Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


babyslofjes

<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:20

Bericht 01 Sep 2013 16:22

babyslofjes

Ik wil voor de winter een paar warme slofjes voor R.

Welke slofjes zijn geschikt? En hoe bepaal ik de maat? Moeten de slofjes bijvoorbeeld een halve centimeter langer zijn dan haar voetjes?
<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2029

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:54

Bericht 01 Sep 2013 16:28

Re: babyslofjes

Ik heb deze al een paar keer gehad en bevallen erg goed. Het voordeel is dat je het vetertje kunt aantrekken en de slofjes nooit uitgaan.

http://www.pimpyourkids.com/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/f/i/file_7_6.jpg
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 01 Sep 2013 16:32

Re: babyslofjes

Ik vond slofjes van Bobux heel fijn. Het enige nadeel vond ik dat de maten zo verschillend zijn, dus dat twee slofjes van dezelfde maat niet per se hetzelfde vallen. Maar als je de juiste maat te pakken hebt sluiten ze wel heel mooi aan. Ik vond ze fijner dan Zootjes.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:20

Bericht 01 Sep 2013 16:43

Re: babyslofjes

bedankt!

Ik vind die stoffen slofjes niet zo leuk, maar misschien wel lekker voor erbij! Zijn die lekker gevoerd Mida?

Wat een leuke slofjes Susan! Zijn ze gevoerd?
<<

Yindy

Kwebbel

Berichten: 406

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:34

Bericht 01 Sep 2013 16:50

Re: babyslofjes

Ik zag op www.roosjesbabyslofjes.nl leuke staan, weet niet of het iets is. Iemand toevallig van hier bekend mee?
Afbeelding
<<

Anoniem133

Bericht 01 Sep 2013 16:53

Re: babyslofjes

Ik heb eigenlijk altijd die van Aapies gehad, zaten prima en ze kregen ze niet uit. Bobux vond ik ook fijn.

Kwebbeltje, mijn schoonzus heeft ze bij roosjes besteld, en was daar heel tevreden over.
<<

Anoniem121

Bericht 01 Sep 2013 17:24

Re: babyslofjes

http://www.babylaan.com/?menu=search&search=Slof

Ik heb deze slofjes in de webwinkel. Ze zien er een beetje apart uit maar zitten voor de kindjes heerlijk warm. Door het koordje kunnen de kindjes ze niet uittrekken of uitschoppen.

Ik heb ook nog sneaker slofjes en slofjes met een tractor erop van melton. Deze zijn ongevoerd maar komen uit de nieuwe collectie die heb ik nog niet online.
<<

Anoniem255

Bericht 01 Sep 2013 17:48

Re: babyslofjes

Voor mijn dochter had ik Baby Paws en voor mijn zoon Oxxy en Melton.
Allemaal gekocht via baby-slofje.nl

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Minx