Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Allergische reactie op Michael Kors horloge?

<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 25 Apr 2014 19:20

Allergische reactie op Michael Kors horloge?

Ik heb van mijn man een michael kors horloge gekregen met een RVS band. Na korte tijd dragen heb ik nu uitslag op de binnenkant van mijn pols. Het lijkt op uitslag die ik ook heb bij een nikkel allergie. Ik heb de winkel gebeld en zij geven aan dat er absoluut geen nikkel in het horloge zit. Op Google heb ik gevonden dat RVS wel een kleine hoeveelheid nikkel kan bevatten. Of dit bij de horloges van Michael Kors ook zo is kan ik helaas niet vinden. Ik heb het horloge vandaag voor het eerst gedragen en mijn man vraagt zich af of de uitslag niet door de warmte komt. Heeft iemand hier ook een allergische reactie gehad op een michael kors horloge? Zo ja, waar kwam dit door?
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6818

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 25 Apr 2014 19:52

Re: Allergische reactie op Michael Kors horloge?

is het uitslag of meer een afdruk in je arm van het horloge (door de warmte dan inderdaad) ?
2016
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 25 Apr 2014 19:55

Re: Allergische reactie op Michael Kors horloge?

Er zat ook een afdruk, maar ook een rode plek die jeukt met wat een wat groter bultje en een paar kleine bultjes. De afdruk en de roodheid is nu weg, maar dat ene wat grotere bultje zit er nog.
<<

Anoniem187

Bericht 25 Apr 2014 20:06

Re: Allergische reactie op Michael Kors horloge?

Het zou ook heel goed de warmte kunnen zijn, dat het gaat broeien. Ik heb het zelf niet, maar ik weet wel dat het kan.
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:55

Bericht 25 Apr 2014 20:06

Re: Allergische reactie op Michael Kors horloge?

Ik ben heel erg allergisch voor nikkel maar heb met mijn MK horloge nergens last van. Als het heel warm is irriteert het wel maar dat komt omdat er dan zweet tussen broeit. Misschien is het ook even wennen?
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 25 Apr 2014 20:08

Re: Allergische reactie op Michael Kors horloge?

Ik hoop dat het de warmte is! Ik ben zo blij met mijn horloge namelijk. Ik ga het van het weekend nogmaals proberen te dragen en dan kijken of het nu niet gebeurt.
<<

Anoniem147

Bericht 25 Apr 2014 20:38

Re: Allergische reactie op Michael Kors horloge?

Zit er niet nog een plakkertje op de achterkant van het klokje? Dat dat irriteert?
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 25 Apr 2014 21:10

Re: Allergische reactie op Michael Kors horloge?

Mijn ex werkt al jaren met RVS en voor sieraden schijnen ze echt nikkelvrije RVS te gebruiken...sowieso zit er blijkbaar als er al nikkel in zit, zo weinig nikkel in dat het niet genoeg is voor een allergische reactie...
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 15:45

Bericht 26 Apr 2014 08:35

Re: Allergische reactie op Michael Kors horloge?

Ik heb een allergie voor goud en kon daardoor jarenlang mijn trouwring niet dragen omdat ik gewoon een open wondje met veel jeuk op mijn ringvinger kreeg. Maar sinds een poos smeer Ik de binnenkant in met blanke nagellak en het probleem is over. Nu kan ik me goed voorstellen dat je je horloge niet wilt of kunt lakken maar ik wilde je het toch even vertellen :P
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 27 Apr 2014 10:32

Re: Allergische reactie op Michael Kors horloge?

Bedankt allemaal voor de reacties! Ik heb gisteren het horloge weer gedragen en dit keer geen uitslag gekregen. Ik ga er maar vanuit dat het door de warmte kwam.

Pandora: de nagellak tip kende ik al. Dat deed ik in mijn puberteit altijd bij goedkope sieraden haha. Ik zal mijn horloge er maar niet mee insmeren, beetje zonde :wink:

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers