Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Prikkels en zwanger

<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 23 Apr 2014 19:44

Prikkels en zwanger

Nu ik weer zwanger ben kan ik heel slecht tegen te veel prikkels.
Bij J had ik dit de eerste 3 maand na de bevalling maar nu heb ik het nu al!

Als beide kinderen huiken en jengelen en de huiskamer is een speelgoedbom of in een volle winkel dan word ik zo gestrest en humeurig. Dan moet ik weg uit die situatie door of op te ruimen of snel af te rekenen en de winkel uit. Ben daarna ook echt moe.

Komt dit bekend voor?
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Anoniem 42

Bericht 23 Apr 2014 19:50

Re: Prikkels en zwanger

Komt me bekend voor, maar ik ben eigenlijk altijd snel overprikkeld. Mijn oudste dochter heeft hetzelfde, de andere twee niet. Speelgoed met geluid stoort me heel erg, ik kan niet goed tegen drukte, mensen die door elkaar heen praten enzovoorts.

Ik vermijd teveel prikkels zoveel mogelijk: ik kijk bijvoorbeeld zelden tot nooit televisie, ga geen drukke winkels in enzovoorts.
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 23 Apr 2014 19:54

Re: Prikkels en zwanger

Heel bekend. Ik ben stuk ongeduld.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem135

Bericht 23 Apr 2014 19:59

Re: Prikkels en zwanger

Héél herkenbaar! Vooral de eerste 4 maanden. Nu nog wel eens hoor maar kan het iets beter afsluiten. Dochter is trouwens ook snel overprikkeld,dus dat kan soms lekker knetteren hier haha
<<

Anoniem124

Bericht 23 Apr 2014 20:08

Re: Prikkels en zwanger

Komt me bekend voor alleen ben ik niet zwanger :smile: .
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 17:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 23 Apr 2014 20:13

Re: Prikkels en zwanger

M-Train schreef:Komt me bekend voor alleen ben ik niet zwanger :smile: .


Haha dit inderdaad.
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

Anoniem74

Bericht 23 Apr 2014 20:28

Re: Prikkels en zwanger

M-Train schreef:Komt me bekend voor alleen ben ik niet zwanger :smile: .


:good:
Mijn gedachte
<<

Anoniem74

Bericht 23 Apr 2014 20:29

Re: Prikkels en zwanger

De afgelopen maanden ben ik trouwens flink bezig om het huis opgeruimd en overzichtelijk te krijgen. Al tijden niet gebruikt? Weg ermee....

Werkt echt prettig, geeft veel meer rust.
<<

Blue flower

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:54

Bericht 23 Apr 2014 20:29

Re: Prikkels en zwanger

Heel herkenbaar, en het ergste vond ik dat ik het wist van mezelf en normaal gesproken niet zo ben haha. Maar ja, je doet er niks aan... Kindjes vergeten het wel weer en probeer je man alle winkels in te laten gaan :)
10.12.2010
21.03.2013
16.08.2016
<<

Anoniem134

Bericht 23 Apr 2014 20:30

Re: Prikkels en zwanger

Heel bekend! Al word het al iets minder.
<<

Patsy

Bericht 23 Apr 2014 20:35

Re: Prikkels en zwanger

Voor mij ook zeer herkenbaar, zowel voor, tijdens als na de zwangerschap.
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 23 Apr 2014 20:40

Re: Prikkels en zwanger

Het is dan onze eerste, maar toen we op de 9 maandenbeurs waren, en we wilden een stukje huishoudbeurs op (eten en drinken afdeling), was het geluid voor mij veel te hard. Ik kon er echt niet tegen en wilde daar zo snel mogelijk weg!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Eep

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 298

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: Noord-Brabant

Bericht 24 Apr 2014 08:54

Re: Prikkels en zwanger

Heel herkenbaar! De afgelopen tijd een paar keer personeelsfeest en grotere familiefeesten gehad, maar vond het steeds zo druk om me heen. Kon me dan echt even ellendig voelen en moest dan naar buiten voor wat rust en frisse lucht. Normaal heb ik daar inderdaad geen last van.
En soms kan ik 's avonds ook echt het geluid van de tv of radio niet hebben. Dan staat het geluid al zacht omdat ik dat vroeg, en dan word ik nog gek.
Afbeelding
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 24 Apr 2014 11:15

Re: Prikkels en zwanger

Ik dacht al dat het aan mij lag.... Best lastig als je al 2 kinderen hebt maar vooruit, het mooie weer komt er aan dus ik stuur ze gewoon naar buiten als het me te gek word.
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5876

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 24 Apr 2014 11:21

Re: Prikkels en zwanger

Ik herken het ook, op werkdagen vind ik het echt lastig en reageer ik ook snel kortaf en geirriteerd. Ook moet ik standaard nu met de medicijnen tegen het spugen, op werkdagen een keer of twee a drie overgeven, terwijl ik gister vrij was en alleen thuis en ik wel misselijk was maar de hele dag niet hoefde te spugen!
Ik ben ook heel moe en merk dat ik die rust (zowel fysiek als in mijn hoofd)gewoon echt nodig heb, twee dagen achter elkaar werken is eigenlijk echt te veel nu.
25-11-2014 & 09-06-2017

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers