is maar een collega hoor'. Ja dat is ook wel zo.

Hebben jullie al vakantieplannen?
Wij willen heel graag naar Santorini maar durf nog niet te boeken. Straks ben ik weer zwanger en gaat het weer mis. Ik wil niet dat ik dan in het buitenland zit. Maar ik wil ook niet tot augustus wachten om weer verder te gaan dus waarschijnlijk wordt het toch weer een last minute.
<<

Marinaa_

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 344

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:14

Bericht 26 Apr 2014 15:26

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Ik kon het toch niet laten en heb vandaag maar een test gedaan. Negatief. Ik ga er dus vanuit dat ik maandag ongesteld zal worden. Hopelijk is het volgende ronde wel raak!

Wij hebben een vakantie dichtbij geboekt, Ardennen. Sowieso omdat we willen sparen en we wilden wel ver van tevoren al wat boeken want van last minute vakanties wordt ik zenuwachtig :P
Weet alleen niet hoe het dan gaat als ik net in een cyclus zit waarbij ik vaak naar het ziekenhuis moet voor een echo.. Maar dat moeten we tegen die tijd maar zien.
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2375

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:36

Bericht 26 Apr 2014 15:33

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Balen marinaa.. :hug:

Ik ben ook niet zo van de last minutes. Hebben we vorige zomer voor het eerst gedaan maar er was echt bijna geen aanbod meer. Misschien geen lastminute maar dat we tot eins juni wachten en dan alsnog boeken. We zien het wel. Thuis blijven vind ik ook prima.
<<

Marinaa_

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 344

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:14

Bericht 26 Apr 2014 15:51

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Ja baal wel. Wil het ook proberen een beetje los te laten. Ben er zoveel mee bezig en raak er zo gestresst van. Dat is ook niet goed. Dus gewoon positief blijven en op naar de volgende ronde.

Ik vind thuisblijven ook nooit zo heel erg. Hebben wij vorig jaar ook gedaan maar dan plannen we wel een weekendje en wat dagjes weg. Dan ben je er toch even uit.
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2375

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:36

Bericht 26 Apr 2014 16:07

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Dat loslaten is makkelijker gezegd dan gedaan he. Logisch dat je er constant mee bezig bent, het is nou eenmaal je grote wens. Probeer je rust te pakken en niet te veel stress te hebben!

Ik herken het heel erg hoor. In deze verplichte pauze ben ik er in mn koppie ook constant mee bezig.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 26 Apr 2014 16:14

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Shit Marinaa :( Goed dat je meteen zo positief bent. Maar beetje verdrietig zijn een dagje mag ook best hoor!

De kans is best aanwezig idd dat ze die naam mooi vinden. Maarja, ik heb ook helemaal geen recht op die naam natuurlijk. En wie zegt dat wij uberhaupt een kindje krijgen, laat staan van dat geslacht. Maar toch... ik weet wel bijna zeker dat als ik de naam tegen haar zeg, zij dan voor mij de naam niet kiest. Vooralsnog vind ik dat nog een beetje ver gaan dus ik laat het even :)

Poeh vakantie! Ik zou eigenlijk verlof hebben dan. Nu heb ik wel iig vrij genomen maar zin in ons normale zomerritueel heb ik nog niet. Normaal gaan we altijd zo lang mogelijk op de bonnefooi kamperen in het buitenland. Misschien doen we nu wel heel iets anders! iig nog niks geboekt. Hebben jullie een huisje in de Ardennen Marinaa?
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Marinaa_

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 344

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:14

Bericht 26 Apr 2014 16:24

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Zora schreef:Shit Marinaa :( Goed dat je meteen zo positief bent. Maar beetje verdrietig zijn een dagje mag ook best hoor!

De kans is best aanwezig idd dat ze die naam mooi vinden. Maarja, ik heb ook helemaal geen recht op die naam natuurlijk. En wie zegt dat wij uberhaupt een kindje krijgen, laat staan van dat geslacht. Maar toch... ik weet wel bijna zeker dat als ik de naam tegen haar zeg, zij dan voor mij de naam niet kiest. Vooralsnog vind ik dat nog een beetje ver gaan dus ik laat het even :)

Poeh vakantie! Ik zou eigenlijk verlof hebben dan. Nu heb ik wel iig vrij genomen maar zin in ons normale zomerritueel heb ik nog niet. Normaal gaan we altijd zo lang mogelijk op de bonnefooi kamperen in het buitenland. Misschien doen we nu wel heel iets anders! iig nog niks geboekt. Hebben jullie een huisje in de Ardennen Marinaa?


Was vanochtend ook wel verdrietig hoor maar wil proberen wat positiever erover te zijn. Gelukkig is mijn man altijd positief en weet die me altijd wel weer op te vrolijken :)

We hebben inderdaad een huisje in de Ardennen. Gaan begin juli pas hoor maar heb er nu al zin in haha!

Lastig is dat altijd met die namen. Zou het ook nog niet tegen haar zeggen. Wie weet heeft ze wel hele andere namen in gedachten en dan heb jij de naam al verklapt.
<<

SummerBeach

Kwebbel

Berichten: 372

Geregistreerd: 27 Okt 2013 19:23

Bericht 27 Apr 2014 08:47

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Marina; heeft je menstruatie dlorgezet? Kan zijn dat je te vroeg hebt getest?

Zora: ik vond dat wachten op de onderzoeken ook zo lang duren. Nu ik erop terug kijk is het wel weer snel gegaan.

Olijfje; jammer ongesteld :-(

Hier gaat het beter. Nog wel iets drukkend gevoel en pijn in mijn lies (?).
Verder zijn de krampen voorbij, mijn buik is wel wat opgezet mja komt vast door de hormonen.
Volgende week zondag is mijn testdag! Spannende week
<<

Marinaa_

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 344

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:14

Bericht 27 Apr 2014 08:51

Re: Moeilijk zwanger worden topic

SummerBeach schreef:Marina; heeft je menstruatie dlorgezet? Kan zijn dat je te vroeg hebt getest?

Zora: ik vond dat wachten op de onderzoeken ook zo lang duren. Nu ik erop terug kijk is het wel weer snel gegaan.

Olijfje; jammer ongesteld :-(

Hier gaat het beter. Nog wel iets drukkend gevoel en pijn in mijn lies (?).
Verder zijn de krampen voorbij, mijn buik is wel wat opgezet mja komt vast door de hormonen.
Volgende week zondag is mijn testdag! Spannende week


Vanochtend ben ik ongesteld geworden.
Volgende keer ga ik echt proberen te wachten op mijn nod met testen.
<<

Anoniem328

Bericht 27 Apr 2014 18:21

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Marinaa jammer zeg dat je ongesteld bent geworden. Gelukkig is je cyclus nu op de rit en heb je volgende maand gewoon weer een kans!

Shally, je zou een doorlopende annuleringsverzekering kunnen afsluiten. En annuleren vanwege een zwangerschap is gewoon een geldige reden. Dan zou je dus kunnen annuleren mocht je tegen die tijd zwanger zijn!

Dat hebben wij ook gedaan. Wij gaan op rondreis door Kenia Tanzania en Zanzibar. Nou niet echt de plek om naartoe te gaan als je zwanger bent. Dus wij hebben gewoon geboekt en mocht ik voor die tijd zwanger raken dan kunnen we dus annuleren. Je hebt dan ook iets fijns om naar uit te kijken. Zo fijn is dat.
Santorini lijkt mij trouwens ook errrg mooi. Mijn vriend en ik zijn echte Griekenland liefhebbers en wij hadden zelf eilandhoppen op Santorini Paros en Naxos in gedachten. Uiteindelijk hebben we er dus voor gekozen om onze grote droom (een rondreis door Afrika) te laten uitkomen, maar Santorini staat zeker nog hoog op ons lijstje.

Summer Beachh fijn dat het beter met je gaat. Zo spannend joh. Nog een week wachten. Kun je denk je zo lang volhouden of ga je toch eerder testen? Hopelijk kun je deze week een beetje doorkomen zonder al te veel stress want die laatste week is toch altijd wel mega spannend. Ik duim zo voor je! Jullie zijn al zo lang bezig en hoe fijn zou het zijn als deze eerste poging nu raak is!

Zora ik vind jou ook lief :) Je bent zo begripvol! Terwijl jij denk ik van ons allemaal wel in de meest vervelend positie zit samen met Weegschaal! Wat vreselijk irritant dat je nu afhankelijk bent van een reactie van het ziekenhuis en dat dat niet opschiet. Hoe moeilijk kan het zijn om gewoon die informatie/doorverwijzing op te sturen! Maar goed, voor hun ben je, hoe hard ook, gewoon een van de velen, terwijl het voor jou zo belangrijk is om zo snel mogelijk verder te kunnen met onderzoeken. Nu sta je stil en dat is frustrerend!
Ik ben nog nooit zwanger geweest trouwens. Kan me er ook niks bij voorstellen. Heb diep van binnen ook het gevoel dat ik het misschien wel nooit ga meemaken, maar dat is natuurlijk nergens op gebaseerd en dat is denk ik meer een angst.
Moeilijk hoor die vriendin van jou. Alles wat zij nu meemaken hadden jullie ook moeten meemaken. Hopelijk hebben ze een andere naam bedacht! Wij hebben ook al een aantal namen in gedachten en zou het ook echt niet leuk vinden als een van onze vrienden hun kindje zo zouden noemen. Gelukkig zijn er nu in onze vriendenkring nog 'maar' 2 stellen zwanger en die hebben allebei een heel andere smaak qua namen, afgaande op de namen van de kinderen die ze nu al hebben haha
Hebben jullie al enig idee wat jullie dit jaar wel zouden willen qua vakantie? Bij onze groepsreis zijn nog 2 plaatsen vrij :razz:

Sabje hoe gaat het nu met jou? Je hebt binnenkort een gesprek toch in het ziekenhuis?

Nou meiden fijne zondagavond nog!
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers