Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Geen vriendinnen..

<<

Anoniem 52

Bericht 10 Sep 2013 19:04

Re: Geen vriendinnen..

Huppekee wat goed! Hoop dat je er met plezier heen gaat en er leuke contacten uitrollen!
<<

Moira

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 314

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:25

Bericht 10 Sep 2013 19:32

Re: Geen vriendinnen..

Huppekee schreef:Ik heb inmiddels een stap in de goede richting gezet; ik ga op tennisles!

En wat er al gezegd werd, ik mis het wel eens om gewoon bij iemand m'n ei kwijt te kunnen of om eens e en avondje ergns anders heen te gaan.


Leuk! Ik hoop dat er goede vriendschappen uit voortvloeien. Van wat ik bij vriendinnen hoor is dat ze naast de standaard lessen soms nog zelf eens afspreken om te tennissen. Gezamelijk naar wedstrijden rijden etc. Ik denk dat zoiets al een goed begin zou kunnen zijn :) .
<<

anoniem196

Bericht 10 Sep 2013 19:36

Re: Geen vriendinnen..

Huppekee, waar ergens in het land woon je?
<<

Huppekee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:26

Bericht 11 Sep 2013 06:43

Re: Geen vriendinnen..

Noord-holland. (West-friesland, dus in het noorden)
Steun Loua's strijd voor tijd en liefde ❤️
https://www.gofundme.com/f/louas-strijd ... -en-liefde

Ik loop voor Loua en stichting metakids.
https://supporta.cc/p9je/36wzho
<<

anoniem196

Bericht 12 Sep 2013 19:06

Re: Geen vriendinnen..

Dat is helemaal niet in de buurt :nopompom:
<<

meisjesmama

Kletskop

Berichten: 547

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:30

Bericht 12 Sep 2013 19:20

Re: Geen vriendinnen..

Ik woon ook in noord holland (westfriesland)
<<

*Lieke*

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 130

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Zuid-Holland

Bericht 14 Sep 2013 18:24

Re: Geen vriendinnen..

Ik herken het ook wel. Ik heb wel wat vriendinnen, maar die wonen over het algemeen ver weg.

Laatst had ik een probleem (familieruzie), waar ik echt over wilde praten (en niet met mijn vriend). Toen besefte ik dat ik eigenlijk niemand heb die ik voor dat soort dingen zou bellen.

Sinds kort heb ik wel een vriendin uit de buurt overgehouden aan de zwangerschapsgym van mijn tweede. Maar om daar nou meteen mijn hart te luchten over dit soort problemen, durf ik ook niet zo goed.
Grote kanjer 3-6-9
Kleine kanjer 17-12-12
<<

Elysia

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 371

Geregistreerd: 14 Sep 2013 09:40

Woonplaats: Ergens in Zeeland

Bericht 14 Sep 2013 19:38

Re: Geen vriendinnen..

Ik herken het helaas ook.
Nooit echt veel vriendinnen gehad, ook geen hartsvriendinnen zoals sommigen dat zeggen.
Ja toen ik 13 was maar dat is toch anders op die leeftijd.
Ik mis het soms wel, ik ga er soms zelfs door aan mezelf twijfelen, wat er mis is met mij ofzo?
Gelukkig heb ik dat de laatste jaren wel minder, naarmate je volwassener word ga je er toch anders over denken en krijg ik ook wel steeds meer een 'graag of niet' instelling.
Ik heb gewoon niet gauw een klik met iemand, of zij niet met mij.
En ik ben ook vaak wat afstandelijk naar vreemden en kijk liever de kat uit de boom, ben heel erg stil als ik iemand niet ken en ik laat iemand ook niet gauw toe. Ik voel me gauw ongemakkelijk bij vreemden, vooral in groepen.
Ook wel vaak teleurgesteld in mensen, en dan bouw je toch wel onbewust een muurtje om je heen.
Helaas prikken maar weinig mensen daar doorheen en leren mensen mij dus meestal niet écht kennen.
Want als mensen mij beter leren kennen dan zien ze dat ik helemaal niet zo stil en verlegen ben, en eigenlijk zo gek als een deur ben :clown: .

Ik heb wel wat vriendinnen, maar helaas wonen ze allemaal ver weg. Even spontaan afspreken zit er niet bij.
Gelukkig kan ik goed alleen zijn, en ben ook vaak graag alleen. Ik vind het niet erg om dingen alleen te doen, en ik vermaak me altijd prima alleen. Maar soms mis ik gewoon ff een vrouwenavondje of even gezellig winkelen of bijkletsen.
Het word op deze leeftijd ook steeds minder makkelijk om mensen tegen te komen, vooral als je iemand bent die de kat uit de boom kijkt.
<<

Jefi

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 898

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:19

Bericht 15 Sep 2013 12:04

Re: Geen vriendinnen..

Huppekee schreef:Noord-holland. (West-friesland, dus in het noorden)

Ben wel benieuwd waar, ik ook in noord-holland nl. Heb ook weinig vriendinnen, wie weet leuk om is een keer te meeten?
<<

Anoniem7

Bericht 15 Sep 2013 15:25

Re: Geen vriendinnen..

Ik woon trouwens in Zuid-Holland en sta ook wel open om te meeten!
<<

*Lieke*

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 130

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Zuid-Holland

Bericht 15 Sep 2013 15:36

Re: Geen vriendinnen..

Maple schreef:Ik woon trouwens in Zuid-Holland en sta ook wel open om te meeten!


me 2 :)
Grote kanjer 3-6-9
Kleine kanjer 17-12-12
<<

Anoniem 63

Bericht 15 Sep 2013 21:27

Re: Geen vriendinnen..

Ik zeg meeting!! :cheering:
<<

Anoniem7

Bericht 15 Sep 2013 21:41

Re: Geen vriendinnen..

Oh ik ben wel in, hoor!
<<

Huppekee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:26

Bericht 16 Sep 2013 09:15

Re: Geen vriendinnen..

Kaas schreef:
Huppekee schreef:Noord-holland. (West-friesland, dus in het noorden)

Ben wel benieuwd waar, ik ook in noord-holland nl. Heb ook weinig vriendinnen, wie weet leuk om is een keer te meeten?


Ik woon in H.oorn

Maar wel leuk dat zoveel meiden zouden willen meeten :) nooit gedacht dat ik dat eens ging doen :P
Steun Loua's strijd voor tijd en liefde ❤️
https://www.gofundme.com/f/louas-strijd ... -en-liefde

Ik loop voor Loua en stichting metakids.
https://supporta.cc/p9je/36wzho
<<

meisjesmama

Kletskop

Berichten: 547

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:30

Bericht 16 Sep 2013 12:34

Re: Geen vriendinnen..

Huppekee schreef:
Kaas schreef:
Huppekee schreef:Noord-holland. (West-friesland, dus in het noorden)

Ben wel benieuwd waar, ik ook in noord-holland nl. Heb ook weinig vriendinnen, wie weet leuk om is een keer te meeten?


Ik woon in H.oorn

Maar wel leuk dat zoveel meiden zouden willen meeten :) nooit gedacht dat ik dat eens ging doen :P


Dan woon je om de hoek.. ik woon in een dorpje dichtbij.
<<

Anoniem123

Bericht 16 Sep 2013 18:51

Re: Geen vriendinnen..

Ik wil ook meeten dan haha woon ook in de buurt!

Ik heb wel wat vriendinnen, hele gezellige en lieve waar ik ook mijn 'ei' kwijt kan en visa versa. Maar wel allemaal 'losse' vriendinnen, ze kennen elkaar niet zo goed laat ik het zo zeggen.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11832

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 17 Sep 2013 08:08

Re: Geen vriendinnen..

Huppekee schreef:Ik heb inmiddels een stap in de goede richting gezet; ik ga op tennisles!

En wat er al gezegd werd, ik mis het wel eens om gewoon bij iemand m'n ei kwijt te kunnen of om eens e en avondje ergns anders heen te gaan.


Zodra je een beetje een bal kan slaan, ga ook kijken of de vereniging een hussel/toss/rommel avond heeft. Dan worden de mensen die er zijn aan elkaar gekoppeld om samen te gaan tennissen.Op deze manier leer je weer meer mensen kennen. Het enige nadeel hiervan kan zijn dat de mensen die er komen al zo een kliek zijn dat je er bijna niet tussen komt. Dat is een beetje afhankelijk van de vereniging.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers