Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


HDrecorder Humax/Ziggo

<<

Angela

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 556

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:26

Bericht 16 Apr 2014 20:09

HDrecorder Humax/Ziggo

Hoi meiden!

Ik heb een HDrecorder via Ziggo van Humax en wil graag bestanden van de recorder op de laptop of externe harde schijf zetten.

Als ik een lege USBstick van 128 mb in de recorder plug en 1 bestand over wil zetten dan krijg ik de melding dat er te weinig ruimte is.

Als ik de externe harde schijf in de recorder plug dan 'zie' ik hem wel op de tv maar kan ik de bestanden niet overzetten.

Een HMDI-kabel van de recorder naar de laptop heb ik ook geprobeerd maar dan 'zie' ik de recorder niet op de laptop.

Op internet zie ik allerlei instructies met ether-kabels ed maar daar snap ik echt niets van :redface:

Iemand die weet hoe het moet én het mij in Jip en Janneke taal uit kan leggen?
Those we loved don't go away, they still walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still loved, still missed, still very dear!
<<

Anoniem187

Bericht 16 Apr 2014 20:11

Re: HDrecorder Humax/Ziggo

Ik ben na 2 zinnen afgehaakt, ik dacht je wel 'even' te kunnen helpen.
<<

Anoniem121

Bericht 17 Apr 2014 12:14

Re: HDrecorder Humax/Ziggo

Heb je het al geprobeerd met een USB kabel naar de laptop of computer?
<<

Angela

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 556

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:26

Bericht 17 Apr 2014 17:48

Re: HDrecorder Humax/Ziggo

Pluis schreef:Heb je het al geprobeerd met een USB kabel naar de laptop of computer?


Nee want die heb ik niet maar kan wel eens rondvragen of ik er eentje kan lenen. Klinkt wel als een mogelijke oplossing.

Nog iemand die uit ervaring weet wat dé oplossing is?
Those we loved don't go away, they still walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still loved, still missed, still very dear!
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 17 Apr 2014 20:00

Re: HDrecorder Humax/Ziggo

Volgens mijn vriend kan dat niet..
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Mickey

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1533

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:20

Bericht 17 Apr 2014 22:40

Re: HDrecorder Humax/Ziggo

Ik heb een tijdje op de klantenservice van Ziggo gewerkt, maar volgens mij is het helaas niet mogelijk om bestanden die je op de recorder hebt staan, over te zetten op een schijf of computer. Je kunt er (dacht ik) wel standaard een stick of externe harde schijf aan koppelen, zodat het daar direct op wordt gezet en het dus niet op de harde schijf van de recorder wordt opgenomen.
07.12.2011
11.12.2014
<<

Anoniem121

Bericht 17 Apr 2014 22:45

Re: HDrecorder Humax/Ziggo

Het zou mij eerlijk gezegd niet verbazen als ze die harde schijf beveiligd hebben.
<<

Anoniem73

Bericht 18 Apr 2014 00:15

Re: HDrecorder Humax/Ziggo

Ligt eraan of je humax draadloos verbonden is met de computer. Onze humax kan het wel. Maar niet allemaal.
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 18 Apr 2014 16:49

Re: HDrecorder Humax/Ziggo

Heb je ook al een grotere usb stick geprobeerd? 128 mb is voor video natuurlijk helemaal niks, kan je net 2 minuten op kwijt.
<<

Angela

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 556

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:26

Bericht 18 Apr 2014 20:00

Re: HDrecorder Humax/Ziggo

Hmm ook hier dus hele wisselende reacties, net zoals op de rest van internet...

Een grotere stick heb ik nog niet geprobeerd omdat ik die niet in huis heb. Als ik zeker weet dat dat dé oplossing is dan schaf ik er eentje aan maar die heb je niet voor een tientje, vind ik toch zonde als het niet werkt.

Bedankt voor jullie reacties!
Those we loved don't go away, they still walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still loved, still missed, still very dear!
<<

Angela

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 556

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:26

Bericht 24 Apr 2014 22:11

Re: HDrecorder Humax/Ziggo

Het is gelukt, met een grotere stick!
Those we loved don't go away, they still walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still loved, still missed, still very dear!

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers