Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Moeilijk zwanger worden topic

<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 21 Apr 2014 07:51

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Fijn dat jij het ook herkent Summerbeach. Jij hebt nu natuurlijk ook wel even een heel groots iets meegemaakt. Best een gek idee eigenlijk dat als je nu zwanger wordt, dat je precies weet wanneer en hoe, toch? :) Superspannende tijd voor jullie zeg. Kun je het wel een beetje van je af zetten en je gedachten verzetten? Ik kan me voorstellen dat dat lastig is als je ook nog pijn hebt... dat herinnert je er toch steeds aan.

Shally. haha okeeee :)

Weegschaal, nog even een reactie op een stuk van je post waar ik nog niet op gereageerd had. Ik vind het erg fijn om te lezen dat het dus heel goed mogelijk is na een tijd ook weer oog voor andere dingen te hebben, en dat dat ook goed is en goed voelt. Ik kan me heel goed voorstellen dat je daar echt hard voor hebt moeten werken.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

SummerBeach

Kwebbel

Berichten: 372

Geregistreerd: 27 Okt 2013 19:23

Bericht 21 Apr 2014 09:37

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Zora lukt mij redelijk ook omdat ik wel wat bezoek krijg.
En mijn man is thuis.

Maar ik wil morgen weer werken maar mag niet van mijn man haha... Omdat ik thuis nog niks weer gedaan heb.
Nu wel even bezig geweest * douchen wat opgeruimd en dan be de kramp in mijn buik ook zo weer....
Niet heeel pijnlijk mja.... Als je s avonds veel kramp hebt was het een teken dat ik te veel heb gedaan.volgens ziekenhuis.
Dus weet niet zo goed wat ik moet. ...
<<

Audrey

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 212

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:20

Bericht 21 Apr 2014 11:41

Re: Moeilijk zwanger worden topic

SummerBeach schreef:Zora lukt mij redelijk ook omdat ik wel wat bezoek krijg.
En mijn man is thuis.

Maar ik wil morgen weer werken maar mag niet van mijn man haha... Omdat ik thuis nog niks weer gedaan heb.
Nu wel even bezig geweest * douchen wat opgeruimd en dan be de kramp in mijn buik ook zo weer....
Niet heeel pijnlijk mja.... Als je s avonds veel kramp hebt was het een teken dat ik te veel heb gedaan.volgens ziekenhuis.
Dus weet niet zo goed wat ik moet. ...


Als ik jou was zou ik lekker nog een dag thuis gaan zitten "broeden". Jij voelt je misschien bezwaart om niet te gaan werken maar als je zo snel nog krampen krijgt moet je naar je lichaam (en man en ziekenhuis) luisteren en het rustig aan doen. Misschien ga je het anders later jezelf ook nog verwijten mocht deze poging mislukken. Niet dat dat nodig is, maar dat gevoel kan er wel zijn.


Nu ga ik weer weg uit het topic, heb hier niet zoveel te zoeken maar lees wel regelmatig met jullie mee. Het is niet niks wat jullie voor de kiezen krijgen! Knuffel!
April 2009; Famke
Mei 2011: Jonkje
Januari 2015: Jonkje
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 21 Apr 2014 17:00

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Lekker rustig aan doen hoor Summerbeach! Is wel makkelijk voor mij zo te zeggen, want ik ga zelf ook altijd gewoon werken :) maar toch, nu is er ntoch wel even wat anders aan de hand. Niet gaan hoor!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem328

Bericht 22 Apr 2014 08:52

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Zora het is echt heftig wat jij nu doormaakt. Ook niet meer dan logisch dat dit zo'n grote impact heeft op alles en je er letterlijk ziek van bent. Dit nieuws is natuurlijk enorm rauw op je dak gevallen en de manier waarop de gyn jou dit heeft verteld verdient ook echt geen schoonheidsprijs zeg. Je zou toch verwachten dat je minimaal voor een gesprek zou worden uitgenodigd en dat het jullie dan pas zou worden verteld met de nodige uitleg erbij.

Ik merk van mezelf hoe langer wij nu in de medische molen zitten, hoe minder 'groots' het voor ons wordt, alsof het een soort van went en je gewoon niet beter weet. Wij zijn met name het laatste half jaar ook steeds beter in staat om toch ook weer 'verder' te gaan met leven en te genieten van andere dingen. Het zwanger raken proberen we bewust een op de achtergrond te houden, voor zover dat mogelijk is als je er middenin zit :palm: Maar toch lukt het ons aardig om ons op andere dingen te focussen.
Het is natuurlijk voor ons anders dan voor jullie, omdat wij wel gewoon een normale kans hebben op een zwangerschap dus misschien is het ook wel makkelijk praten voor mij.

Summer Beach, wat enorm vervelend dat je nog zo veel last hebt. Ik zou zeggen, blijf nog een dag thuis als je na alleen al douchen en een beetje opruimen al zo'n kramp hebt, maar ik snap ook wel dat je er niet goed bij voelt om thuis te blijven. Zo lastig he, je wilt het beste doen voor jezelf maar ook voor je werk. IK duim zo voor je dat het raak is!!

De overige dames die op het wachtbankje zitten, Aagje, Marina, Weegschaal, Vlinder, ik duim zo voor jullie!
Iemand al met nieuws? Aagje jij hebt donderdag je nod toch?

Shally hoe is het nu met jou?

Ik heb over 6 dagen m'n nod. Ik had aanvankelijk goede hoop, maar ik heb helaas alweer de bekende buikpijn dus ik verwacht komend weekend gewoon weer ongesteld te worden. We hebben dan nog 2 iui pogingen te gaan maar erg veel vertrouwen heb ik daar niet meer in. Waarom zou het een 5e of 6e keer wel lukken?! Langzaamaan gaan we toch maar een beetje nadenken over ivf. Maar goed, misschien zit ik er wel helemaal naast! I hope so.

Fijne dag allemaal dames!
<<

vlinder-2011

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 488

Geregistreerd: 09 Sep 2013 12:32

Bericht 22 Apr 2014 09:29

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Even een snelle update van hier ; ben nu echt ongesteld. Op naar de gynaecoloog donderdag dan maar. Zien wat zij nu zegt.
❤️ 2016
❤️ 2018
❤️ 2019
❤️ 2021
<<

Anoniem328

Bericht 22 Apr 2014 09:49

Re: Moeilijk zwanger worden topic

He wat balen Vlinder! :hug:
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2375

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:36

Bericht 22 Apr 2014 12:11

Re: Moeilijk zwanger worden topic

@vlinder: balen meid.

@olijfje: hopelijk is het een andere buikpijn en kom je over een paar dagen gewoon met goed nieuws!!


Met mij gaat het goed hoor. Ben alleen nu wel ziek..2e keer in 4 weken. Ben anders nooit ziek dus wel erg vervelend. En vooral voor het werk. Ik belde gisteren mijn bazin en ze vond dat ik weer snel ziek was, 4 weken na de eerste keer. Ja sorry, kan er ook niet aan doen.
Het lijkt wel of ik ineens een erg lage weerstand heb.
<<

Anoniem328

Bericht 22 Apr 2014 12:50

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Ben net gebeld door m'n beste vriendin. Ze is bevallen van een mooie zoon.
Ik ben zo enorm blij voor haar maar toen ik ophing moest ik zo hard huilen, van blijdschap én verdriet.
We zaten samen in de medische molen een lange tijd dus we hadden veel aan elkaar, en nu is zij moeder geworden en voor ons is het nog steeds onzeker of het ooit gaat lukken.
Jullie kunnen hier verder niets mee maar moest het toch even kwijt.
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2375

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:36

Bericht 22 Apr 2014 13:00

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Olijfje :hug:
<<

SummerBeach

Kwebbel

Berichten: 372

Geregistreerd: 27 Okt 2013 19:23

Bericht 22 Apr 2014 14:21

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Olijfje :hug: dat zijn zulke moeilijke momenten. Laat je verdriet even gaan en probeer je wat afleiding te zoeken.

Sally; mijn weerstand is ook minder volgens mij.... ik was weekend ook snipverkouden

Ik vind het fijn nog even thuis te zijn. Doe het rustig aan :-) Mijn collega's zijn ook heel begripvol gelukkig.

Ik heb net ik.o.m. mijn wederzijdse collega wij leiden zeg maar samen wijkteam, klein berichtje rondgestuurd hoe het met mij gaat.
Iedereen vraagt naar mij en er hangt een beetje een waas omheen heb ik het idee.
ik heb rondgestuurd dat ik vanwege hormoonbehandelingen waar ik heftig op heb gereageerd afwezig ben en dat ik weer in de benen ben en hopelijk vd week weer paar uurtjes kom. Mijn collega vond het wat summier, maar vertel het iever persoonlijk als dat ik het iedereen voorkauw. Ze kunnen ook op me afstappen en vragen hoe of wat en hoe het gaat!? Toch?
Heb van paar collega's kaartje gehad en er over gesproken.
En tegen de een vertel ik meer als de ander. Nu ga ik hier weer over twijfelen:-(
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2375

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:36

Bericht 22 Apr 2014 16:54

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Summerbeach, 'netjes' toch hoe je je collega's hebt ingelicht. Ze zullen waarschijnlijk nog wel naar je toe komen om te vragen hoe het gaat en dan is het aan jou om er meer over uit te wijden of niet.

Toen wij net bezig waren wisten maar een paar collega's het maar nadat ik in huilen uitbarsten toen een collega in de pauze alleen maar over haar zwangerschap kon praten, heb ik direct alle collega's ingelicht. Ik kon het niet langer voor me houden. En ik moet zeggen dat ik het nu alleen maar fijn vind dat ze het weten. Ze vragen er naar (hoewel ze vaak niet durven) en ik kan er ook over praten als ik wil.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 22 Apr 2014 19:48

Re: Moeilijk zwanger worden topic

@ Olijfje, dank voor je reactie. Ik vind het fijn om te lezen dat jullie als het ware wat gewend raken aan hier middenin zitten. Aan de andere kant vind ik dat ook best heftig. Ik ben bang zo... cynisch of verbitterd te worden ofzo. Daar ben je natuurlijk zelf bij, maar ik kan me gewoon zo moeilijk voorstellen dat ik gewoon vrolijke spontane Zora blijf als ik dit verdriet nog zo vaak moet meemaken! Maar ik ben er ook van overtuigd dat je er, nogmaals, gewoon zelf bij bent hoor, dus dat zal vast goedkomen.

Ik heb even teruggebladerd naar het begin van de topic maar ik kon niet precies vinden wat voor jou de reden is in de medische molen te zitten. Heb je het in dit topic wel beschreven of was dat al op het oude forum?

--> ik probeer van iedereen snel te leren wat jullie achtergrond is hoor! Maar dit topic is al zo groot!

@ Vlinder: wat balen :( Hebben jullie een orienterend gesprek met de gyn do?

@ Summerbeach: helemaal prima toch? Het is ook lastig het uit te leggen aan leken op dit gebied, en idd, als mensen meer willen weten dat vragen ze dat vast wel! Ik heb na mijn 1e miskraam nauwelijks collega's ingelicht omdat het op vakantie gebeurde. Daar had ik toen achteraf, als er collega's blij kwamen vertellen over echo's enzo, soms wel spijt van. Dan waren ze vast wat terughoudender geweest :) Bij mijn 2e MK was het meteen duidelijk dat er wat met mij was want ik ben nog nooit ziek geweest sinds ik hier werk haha (4jr) dus iedereen was helemaal van slag dat ik er niet was :D Ik zou niet twijfelen hoor Summerbeach, gewoon doen wat goed voelt. En als je later toch meer wil vertellen, dan kan dat altijd toch nog?

@ Olijfje; ohhh wat moeilijk. Heeft zij ook wel begrip voor jouw situatie hierin? Vast wel, als ze je beste vriendin is :) Wat moeilijk moet dat zijn geweest toen ze zwanger werd dan zeg, en alle mijlpalen van echo's enzo. Poeh. Ik herken het heel erg. Mijn beste vriendin en ik waren tegelijkertijd zwanger, het scheelde echt 2 weken, dus we hebben echt een paar hele leuke weken samen fantaseren gehad. Toen ging het bij mij mis en zij is nu 20 weken. Elke keer als ik haar zie of spreek zie ik hoe ver ik geweest zou zijn, zo moeilijk. Maar ook moeilijk vind ik dat het voor haar niet 100% geweldig is omdat ze ook rekening met mij wil houden. Wat een gevoelens en emotie en gedoe allemaal he! Ik hoop dat het gevoel van blijdschap snel het gevoel van verdriet (en iets jaloerse gevoelens denk ik :)) overstemt voor jou. Mag je er al snel heen?
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

SummerBeach

Kwebbel

Berichten: 372

Geregistreerd: 27 Okt 2013 19:23

Bericht 22 Apr 2014 22:35

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Shally; ja het is ook wel fijm en ook om medeleven te krijgen.

Zora; Heb al paar berichtjes gehad van collega's wel lief. De boodschap komt wel over en inderdaad als ik meer wil vertellen kan het altijd! Ben soms zoooo blij met jullie!
Min man is veel nuchterder en zegt gewoon wat hij wil of niet ;-)
We hebben nu samen wel zoiets dat we het meer open willen zijn. Ook met het werk wordt het anders best lastig. ...
<<

Anoniem328

Bericht 23 Apr 2014 10:26

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Shally hoe gaat het nu met je? Vervelend dat je in vier weken tijd al twee keer ziek bent geweest. Kan me voorstellen dat het voor je werkgever vervelend is, maar jij kunt er toch ook niks aan doen!

SummerBeach hoe gaat het nu met je? Fijn dat je nu wat beter weet hoe je hiermee om wilt gaan. Ik denk als je het eenmaal aan wat meer mensen hebt verteld, dat het alleen maar een opluchting is.

Zora je weet het goed te omschrijven. Heel herkenbaar is het. Wat erg dat jij en je vriendin tegelijkertijd zwanger waren en dat jij toen een miskraam kreeg. Hoe blij je ook voor haar wilt zijn, het gevoel dat jij ook zo ver had moeten zijn zal altijd overheersen. Zo moeilijk en confronterend lijkt me dat. En ook moeilijk voor haar inderdaad, want zo had zij het zich ook niet voorgesteld. Hoe gaat het nu met je?
Mijn vriendin snapt mij gevoelens wel, maar ze is natuurlijk net bevallen dus op dit moment is ze daar natuurlijk helemaal vol van en ik ben ook wel blij dat ze niet té voorzichtig is want ik gun daar dit geluk en haar blijdschap zo!
Ik ga vandaag of morgen naar haar toe. Jaloezie voel ik gelukkig deze keer niet echt, dat had ik juist wel met haar zwangerschap. Omdat we samen in de medische molen zaten voelde het alsof ik mijn steun en toeverlaat kwijtraakte en ik kon daar in het begin ook heel moeilijk mee omgaan. Heb toen ook bewust even wat afstand genomen. Gelukkig kwam dat uiteindelijk weer helemaal goed.
Ik zit trouwens nu 2 jaar in de medische molen. IK heb pco (geen cyclus daardoor) en heb clomid geslikt, hormonen gespoten, een leo operatie ondergaan vorig jaar april, en nu nog steeds aan de hormooninjecties. Ik heb intussen dankzij de operatie en de hormooninjecties elke maand wel een cyclus, maar nu wil het zwanger worden zelf niet lukken. We hebben het eerst zelf een poos geprobeerd en nu dus intussen 4 iui pogingen achter de rug, maar tot nu toe nog geen succes helaas. Hierna nog 2 iui pogingen te gaan en dan wordt het ivf voor ons.
<<

Sofie

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 157

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:46

Bericht 23 Apr 2014 12:10

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Zo, eindelijk kan ik weer reageren. Ik hoop dat de problemen met mijn laptop nu over zijn en ik weer mee kan schrijven.

Ik heb donderdag een follikelmeting gehad. Follikel was toen 13 mm (dag 14). Gisteren moest ik terug en er was niets meer te zien. Dat dacht ik al, want ik voelde m'n eisprong afgelopen maandag. En deze keer zit de follikel aan de 'goede' kant.
Nu moet ik aanstaande maandag bloedprikken om te kijken of ik een goede eisprong heb gehad. Dat is de eerste keer dat het moet, dus ben benieuwd.

Shally: Hoe gaat het nu met je?

Aagje: Wanneer is je NOD?

Olijfje: Fijn dat zaad deze keer weer beter was.

Diese: Hoe gaat het nu met je?

Zora: Jeetje wat heftig! Sterkte!

Summerbeach: Hoe gaat het nu met je?

Vlinder: Balen. :thumbdown: Succes morgen!

Weegschaal: Hoe is het met je?
AfbeeldingAfbeelding
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2375

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:36

Bericht 23 Apr 2014 12:37

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Verder gaat het goed met me hoor. Ik vind het soms wel moeilijk om geduld te hebben voordat we verder gaan beginnenbmaar aande ene kant is het misschien wel goed ook. Volgens mij is het nu pas 4 weken geleden dat ik de miskraam heb gehad.
<<

SummerBeach

Kwebbel

Berichten: 372

Geregistreerd: 27 Okt 2013 19:23

Bericht 23 Apr 2014 16:04

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Sofie; spannend!

Met mij ging het beter alleen nu eind van de dag w meer kramp en pijn.
Morgen wil ik weer proberen te werken paar uurtjes.
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2375

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:36

Bericht 23 Apr 2014 19:03

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Zo ben eindelijk weer een beetje mens dus ga nu eens even uit gebreid reageren.

Zora: nog even terug te komen over je berichtje waarin je schrijft of we het het mmm traject ook zo groots ervaren. Ja, zeker wel. Vanaf het begin dat ik wist dat ik in de mmm terecht zou komen zag ik allemaal beren op de weg en wist ik door alle angst, verdriet en onzekerheid niet waar ik het zoeken moest. Ik was eerst erg negatief en dacht dat het nooit zou gaan lukken. Beetje bij beetje ben ik toch positiever geworden en nu na mijn 2e miskraam ben ik super positief terwijl het 'al' 2x mis is gegaan.

We zijn vergeleken met anderen uit dit topic nog niet eens zo heel lang bezig maar ben er ook nog steeds constant mee bezig. Ik kan wel genieten van andere dingen maar dit blijft constant in mijn gedachten.
Ik vraag me ook wel eens af wat ik zal doen als het ons nooit zal lukken een kindje te krijgen. Kan me gewoon geen leven voorstellen zonder kindje. Brr.. Die gedachte ban ik dan snel maar weer uit mijn hoofd.

Ik vind de onbegrip van mensen uit de omgeving soms nog het moeilijkste om mee om te gaan. Ze zeggen wel eens ' men moet het eerst zelf ervaren voordat ze je snappen'. Nou het is echt zo.

@olijfje, hoe blij je ook voor je vriendin bent. Het blijft zo'n pijn doen hè. Zo oneerlijk..
Ik heb er ook telkens weer moeite mee, zelfs als ik van iemand iets lees op facebook die ik alleen maar uit het dorp ken waar ik vandaan kom.
Hopelijk is het jullie echt heel snel gegund. Ik vind je in ieder geval een kanjer!!

@sofie, wat fijn dat je eisprong aan de goede kant is geweest. Ik ga voor je duimen!

@summerbeach, niet te hard van stapel lopen hè.
<<

vlinder-2011

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 488

Geregistreerd: 09 Sep 2013 12:32

Bericht 23 Apr 2014 20:04

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Shally: Wat fijn dat het iets beter gaat. Het maakt niet uit hoelang je er mee bezig bent, de impact is zo groot.
Wij zijn inmiddels alweer twee jaar verder en het verdriet is nog net zo groot als na de eerste bbz.
Helaas lijkt het wel alsof al onze vrienden binnen 3 maanden zwanger zijn of ook nog ongepland zwanger zijn. Heb momenteel weinig contact met vrienden, kan het niet aan om te zien dat hun buikje groeit of hoe ze omgaan met hun kindje. En ja dat onbegrip, dat is nog het moeilijkste van allemaal.

Olijfje: Ik was op 3 dagen later als mijn beste vriendin uitgerekend, kindje is inmiddels alweer 8 maand maar heb het er nog steeds zo moeilijk mee.

summerbeach: Rustig aan he ;)

Sofie: Ik hoop het voor je..

Zora: Nee hoor. Wij staan al 1,5 jaar onder controle vanwege tussentijds bloedverlies, een bbz, 2 miskramen, mijn hormonen die niet kloppen en mijn man heeft te weinig mannelijk hormoon en moet hiervoor pregnyl spuiten.
Dus eigenlijk voor van alles ;)
Krijgen morgen de uitslag van mijn bloedonderzoek wegens de miskramen.
❤️ 2016
❤️ 2018
❤️ 2019
❤️ 2021
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2375

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:36

Bericht 23 Apr 2014 20:16

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Spannend vlinder, dat je morgen de uitslag krijgt.

Ik ben nog steeds veel met mn 1e miskraam bezig. En heel vaak denk ik 'zou nu zoveel weken zijn'.
Ik was laatst bij mn schoonzusje en zag dat haar schoonzusje zwanfer is. We zouden even ver zijn. Heb er toen best moeilijk gehad de hele avond dat ik er was. Afgelopen maandag was ik daar weer maar was wel blij dat haar schoonzusje er niet was.

Nog wat..kreeg net een berichtje van een ander schoonzusje (vriendin van broer) met de vraag of we zondag een hapje blijven eten. Ik kreeg het meteen benauwd. Ik ben zo bang om goed nieuws van anderen te horen. Ik weet dat het een kerr gaat gebeuren want we zitten allemaal in de zelfde leeftijdsfase. Heb het net ook eerlijk gezegd tegen haar. Krijg dan wel weer zo'n reactie terug dat ik mezelf alleen maar gek maak als ik zo denk en dat hwr een keer aan zit te komen dat ze met zulk nieuws komen.

Ik vind het zo oneerlijk. Ben soms echt bang dat ik dr laatste ben in de familie die een kindje krijgt. Als het uberhaupt mag lukken. Sorry voor mijn geklaag maar laten we het erop houden dat ik gewoon mn dag niet heb.
Heel lang ging het goed maar vandaag even niet.
<<

vlinder-2011

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 488

Geregistreerd: 09 Sep 2013 12:32

Bericht 23 Apr 2014 20:38

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Shally, ik herken me helemaal in je verhaal. Je hebt van die dagen... :hug:
❤️ 2016
❤️ 2018
❤️ 2019
❤️ 2021
<<

SummerBeach

Kwebbel

Berichten: 372

Geregistreerd: 27 Okt 2013 19:23

Bericht 24 Apr 2014 05:57

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Gisteren was de buikpijn echt even heel heftig! Moest krom staan, mn darmen ginfen helemaal te keer. Weet niet of het met innesteling te maken heeft of dat mn darmen gewoon van slag waren pffff. Nu is het weer afgezakt gelukkig! Ga straks even aan het werk :-) Denk gewoon eerst paar uurtjes.... Vind het wel spannend iedereen weer te zien. Zie wel hoe het gaat en hoe het voelt. ..


S.hally. Zo herkenbaar. .. Zeker als je net wat te verwerken hebt gehad.
Stel vrienden haf bedacht om samen te gaan picknicken met alle kids, tja daar voel ik mij ook zo ongemakkelijk bij daarvben ik ook niet geweest.

Vlinder. Spannend!
<<

Anoniem328

Bericht 24 Apr 2014 08:44

Re: Moeilijk zwanger worden topic

SummerBeach veel succes vandaag! Hopelijk gaat het een beetje op je werk!
Onze vaste vriendengroep hebben ook allemaal kinderen en zoals bijvoorbeeld aankomende Koningsdag dan willen ze met z'n allen en alle kids naar een speeltuin en daar dan ook een hapje eten.
Wij gaan dus niet mee.
Ten eerste omdat je er sowieso als kinderloos stel niks aan hebt. De ouders zijn alleen maar bezig met de kinderen en een fatsoenlijk gesprek wordt er amper gevoerd dus dan zitten wij er een beetje voor spek en bonen bij.
En ten tweede omdat ik het gewoon te confronterend vind. Zeker nu ik verwacht rond zaterdag ook nog eens ongesteld te worden. Nee dank je, wij doen wel gezellig iets met z'n tweetjes of andere vrienden.

Shally, ja erg is dat he, dat je dan achter zo'n uitnodiging meteen iets zoekt. Ik weet meestal wel van familie of vrienden of ze bezig zijn met kinderen dus ik ben er meestal wel een beetje op voorbereid als er zoiets verteld wordt.
Je schoonzus heeft wat dat betreft makkelijk praten. Blijkbaar is het voor sommige mensen moeilijk om te begrijpen hoe het is om in de medische molen te zitten. Jammer is dat.

Vlinder succes vandaag met de uitslag! Laat je het even weten?

Aagje en Marina jullie hebben je nod toch vandaag? Ben zo benieuwd!
<<

Anoniem219

Bericht 24 Apr 2014 08:46

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Even snel een bericht, vanavond ga ik even terug lezen.

Ik ben vandaag ongesteld geworden, morgen de uitgangsecho en dan op naar ronde twee.
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers