Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kamperen om in te schrijven

<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:38

Bericht 23 Apr 2014 17:42

Kamperen om in te schrijven

Wij wilden Louise eigenlijk inschrijven in een school in de stad, vooral omdat het praktisch gemakkelijker ging. Toen ik ging bellen om een afspraak te maken kreeg ik bij elke school te horen dat er maar 1 inschrijvingsdag is en dat daarbuiten geen afspraken worden gemaakt.

We hebben ze nu kunnen inschrijven in een school bij ons in het dorp en dit zal vooral weer veel gaan kosten qua opvang. Maar goed, ze kan naar school.

We zijn van de week langs die scholen gereden (toevallig) en aan elke school zaten ouders te kamperen, want vandaag was één van de eerste inschrijvingsdagen.

Zou jij dat doen? Kamperen om je kind te kunnen inschrijven?
AfbeeldingAfbeelding
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 23 Apr 2014 17:47

Re: Kamperen om in te schrijven

Ja dat zou ik doen, al vind ik het eigenlijk belachelijk dat dat zou moeten om mijn kind in te kunnen schrijven. Maar ik vind het heel belangrijk dat mijn kinderen naar een school gaan waar wij een goed gevoel bij hebben en die aansluit bij onze wensen. Dus ja, dan zou ik het wel doen.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 23 Apr 2014 17:51

Re: Kamperen om in te schrijven

Ligt eraan hoe groot de verschillen tussen de scholen zijn. Als ik maar bij één school een goed gevoel zou hebben en bij de rest niet, dan zou ik meer moeite doen dan wanneer ik alle scholen nagenoeg even goed vind en ik maar een heel lichte voorkeur heb. Ik zou overigens wel een heel vervelend gevoel hebben bij het inschrijfbeleid. Het is voor een school, niet voor een iPad bij de Drie Dolle Dwaze Dagen van de Bijenkorf, of concertkaarten van Madonna.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

-Ieniemienie-

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1477

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:23

Bericht 23 Apr 2014 17:57

Re: Kamperen om in te schrijven

Ik vind het echt belachelijk dat het nodig is. Maar ja als ik mijn kind heel graag op die school wil hebben, zou ik het er voor over hebben en het dus doen.
Insta: klippies_haarspeldjes

♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers