Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zwangerschaps topic - tot 12 weken

<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 09:27

Bericht 23 Apr 2014 10:56

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Dank jullie wel!

Buurvrouwtje, heeft je vriend het vertelt of wacht hij tot jullie samen gaan?
Lastig de moeheid, hopelijk zijn er mogelijkheden!

Fearie, jammer hopelijk houdt je buurvrouw haar mond en anders je collega. Wel zo leuk als je het zelf wil vertellen, op het moment dat jij het wil.

Vandaag ben ik een dagje vrij, bijkomen. Ik ben zo moe, maar kan vaak niet slapen door de buikpijn, best hinderlijk. Vandaag ga ik een poging doen tot veel medicijnen innemen, ben zo verstopt als maar kan :(.
<<

Mezzoforte

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 469

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 23 Apr 2014 13:10

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Romée, ik weet nu nog steeds niet of ik er echt blij mee ben, maar dat komt vooral omdat ik het erg leuk vind fulltime voor mijn zoontje te zorgen. Fulltime thuiszitten gaat op lange termijn echter niet lukken (ivm finaciën), dus eigenlijk moet ik er wel blij mee zijn. Straks in ieder geval tijdens zwangerschapsverlof weer lekker extra tijd met mijn kindjes. En ja achteraf wel vroeg getest, maar ja aangezien ik pas een maand gestopt was met de pil is het ook een beetje gokken wanneer je test. Ben uitgegaan van ideale cyclus van 28 dagen, 1e test negatief maar 2 dagen later positief, alsnog erg vroeg dan. Wat leuk dat er zo enthousiast gereageerd werd door je ouders!! Hoe reageerden je schoonouders?

Kwak, nog 1 dagje wachten op je echo, spannend :)

Buurvrouwtje, morgen heb ik intakegesprek dus denk dan misschien ook afspraak maken voor termijnecho. Vervelend dat je zo'n last hebt van vermoeidheid.

Fearie, leuk van de positieve reacties.

Wolfinschaapskleren, gefeliciteerd met je zwangerschap! Leuk plaatje trouwens ;)

Ik moet wat opbiechten. Voor mijn zwangerschap dronk ik heel veel energiedrank. Acuut mee gestopt toen ik wist dat ik zwanger was. Voel me alleen deze hele week al zo ontzettend beroerd, zo lamlendig, zo weinig energie, dus heb ik net 1 energiedrankje gekocht en opgedronken (ik drink verder overigens geen koffie of andere dranken waarin cafeïne zit). Voel me een beetje schuldig omdat het niet echt goed is natuurlijk, maar voor het eerst deze week heb ik energie om wat te doen.
<<

Fearie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1428

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 23 Apr 2014 17:35

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Ik denk dat een drankje geen kwaad kan. Kan me alleen wel voorstellen dat je een beetje afkick verschijnselen krijgt als je t voorheen veel dronk. Had ik ook met suikerproducten, als ik geen suiker had gehad kreeg ik rond 11 uur knallende koppijn.
D. 16-8 en J. 27-11
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 22:54

Bericht 24 Apr 2014 09:16

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Romee, wat leuk dat je ouders zo enthousiast waren, is ook wel fijn om erover te kunnen praten natuurlijk . Hadden ze het zien aankomen? Hoe reageerden je schoonouders?

Fearie, bijzonder dat je vader het deze keer wel mag gaan meemaken! Je zusje was dus ook heel blij? Lief! Waarom zat je schoonmoeder zo te vissen? Had ze daar aanleiding toe waardoor ze haar vermoedens had?

Wolf, welkom en gefeliciteerd! Kicke naam :ja: Ben je hier nieuw of undercover?

Buurvrouwtje, mag je (tijdelijk) minder gaan werken ivm je vermoeidheid? Aan fouten hebben ze natuurlijk ook niks, dan kun je beter minder maar alerter aanwezig zijn.

Mezzo, gefeliciteerd met je nieuwe baan, ondanks dat je toch misschien liever zou thuis blijven. Wisten ze bij het aannemen dat je zwanger bent?


Ik heb gisteren weer een echo gehad, met kloppend hartje! en ben 2 dagen vooruit gezet en nu uitgerekend op de verjaardag van mijn man ipv op die van mij! November, december en eerste helft januari zijn in mijn familie enorm drukke maanden, om de dag zn beetje is er wel iemand jarig of een feestdag, kan er dus nog wel 1 bij haha. Vind het stiekem wel lekker dat ik dit jaar dan een goed excuus heb om niet overal heen te gaan aangezien ze op 2-2,5 uur reizen bij ons vandaan wonen, dat zie ik mijzelf op het eind en vlak na de bevalling nog niet doen. :angel:
Ik was van vrijdag tot dinsdagavond bij mijn ouders met de kinderen. Ik ben benieuwd of mijn ouders wat opgemerkt hebben gezien mijn moeheid en het niet eten van etenswaren die ik normaal graag eet.

Is het bij jullie al te zien dat je zwanger bent? Ik kon vanacht echt niet meer op mijn buik slapen, het voelde of ik op een ballonnetje lag. Onder mijn navel is het al best opgebold! Ik heb er nog een speklaagje overheen zitten die ik aan mijn vorige zwangerschap heb overgehouden dus ik denk dat ik het nog wel tot moederdag verborgen kan houden als ik de juiste kleding aan trek. Al wil mijn man het nu zijn ouders eerder terug zijn uit Marokko toch aankomend weekend al vertellen. Weet nog niet hoe ik daarover denk ivm de kinderen. Vind dat eerst zij het moeten weten voordat (schoon)ouders het weten en aangezien ik niet echt misselijk oid ben vind ik dat nog niet nodig, dan moeten ze nog zo lang wachten. Al zullen die twee weken meer of minder waarschijnlijk ook wel meevallen.
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5873

Geregistreerd: 02 Sep 2013 05:56

Bericht 24 Apr 2014 10:43

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Welkom Wolf, gefeliciteerd!

Chaos, wat fijn dat je weer een echo hebt gehad en al helemaal dat er een kloppend hartje op te zien was!

Feari, Wat een leuk idee van die foto in Disney! En die vermoeidheid herken ik hoor!

Wij hebben het het weekend aan de ooms en tantes verteld, helemaal enthousiast, dus dat was wel heel leuk en ik heb het gister ook aan mijn beste vriendinnen verteld. Ik belde ze ( ze wonen ver weg) en ze zaten bij elkaar en 1 van de twee zei meteen dat ze al wist waar ik voor belde, maar hartstikke leuk ook!
Eigenlijk had ik nog wel ietsje langer willen wachten maar ik vond het vervelend dat mensen op mijn werk het wel wisten en de mensen die dicht bij me staan niet.

Het spugen gaat wat beter, met de medicijnen is het zo'n twee a drie keer in de ochtend raak en in de middag voel ik me vrij redelijk. Maar ik blijf de ochtenden wel zwaar vinden en het 's avonds naar bed gaan en dan al weten dat ik de volgende ochtend weer zo ziek ben!
Maar goed vergeleken bij het de hele dag spugen van vorige week valt dit reuze mee.
Gister nog overleg gehad met de huisarts, ze houdt me goed in de gaten om uitdroging te voorkomen, maar daar maak ik me zelf nu niet zo veel zorgen over. Ik mag de medicijnen zo lang gebruiken als nodig is, het kan absoluut geen kwaad en het is dus beter om het wel te doen om uitdroging te voorkomen.

Collega's vragen allemaal of ik weer beter ben en waren verbaasd dat ik er een hele week niet was, want ik ben nooit ziek. En dan lijkbleek met een kotsemmer naast me zeggen dat het wel weer gaat haha ( alleen mijn leidinggevende weten dat ik zwanger ben)

Ik heb inmiddels de afspraak voor de echo gemaakt en die is op maandag 5 mei om 16:30uur, daarvoor kan ik dan ook meteen even bloedprikken. Ik moet zeggen dat ik dat wel echt een heel spannend vind! Op dat moment ben ik volgens de berekening 10.4 weken zwanger, maar ik denk zelf iets korter en dat ik dus een late eisprong heb gehad.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5873

Geregistreerd: 02 Sep 2013 05:56

Bericht 24 Apr 2014 10:44

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Hier is trouwens nog niks te zien van een zwangerschap, ik heb juist weer een riem om mijn broeken moeten doen i.v.m het afvallen door het spugen. Maar op mijn buik slapen kan ik op het moment ook niet, ik wordt misselijk van "druk"op mijn buik en vind dat dus niet prettig nu.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 09:27

Bericht 24 Apr 2014 12:01

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Mezzoforte; lastig dan om weer te starten met werken, aan de andere kant zijn de inkomsten wel fijn. Ik begrijp je dubbelheid erin!
Hoe voel je je nu? Gelukkig kreeg je even energie van je energy drankje. Het lijkt mij behoorlijk afkicken voor je lichaam, juist omdat het nu extra energie kan gebruiken en het nu veel minder krijgt dan voorheen. Wellicht is er een ander goedje wat je ook energie kan geven, maar minder schadelijk is? Ik heb overigens geen idee wat, maar wellicht weet de huisarts o.i.d. dit.
Dank je, ik vond het plaatje wel toepasselijk!

Chaos; een wolf in schaapskleren is altijd undercover :pirat:. Maar, ik ben inderdaad undercover, niet zozeer om door de forummers herkent te worden, maar meer voor eventuele meelezers. Mocht iemand mij nu herkennen of voorheen herkennt hebben, dan linken ze niet beide accounts aan elkaar en weten ze niet veel van wat ik hier gezegd heb. Had wel behoefte om hierover mee te praten, vandaar dat ik toch een ander account heb aangemaakt.
Wij lopen trouwens redelijk gelijk op, ik denk dat ik vier dagen verder ben ongeveer! Alleen heb ik nog geen echo o.i.d. gehad, dus ik heb het deels gegokt.
Wat mooi dat jullie het hartje hebben horen kloppen en weer een echo hebben gehad! Lastig dat je niet op je buik kan slapen, slaap je normaal wel op je buik? Hopelijk lukt het verborgen houden, draag je normaal wel vaker los vallende kleren? Ik zou er samen nog even goed over praten wanneer jullie het je (schoon)ouders vertellen en wanneer de kinderen. Ik kan mij voorstellen dat je het eerst de kinderen wil vertellen.
Zelf heb ik nog geen buikje, er is nog niets te zien. Wel is hij af en toe opgeblazen, maar dit had ik altijd al vanwege mijn darmen. Mijn broeken zitten hierom altijd al wat los, zodat mijn buik de ruimte had om te groeien. Ik ben benieuwd hoelang het duurt voordat hij gaat groeien.

Minnepoes; wat leuk al die enthousiaste reacties! Vreemd voelt het lijkt mij als mensen die verder van je afstaan het wel al weten en de mensen dicht bij nog niet.
Wel vervelend dat je zo misselijk bent met overgeven, dit lijkt mij echt heel vermoeiend! Hopelijk blijft het afnemen en is het wat beter te doen voor je. Het lijkt mij ook veel energie kosten om op het werk te doen alsof alles goed met je gaat.
Fijn dat je een afspraak hebt voor de echo, spannend!

Ik ben vandaag echt zo ontzettend moe, terwijl de misselijkheid nu even beter gaat. Hopelijk kan ik vandaag een uurtje eerder weg, van de week al een uur overgewerkt.
Ik merk dat ik het steeds lastiger vind om te 'liegen' tegen mensen. Te doen alsof er niets is, een afspraak afzeggen omdat ik te moe ben, etc. Hoe doen jullie dit?
<<

Tweeling

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 292

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:27

Bericht 24 Apr 2014 13:38

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Leuk weer nieuwe zwangeren erbij! Gefeliciteerd!
Ik heb al een tijdje niet geschreven maar hier gaat alles goed, vanmorgen een mooie echo gehad met een kloppend hartje. Helemaal super!
Qua kwaaltjes mag ik niet klagen, wel misselijk en moe maar tot nu toe gelukkig nog niet hoeven spugen.
Afbeelding


Afbeelding
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5873

Geregistreerd: 02 Sep 2013 05:56

Bericht 24 Apr 2014 17:29

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

@wolf: ik dacht hier anoniem te zijn, maar bleek dat een buurvrouw ook hier komt! Ze stuurde me heel lief en netjes een berichtje en ik vind het geen enkel probleem, maar zo anoniem als ik dacht ben ik dus niet!
Ik kan me dus wel voorstellen dat je even een tweede naam hebt genomen!
Ik heb ook echt behoefte om er over te praten, het is zo iets groots in mijn leven ( en ik kan het ook geen moment vergeten, door hoe ik me voel) en ik was dus ook heel blij met de keus om het onze ouders snel te vertellen. Zo fijn dat ik vorige week even kon klagen bij mijn moeder en haar kon bellen voor tips.

@ Mezzoforte: wat lastig dat je een beetje moet afkicken van je drankjes. Zeker nu je die energie hard nodig hebt. Mijn verloskundige raadde het wel echt af, maar aan de andere kant mag je wel 3 koppen koffie op een dag, dus of 1 energie drankje nou zo erg is... Gelukkig lust ik het niet!
Ik had echt een cola light verslaving, zo lekker vind ik dat! Dat heb ik nu terug gebracht naar 1 glaasje als ik uit mijn werk kom, daar kan ik echt naar uit kijken. Als ik veel moet spugen drink ik wel gewone cola omdat dat helpt, maar dat vind ik niet echt lekker gek genoeg.

@ tweeling: wat ontzettend fijn, een goede echo!! Dat is nou mooi nieuws! Fijn dat je niet hoeft te spugen, dat maakt de misselijkheid nog wel wat dragelijk vind ik zelf.

Wat hebben veel mensen hier al een vroege echo gehad trouwens, is dat doordat jullie de termijn niet wisten of ervaringen in het verleden of doen ze dat gewoon standaard bij jullie gewoon. Ik moest echt wachten tot minimaal 10 weken (en dat duurt zo lang voor mijn gevoel).

En ik zeg alvast welkom tegen Parel, want ik verwacht dat ze zich binnenkort hier wel zal melden! Leuk al die zwangeren!
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Buurvrouwtje

Bericht 24 Apr 2014 17:44

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Parel, welkom idd :) Dat is snel gegaan zeg, wauw!

@ Minoes, fijn dat het iets beter gaat met de medicijnen. Ik heb de echo overigens eerder gehad ivm bloedverlies en lichter wordende testen. Ging het echt niet langer volhouden. Toen heb ik gebeld en mocht ik met 8w komen.
@ Tweeling, heerlijk, zo'n echo met hartje! Dat doet echt goed he?
@ Mezzo, zolang je het niet elke dag drinkt, lijkt het me geen kwaad kunnen?
@ Chaos, wat heerlijk! En ook fijn dat je wat vooruit bent gezet :) Dat scheelt weer 2 dagen :) Vind het ook hoor, dat je kinderen het eerst moeten weten! Dus of je kids eerst vertellen, of je schoonouders laten wachten...

Hier gaat het steeds beter met de misselijkheid! Ben er ZO blij mee! Zolang ik de hele dag door kleine dingetjes eet en me lichamelijk niet te druk maak, gaat het echt prima. Dus dat is fijn. Dag 3 achtereen dat ik niet misselijk ben. Echt heel erg fijn. Vermoeidheid is nog niet minder, maar heb op mijn werk afgesproken dat ik eventueel eerder naar huis kan als ik het niet meer trek. Dat is ook een opluchting.
En maandag voor de termijnecho. Ik vind het zooooooo spannend :)
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5873

Geregistreerd: 02 Sep 2013 05:56

Bericht 24 Apr 2014 17:46

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Ik kan me heel goed voorstellen dat je dan niet langer kan wachten buurvrouwtje! Fijn dat je ook voor een echo mocht komen toen!
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Buurvrouwtje

Bericht 24 Apr 2014 17:49

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

ja, daar was ik de VK erg dankbaar voor!
<<

Anoniem57

Bericht 24 Apr 2014 18:13

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Nou hallootjes, daar ben ik dan!!
Ik heb idd gisteren positief getest, naar eigen berekening ben ik ongeveer 3+3 dagen nu, belachelijk kort natuurlijk nog.

Chaos, zo grappig dat je dat hebt gedroomd! Kan je toevallig ook het winnende eindcijfer van de staats aan me doorspelen?

Tweeling, wat fijn dat je een goede echo had!!

Minoessepoes en buurvrouwtje, gelukkig gaat het met de misselijkheid goed nu.

Ik had en heb trouwens een cola light verslaving, en bij L ook gewoon gedronken. Verder drink ik geen koffie of energiedrank ofzo, ik rook niet en ik drink geen alcohol.

Het moet hier nog wel even landen hoor!

Oh en Mickey, hoe leuk idd, weer samen zwanger! Alleen nu ben jij eerder uitgerekend.
<<

Tweeling

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 292

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:27

Bericht 24 Apr 2014 18:15

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Parel wat leuk! Gefeliciteerd!
Afbeelding


Afbeelding
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:49

Bericht 24 Apr 2014 18:17

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Woehoe... Onze termijn echo was goed!
Het hartje gehoord, kleine zien bewegen en zien schoppen!ben zo blij, zo dankbaar!
Ben nu 10+1, 19-11 uitgerekend. Met 2,5 week dus al positief getest. Nu ik weet hoe ver ik ben gaat vast de tijd veel sneller!
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Anoniem57

Bericht 24 Apr 2014 18:19

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Jeetje wat heb jij dan ontzettend vroeg getest zeg!!!
Maar gelukkig was alles goed.

Tweeling, dank je wel!
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:49

Bericht 24 Apr 2014 18:24

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Parel gefeliciteerd!! Jou had ik nog niet zo snel hier verwacht haha! Toch een winterkind ;)
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Anoniem57

Bericht 24 Apr 2014 18:27

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Nee wij ook niet :laughcry: maar ik dacht we doen een kwak! Nou idd ja, een winterkind weer! De wens was zo aanwezig, vooral ik kon niet meer wachten.
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:49

Bericht 24 Apr 2014 18:29

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Winterkindjes zijn niet zo erg hoor... Heb straks 3 winterkindjes en een winter man haha!
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Anoniem57

Bericht 24 Apr 2014 19:06

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Ik vind de winter ook niet erg hoor (op altijd de verjaardag binnenshuis moeten vieren na) ik plan ze alleen wel lekker om de feestdagen heen weer, dat zijn altijd al drukke maanden, we maken het nog even drukker.
<<

Anoniem151

Bericht 25 Apr 2014 09:27

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Leuk Parel! Wist het meteen toen ik je topic zag :)
Wat fijn Kwak!

Ik heb gister de intake bij de verloskundige gehad en net een afspraak gemaakt voor de termijnecho. Door mijn lange en onregelmatige cyclus is het gissen hoe lang ik zwanger ben, dus donderdag heb ik al een echo :D Ben heel nieuwsgierig!
<<

Mickey

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1533

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 25 Apr 2014 09:48

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Zal ik me hier ook maar komen melden dan? Ik heb vorige week vrijdag (en zaterdag :laughcry:) positief getest. Ik verwacht nu 6 weken en 3 dagen zwanger te zijn. Ik dacht vorige maand mijn menstruatie te hebben gehad, maar dat was zo minimaal en de week erna voelde ik me zo beroerd, dat ik maar een testje heb gedaan. Nou ja... Die loog er niet om :razz:
Dinsdag 6 mei hebben we de eerste afspraak bij de vk, we krijgen dan meteen een echo, jeej! Ik denk dan 8 weken te zijn, hopelijk is dat op de echo ook te zien.

Hier is de misselijkheid het ergste aanwezig tussen 8.00 en 9.00 's ochtends. Heb gelukkig nog niet hoeven spugen, maar voel me nu wel beroerder dan bij de zwangerschap van F. Die wordt trouwens rond zijn eigen verjaardag grote broer, ben 8 dagen na zijn verjaardag uitgeteld.. Dus ook hier wordt het lekker druk in december :)
07.12.2011
11.12.2014
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 25 Apr 2014 12:12

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Mickey, gefeliciteerd!
2014 2016
<<

Romée

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 110

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:31

Bericht 25 Apr 2014 18:16

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Wolf, Mickey en Parel gefeliciteerd! Leuk zeg! En Parel ik had je hier ook niet zo snel verwacht, maar wat ontzettend leuk!

Kwak, wat fijn dat je echo goed was! En wow met 2,5 dus toch positief getest! Straks heb je er extra lang van mogen genieten dat je zwanger was :smile:

Chaos, Jeeej een goede echo! Vervelend dat je niet meer op je buik kan liggen. Ik vind op mn buik slapen heel fijn. Gelukkig gaat dat nog steeds wel goed eigenlijk.

Tweeling fijn ook een goede echo!

Buurvrouwtje wat fijn dat je misselijkheid wat is afgenomen. Zo kom je de dagen een stuk beter door!

Mijn schoonouders reageerden ook heel leuk. Ze waren heel blij. Langzaam aan zijn we het meer mensen aan het vertellen. Mijn teammanager weet het inmiddels ook en die was ook heel enthousiast.
Ik zit al bijna weer op de 12 weken. Vanaf de termijnecho is het voor mn gevoel wel sneller gegaan. Ik vind het wel super leuk dat er weer zoveel zwangeren bij zijn! Wordt een druk winter 2014/2015 topic! :banaan:
Afbeelding
<<

Mickey

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1533

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 25 Apr 2014 18:23

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Aan jou de eer om dat topic te openen, Romee :wink:
07.12.2011
11.12.2014
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers