Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nieuwe laptop nodig, wie helpt?

<<

Travel

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 694

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:28

Bericht 22 Apr 2014 09:58

Re: Nieuwe laptop nodig, wie helpt?

Ik heb een Sony Vaio met een intel i3 systeem.
Ben er erg blij mee, werk snel en ik heb een beetje de zelfde eisen als jij Razz.
Ik heb er toen met een aanbieding 435,- voor betaald.
En heb via kieskeurig een winkel uitgezocht en hem daar gehaald (bcc).
https://www.instagram.com/handmade_by_linn/?hl=nl

20 januari 2013 Knuffelkont
14 april 2015 Draakje
24 april 2017 Deugniet
<<

Anoniem124

Bericht 22 Apr 2014 10:56

Re: Nieuwe laptop nodig, wie helpt?

Ik heb na lang twijfelen een vaio gekocht en vind het dus echt een klereding!
<<

Anoniem119

Bericht 22 Apr 2014 11:12

Re: Nieuwe laptop nodig, wie helpt?

M-Train schreef:Ik heb na lang twijfelen een vaio gekocht en vind het dus echt een klereding!


Waarom vind je t een klere ding?
Ik wil ook een vaio kopen een keertje, zeker als ik ook een Sony telefoon heb. Wat vind je er vervelend aan?
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 22 Apr 2014 11:25

Re: Nieuwe laptop nodig, wie helpt?

Ik heb nu mijn tweede Vaio, ik vind ze op zich wel fijn. De mijne begint nu wel ouderdomsverschijnselen te vertonen na bijna twee jaar, maar ik gebruik mijn laptop ook gewoon heel intensief.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem124

Bericht 22 Apr 2014 11:40

Re: Nieuwe laptop nodig, wie helpt?

Hij is echt suuuuupertraag in vergelijking met m'n oude hp probook. Keiveel herrie, allerlei irritante en rare software zit erop, het beeldscherm spiegelt hartstikke en kan helemaal niet zo licht als ik dat wil, touchpad is slecht en last but not least (maar daar kan vaio niks aan doen): er zit Windows 8 op.

Een voordeel: hij ziet er hartstikke blits uit.

Maar hij is dus echt traag traag en het was de duurste! Heb m nog amper aangeraakt.
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4569

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:35

Bericht 22 Apr 2014 12:00

Re: Nieuwe laptop nodig, wie helpt?

Tsja, het is inderdaad zoals Expresso zegt toch een persoonlijke keuze.
Ik heb namelijk een HP en ben alleen bij Dixons geweest en heb me daar even laten informeren en een keuze gemaakt. Kon daar trouwens ook m'n oude laptop inleveren en kreeg er korting voor terug.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Anoniem119

Bericht 22 Apr 2014 12:06

Re: Nieuwe laptop nodig, wie helpt?

Oh wat jammer m train! Is dat van die Sony bloatware die er op zit dan? Want dat sluit dan misschien wel lekker aan bij m'n Sony telefoon. Kan voor mij dan wel weer handig zijn misschien. Maar zonde dat je m nog zo weinig hebt gebruikt!
<<

Anoniem124

Bericht 22 Apr 2014 12:48

Re: Nieuwe laptop nodig, wie helpt?

Nee, dat was nog wel handig geweest omdat ik toen nog een Sony xperia had en m'n ereader van Sony. Zijn allerlei irritante programma's Maargoed die moet ik er gewoon eens afhalen. Grootste ergernis is de luidheid en traagheid.
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:25

Bericht 22 Apr 2014 12:55

Re: Nieuwe laptop nodig, wie helpt?

Ik vind mijn vaio juist wel fijn. Moet dan wel zeggen dat mijn broer er direct van alles heeft afgegooid en ik office goedkoop via de uni heb kunnen kopen. Ik gebruik hem wel alleen voor wat te internetten en in onderwijsgroepen/colleges om aantekeningen te maken. En gewoon wat series kijken ik vind hem persoonlijk niet traag. Ik had eerst een Toshiba maar die was na 6 jaar echt op vervolgens een HP gehad die 4 keer kapot ging binnen 1 jaar tijd die lag meer bij de klantenservice dan dat ik er gebruik van heb gemaakt en vervolgens heb ik een Vaio gekocht
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4569

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:35

Bericht 22 Apr 2014 12:57

Re: Nieuwe laptop nodig, wie helpt?

Ik had eerst een Packard Bell, weinig op aan te merken, maar die was na een aantal jaar ook op en te zwaar/groot. Daarom dus een dunnere en snellere HP gekocht en ik heb er nog helemaal geen problemen mee gehad.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Anoniem100

Bericht 22 Apr 2014 13:46

Re: Nieuwe laptop nodig, wie helpt?

Ik heb een HP 15.6 inch met Intel processor en Windows Vista. Werkt prima en nu na ruim 6 jaar draait 'ie nog steeds als een trein. Gebruik 'm alleen thuis om te internetten, fotoboeken maken en foto's/bestanden bewaren.
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:03

Bericht 25 Apr 2014 07:37

Re: Nieuwe laptop nodig, wie helpt?

Heb je inmiddels al een nieuwe? Vandaag is er 1 in de aanbieding op www.ibood.nl misschien is het wat?
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers