Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


waar kopen jullie de leggings (maat 98)

<<

love_iloverose

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 126

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:24

Bericht 20 Apr 2014 22:40

Re: waar kopen jullie de leggings (maat 98)

Ik haal ze bij de h&m, zeeman , wibra.A heeft ook dunne beentjes .Die van de hema zitten bij A niet altijd strak om de beentjes.
Twa famkes 2011-2014 Trotze mem♥

Nov2010*5weken*
Okt 2012*5weken*
Apr 2014*6.6weken*

In mem hâldt it
handtsje fan har bern
in skoftsje fêst, mar
har hert foar ivich.
<<

jenjoeny

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 79

Geregistreerd: 13 Apr 2014 20:12

Bericht 21 Apr 2014 08:33

Re: waar kopen jullie de leggings (maat 98)

Studiebol schreef:
jenjoeny schreef:Bij de zeeman gewoon 1 of 2 maten kleiner kopen. Mijn dochter heeft ook smalle beentjes en heeft maat 98/104 maar van leggings bij de zeeman maat 92 en bij de wibra heb ik zelfs gekocht in 80 of 86. Worden dan wel driekwart leggings.


Ja maar aan drie kwart leggings heb ik nu ff niks, haha dus dat is helaas niet de oplossing.


sorry, had niet door dat je lange leggings zocht :palm: .
Lange leggings heb ik hier eigenlijk ook niet voor mijn dochter nu ik er over nadenk, dus ik lees ook nog even mee...
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 22 Apr 2014 13:01

Re: waar kopen jullie de leggings (maat 98)

Deze leggings heb ik voor 2,50 per stuk ( in maat 80, dus in jouw meiden hun maat misschien iets duurder ) bij Next en die zijn echt heel smal en ook hele mooie kwaliteit.

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5096

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 23 Apr 2014 13:02

Re: waar kopen jullie de leggings (maat 98)

Lana, thanks! Ik wacht ff de hm bestelling af als dat niet wat is dan kijk ik bij next.
:heart: :heart: 2011
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers