Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Mijn oma ligt in het ziekenhuis.

<<

Anoniem50

Bericht 23 Apr 2014 22:08

Mijn oma ligt in het ziekenhuis.

Mijn oma is tweede paasdag bij mijn oom en tante gevallen. Ze heeft haar heup gebroken en een rugwervel. Morgen horen ze hoe het nu verder gaat.

Haar moeder was net als zij een hele levendige vrouw. Tot ze haar heup brak en dat niet meer herstelde. Toen zat ze alleen nog een beetje in haar rolstoel en kwam er verder niets meer uit. Ik ben toch wel bang dat de geschiedenis zich herhaalt.

Ze zou ook nog op vakantie gaan. Denk dat ze dat eerst wel kan vergeten. :(
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11503

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 23 Apr 2014 22:24

Re: Mijn oma ligt in het ziekenhuis.

Ach jeetje wat heftig. De oma waarvan opa pas is overleden?
2015 💙
<<

Anoniem50

Bericht 23 Apr 2014 22:44

Re: Mijn oma ligt in het ziekenhuis.

Het is inderdaad de vrouw van mijn opa die onlangs is overleden.
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:44

Bericht 23 Apr 2014 22:58

Re: Mijn oma ligt in het ziekenhuis.

Sneu zeg! Beterschap voor oma!
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5464

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 24 Apr 2014 05:13

Re: Mijn oma ligt in het ziekenhuis.

O wat naar! Heel veel sterkte!
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:38

Bericht 24 Apr 2014 06:29

Re: Mijn oma ligt in het ziekenhuis.

Ow, naar. Veel beterschap voor je oma.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:44

Bericht 24 Apr 2014 06:48

Re: Mijn oma ligt in het ziekenhuis.

Aah dat is niet leuk :( Hopelijk is ze niet hetzelfde als de moeder van je oma. Beterschap met je oma!
<<

Patsy

Bericht 24 Apr 2014 07:56

Re: Mijn oma ligt in het ziekenhuis.

Och wat sneu. Hopelijk lijkt ze in niks op haar moeder. Sterkte.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:28

Bericht 24 Apr 2014 09:11

Re: Mijn oma ligt in het ziekenhuis.

Sneu zeg, sterkte!
Trots op mijn stoere ventje!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 24 Apr 2014 10:18

Re: Mijn oma ligt in het ziekenhuis.

wat sneu. Sterkte
Afbeelding
<<

Anoniem50

Bericht 24 Apr 2014 17:41

Re: Mijn oma ligt in het ziekenhuis.

Mijn oma ligt in het ziekenhuis, maar nu blijkt er niets gebroken te zijn. Zeg net tegen mijn mam; Ik word er zo niet geloofwaardiger op. Zegt ze; Dat is niet jouw schuld. Ze hebben er altijd al een handje van gemaakt om dingen erger te maken. Nou ik vind dit wel erg hoor. Hier zit ik me druk te maken om een oma die van alles gebroken zou hebben en een dag later is er geen breuk te bekennen. Waar komt dat verhaal dan vandaan? Stom! :12:
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5464

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 24 Apr 2014 18:16

Re: Mijn oma ligt in het ziekenhuis.

Wat raar zeg! Wel fijn dat er geen breuken zijn!
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Patsy

Bericht 24 Apr 2014 18:32

Re: Mijn oma ligt in het ziekenhuis.

Apart inderdaad. Maar wel goed nieuws natuurlijk!
<<

Anoniem313

Bericht 24 Apr 2014 18:43

Re: Mijn oma ligt in het ziekenhuis.

Maar wie zijn 'ze', je oom en tante? En waarom moest ze dan toch naar het ziekenhuis? Hoe dan ook, vooral fijn dat het meevalt natuurlijk.
<<

Anoniem50

Bericht 24 Apr 2014 18:49

Re: Mijn oma ligt in het ziekenhuis.

Caulfield schreef:Maar wie zijn 'ze', je oom en tante? En waarom moest ze dan toch naar het ziekenhuis? Hoe dan ook, vooral fijn dat het meevalt natuurlijk.


In dit geval zijn 'ze' mijn vader, oom en tante. Ik denk dat mijn oma is opgenomen in het ziekenhuis en dat de artsen hebben gezegd dat het mogelijk gebroken is en dat ze een scan moeten afwachten. En van dat mogelijk zullen ze wel heel makkelijk breuken hebben gemaakt. Ik vermoed dat het zo is gegaan.

Ik ken namelijk wel andere situaties waarin het zo ook is gegaan. Mijn vader zou vermoedelijk een lichte hartaanval hebben gehad, ik weet pas sinds twee weken (en de lichte hartaanval is al jaren geleden) dat het slechts een griepje was. Ik denk dat het bij ons gewoon echt aan communicatie schort. Of wat mijn moeder zegt....

Maar ik ben wel blij dat het gelukkig niet zo ernstig blijkt te zijn. Vind het rot dat ik inmiddels iedereen al heb verteld dat ze van alles gebroken had. Nu moet ik overal mijn verhaal weer terugtrekken. :palm:
<<

Anoniem313

Bericht 24 Apr 2014 19:20

Re: Mijn oma ligt in het ziekenhuis.

Nou ja, jij kan er niks aan doen :wink:

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers