Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Buikgriep, wie heeft voor mij de gouden tip?!

<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2375

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:36

Bericht 24 Apr 2014 18:45

Buikgriep, wie heeft voor mij de gouden tip?!

Zondagavond begonnen met overgeven en 's nachts begon de diaree. Nu is het donderdag en heb nog steeds diaree.
Vandaag was ik vrij en dat was maar goed ook. Heb meer tijd doorgebracht op de wc dan dat ik iets kon gaan doen. De dokter al gebeld maar er kan niks aan gedaan worden (wist ik wel maar toch voor de zekerheid). Ik word er een beetje moedeloos van.
Verder voel ik me gelukkig weer prima hoor. Ik hoef niet meer over te geven en de koorts is ook weer voorbij. Alleen die hwrdnekkige diaree blijft dus aanhouden.

Iemand nog een goede tip voor me? Wat is juist goed of wat moet ik laten?

Bedankt alvast!
<<

Anoniem115

Bericht 24 Apr 2014 18:48

Re: Buikgriep, wie heeft voor mij de gouden tip?!

Diarree remmers nemen misschien
<<

Anoniem253

Bericht 24 Apr 2014 18:52

Re: Buikgriep, wie heeft voor mij de gouden tip?!

Ik heb het ook gehad vorige week.. Geen diarreeremmers nemen hoor.. Het virus moet uit je lijf. Veel drinken en eventueel ors nemen. Over een paar dagen ia het over :). Beterschap! Oh en cola en chips kan ook ipv ors uit een zakje.
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3185

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:39

Bericht 24 Apr 2014 18:55

Re: Buikgriep, wie heeft voor mij de gouden tip?!

Banaan eten.
D. 💙14-01-2019💙
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2375

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:36

Bericht 24 Apr 2014 19:12

Re: Buikgriep, wie heeft voor mij de gouden tip?!

Thnx!

Nee diareeremmers neem ik niet als het niet nodig is. Morgen moet ik werken en als het dan nog is neem ik ze morgen wel in.
En cola en chips? Heb ik nog nooit van gehoord. Banaan eet ik ook al en die ik voor morgen ook al ingeslagen.
<<

Anoniem253

Bericht 24 Apr 2014 19:16

Re: Buikgriep, wie heeft voor mij de gouden tip?!

Cola voor de suiker, chips voor het zout. Dan heb je hetzelfde als ors (om te voorkomen dat je uitdroogt).
<<

Angela

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 556

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:26

Bericht 24 Apr 2014 19:53

Re: Buikgriep, wie heeft voor mij de gouden tip?!

Cola helpt inderdaad! Chips heb ik nog nooit geprobeerd, ook niet goed dat ik dit nu weet :angel: , ik neem dan van die crackertjes die je in tweeën kunt breken.

Beterschap!
Those we loved don't go away, they still walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still loved, still missed, still very dear!
<<

Anoniem173

Bericht 24 Apr 2014 20:25

Re: Buikgriep, wie heeft voor mij de gouden tip?!

Ik neem na 3 dagen meestal 1x diarreeremmers in zodat ik iig weer een rustigere darmgang heb.
<<

Anoniem51

Bericht 24 Apr 2014 20:28

Re: Buikgriep, wie heeft voor mij de gouden tip?!

Uitzieken is het beste volgens mij. In elk geval geen diarreeremmers, omdat je dan je ontlasting remt en het virus in je darmen blijft 'broeien'. Ik weet trouwens alleen niet of norrit ook onder de diarreeremmers valt, misschien mag dat dan weer wel.
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:38

Bericht 24 Apr 2014 20:33

Re: Buikgriep, wie heeft voor mij de gouden tip?!

Ik ziek ook gewoon uit. Ik had het vandeweek ook. Leuk, hoor, sta je een bewoner te wassen krijg je ineens die ontzettende drang die je niet kan tegenhouden...

Veel beterschap!
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem185

Bericht 24 Apr 2014 20:35

Re: Buikgriep, wie heeft voor mij de gouden tip?!

En vooral goed blijven drinken!
<<

Anoniem108

Bericht 24 Apr 2014 21:54

Re: Buikgriep, wie heeft voor mij de gouden tip?!

Volgens mij bestaat er geen gouden tip, behalve dan uitzieken. Alles wat je inneemt om de diarree af te remmen/te stoppen, zorgt ervoor dat het virus in je lichaam blijft en dat is juist niet de bedoeling. Vooral voldoende drinken en ORS tegen het slappe gevoel helpt wel.
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2375

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:36

Bericht 25 Apr 2014 12:45

Re: Buikgriep, wie heeft voor mij de gouden tip?!

Volgens mij is het over! Geen buikkrampen meer, geen bezoekjes aan het toilet. Gelukkig maar!
Was 3 kilo afgevallen. Dat kan ik wel hebben hoor maar is natuurlijk niet de goede manier.

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers