Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Action topic

<<

Anoniem75

Bericht 22 Apr 2014 20:35

Re: Action topic

Alibi schreef:Wat kan ik leuk op een etagère leggen zonder dat ik er ook honger van krijg als ik erna kijk?


Kijk maar eens op Pinterest of welke.nl. Genoeg leuke ideeen zonder lekkers :wink:
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 29 Apr 2014 13:43

Re: Action topic

Weet iemand of ze bij de Action weer fietstassen hebben (dubbele)?
Ik heb ze jaren op rij gekocht, zo'n dubbele fietstassen van stof. Ik vond ze altijd heerlijk en ze kosten maar 3 of 4 euro. Oktober vorig jaar was ik weer op zoek, maar kon ik er geen vinden. Dacht dat het toen lag aan het feit dat het zomerseizoen voorbij was.

Begin februari hadden ze weer fietstassen, maar andere dan eerst. Ze zijn van plastiek en echt helemaal niets waard, ik heb er al 2 gehaald en beide zijn na ongeveer een maand gescheurd. Ik ben nu al een tijdje niet meer in de Action geweest, dus ik ben benieuwd of iemand weet welke fietstassen ik bedoel en of ze die nog/weer hebben?
2012 & 2016
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 01:06

Bericht 29 Apr 2014 16:54

Re: Action topic

Sorry snoes, kan ik je geen antwoord op geven!

Ik denk dat ik morgen even ga. Zag de folder met de nieuwe weekaanbiedingen, en daar stond een keukenmachine in voor €39,95. En leuke vogelhuisjes zag ik ook!
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:24

Bericht 29 Apr 2014 17:52

Re: Action topic

Snoes schreef:Weet iemand of ze bij de Action weer fietstassen hebben (dubbele)?
Ik heb ze jaren op rij gekocht, zo'n dubbele fietstassen van stof. Ik vond ze altijd heerlijk en ze kosten maar 3 of 4 euro. Oktober vorig jaar was ik weer op zoek, maar kon ik er geen vinden. Dacht dat het toen lag aan het feit dat het zomerseizoen voorbij was.

Begin februari hadden ze weer fietstassen, maar andere dan eerst. Ze zijn van plastiek en echt helemaal niets waard, ik heb er al 2 gehaald en beide zijn na ongeveer een maand gescheurd. Ik ben nu al een tijdje niet meer in de Action geweest, dus ik ben benieuwd of iemand weet welke fietstassen ik bedoel en of ze die nog/weer hebben?


Kruidvat heeft nu wel Nylon fietstassen in de aanbieding. Wel iets duurder maar nog steeds wel betaalbaar. Ik geloof dat ze 8 euro zijn!
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 29 Apr 2014 18:29

Re: Action topic

Snoes, ik ben er vandaag geweest en nu alleen die plastic tassen met print.

Ik zocht eigenlijk van die voorraadpotten met zo'n klemmetje erop maar degene bij de action staat allerlei tekst op de post en de effen potten hebben een lelijk deksel:(
<<

Uiltje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 766

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:01

Bericht 29 Apr 2014 18:33

Re: Action topic

Weet iemand of de keukenmachine van de action wat is?
Zag er een staan die morgen in de aanbieding gaat en was wel benieuwd of iemand er ervaring mee heeft.
<<

caribbeanlover

Bericht 29 Apr 2014 18:49

Re: Action topic

Snoes schreef:Weet iemand of ze bij de Action weer fietstassen hebben (dubbele)?
Ik heb ze jaren op rij gekocht, zo'n dubbele fietstassen van stof. Ik vond ze altijd heerlijk en ze kosten maar 3 of 4 euro. Oktober vorig jaar was ik weer op zoek, maar kon ik er geen vinden. Dacht dat het toen lag aan het feit dat het zomerseizoen voorbij was.

Begin februari hadden ze weer fietstassen, maar andere dan eerst. Ze zijn van plastiek en echt helemaal niets waard, ik heb er al 2 gehaald en beide zijn na ongeveer een maand gescheurd. Ik ben nu al een tijdje niet meer in de Action geweest, dus ik ben benieuwd of iemand weet welke fietstassen ik bedoel en of ze die nog/weer hebben?


Die van plastic zijn anders reuze sterk hoor, ik heb er al jaren een van Blokker en die houdt heel veel.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 01:06

Bericht 29 Apr 2014 19:16

Re: Action topic

Uiltje schreef:Weet iemand of de keukenmachine van de action wat is?
Zag er een staan die morgen in de aanbieding gaat en was wel benieuwd of iemand er ervaring mee heeft.


Ben ook benieuwd! Volgens mij hebben ze ze voor het eerst.
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:03

Bericht 29 Apr 2014 19:34

Re: Action topic

Ik had hem een tijdje geleden al zien staan. Wij hebben er 1 van hema, maar volgens mij is die hetzelfde als die van de action. Hij doet het prima, alleen hij heeft niet zo veel vermogen. Ik vind het voldoende, maar mocht je hier eisen aan stellen, dan weet ik niet of het een goed ding is.
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
<<

Fayebella

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 774

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:57

Bericht 29 Apr 2014 20:10

Re: Action topic

Bloemetjesgordijn, bij Xenos hebben ze volgens mij ook zo'n potten, zonder tekst.

Ik heb ook de plastic fietstassen van Action, en bij mij zijn nog steeds heel. Heb ze al 1,5 jaar.
<<

Anoniem50

Bericht 29 Apr 2014 20:13

Re: Action topic

Ik ben vandaag nog even naar de Action geweest. Had bedacht dat ik een fruitschaal wilde. Ik heb een schaal voor € 1,69. Best een leuk ding.

Heb geen fietstassen gezien.

Ik wilde graag de handmixer en daarover werd gezegd dat hij erg goed was. Dus ik wil hem nog steeds. Maar eerst mijn bril maar eens ophalen. :wink:
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 30 Apr 2014 07:17

Re: Action topic

caribbeanlover schreef:
Die van plastic zijn anders reuze sterk hoor, ik heb er al jaren een van Blokker en die houdt heel veel.
Die van Blokker misschien wel, maar die van de Action zijn toch echt niet veel waard. Ik fiets een paar keer per week naar mijn werk en dan doe ik dus altijd mijn handtas in de fietstas (die dus echt niet heel zwaar is). Af en toe eens wat boodschappen. En na een maand kon ik ze al weggooien omdat ze helemaal gescheurd waren, tot 2 keer toe.

Joan, bedankt voor de tip! Ik ga even kijken of het wat is. Ik wil er graag weer eentje met een gesp sluiting en ik kan op de webiste niet goed zien of die van Kruidvat er zo eentje is.
2012 & 2016
<<

Anoniem123

Bericht 30 Apr 2014 17:49

Re: Action topic

Snoes: als je zoveel er gebruik van maakt is het dan uiteindelijk niet goedkoper om een goede aan te schaffen? 7 jaar geleden heb ik een grote goede fietstas (2 eigenlijk) gekregen en die koste toen wel 30 euro maar al 7 jaar gebruik ik hem dagelijks. Ik doe er de wekelijkse boodschappen mee etc. Alleen de hoekjes beginnen nu kapot te gaan. Ik vind dat het geld wel waard ipv telkens een goedkoop ding wat na een maand al stuk is. (en duurzamer)
<<

caribbeanlover

Bericht 30 Apr 2014 22:03

Re: Action topic

Joan, 8 euro is toch geen geld voor zo'n ding?

Sarah, waar staan MA en MK voor?
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3185

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:39

Bericht 30 Apr 2014 23:30

Re: Action topic

Missed Abortion en MisKraam.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Anoniem123

Bericht 01 Mei 2014 06:17

Re: Action topic

Dat ja.
<<

caribbeanlover

Bericht 01 Mei 2014 09:47

Re: Action topic

Sarahkey, waar staat het voor?
<<

Anoniem74

Bericht 01 Mei 2014 10:13

Re: Action topic

Dat staat hierboven ......
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 01:06

Bericht 01 Mei 2014 10:34

Re: Action topic

Kreeft schreef:
Uiltje schreef:Weet iemand of de keukenmachine van de action wat is?
Zag er een staan die morgen in de aanbieding gaat en was wel benieuwd of iemand er ervaring mee heeft.


Ben ook benieuwd! Volgens mij hebben ze ze voor het eerst.



Ben net gaan kijken, maar heb de keukenmachine toch maar niet meegenomen. Twijfelde teveel of het wel iets was.
<<

caribbeanlover

Bericht 01 Mei 2014 10:50

Re: Action topic

Ig-Nore schreef:Dat staat hierboven ......


Niet gezien, dank je. Vind het een beetje raar dat ze dat zo neerzet, gaat niemand wat aan toch?!
<<

vlinder-2011

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 488

Geregistreerd: 09 Sep 2013 12:32

Bericht 01 Mei 2014 11:39

Re: Action topic

caribbeanlover schreef:
Ig-Nore schreef:Dat staat hierboven ......


Niet gezien, dank je. Vind het een beetje raar dat ze dat zo neerzet, gaat niemand wat aan toch?!


Ja hoor.... Moet je nou altijd commentaar hebben op anderen?
❤️ 2016
❤️ 2018
❤️ 2019
❤️ 2021
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 01 Mei 2014 12:16

Re: Action topic

caribbeanlover schreef:
Ig-Nore schreef:Dat staat hierboven ......


Niet gezien, dank je. Vind het een beetje raar dat ze dat zo neerzet, gaat niemand wat aan toch?!



Ik vind het raar dat jij dit zo neer zet, denk je nooit eens aan anderen???
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 01 Mei 2014 12:50

Re: Action topic

net bij de action 4 zakjes van die loom elastiekjes gekocht. Moest wel naar 3 actions bij de laatste lagen ze in een bak bij de kassa en waren alleen effen kleuren en ineens gaf een andere klant mij 2 zakjes met multicolor

heb roze met geur
oranje met geur
multicolor met glitter
multicolor roze/geel
Afbeelding
<<

caribbeanlover

Bericht 01 Mei 2014 13:21

Re: Action topic

vlinder-2011 schreef:
caribbeanlover schreef:
Ig-Nore schreef:Dat staat hierboven ......


Niet gezien, dank je. Vind het een beetje raar dat ze dat zo neerzet, gaat niemand wat aan toch?!


Ja hoor.... Moet je nou altijd commentaar hebben op anderen?


Het is anders goed bedoeld hoor, maar daar heb je weer niet aan gedacht he! Ik vind dat ze dat best voor zichzelf mag houden, het is prive en gaat ons geen reet aan! Dat zij het wel zegt mag ze natuurlijk zelf weten.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6220

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 01 Mei 2014 13:22

Re: Action topic

caribbeanlover schreef:
vlinder-2011 schreef:
caribbeanlover schreef:
Niet gezien, dank je. Vind het een beetje raar dat ze dat zo neerzet, gaat niemand wat aan toch?!


Ja hoor.... Moet je nou altijd commentaar hebben op anderen?


Het is anders goed bedoeld hoor, maar daar heb je weer niet aan gedacht he! Ik vind dat ze dat best voor zichzelf mag houden, het is prive en gaat ons geen reet aan! Dat zij het wel zegt mag ze natuurlijk zelf weten.


Als dat zo zou zijn, dan is het wel stom het in je onderschrift te zetten.. Dan kun je het verwachten dat er vragen komen en mensen eventueel voor je antwoorden.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers