Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Snail mail

<<

Anoniem171

Bericht 13 Sep 2013 17:35

Re: Snail mail

Mijn snail mail zit op de post!
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6220

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 13 Sep 2013 17:47

Re: Snail mail

Woow, jij bent snel, Nana! Ik moet nog beginnen :P
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:28

Bericht 13 Sep 2013 18:03

Re: Snail mail

Famke schreef:haha nee, maar kijk altijd wel meteen even om de hoek de gang in als ik thuis ben. Ben wel benieuwd of de post gewoon kwijt is of nog niet verzonden. Als t niet verzonden zitten we ook voor niks te wachten.


Ja inderdaad, ben benieuwd.
Heeft iedereen hem verder wel ontvangen"?
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 13 Sep 2013 18:45

Re: Snail mail

Mijne gaat morgen op de post. Vanavond nog een inpakken.
<<

Anoniem1

Bericht 13 Sep 2013 19:10

Re: Snail mail

zonneschijn schreef:
Famke schreef:haha nee, maar kijk altijd wel meteen even om de hoek de gang in als ik thuis ben. Ben wel benieuwd of de post gewoon kwijt is of nog niet verzonden. Als t niet verzonden zitten we ook voor niks te wachten.


Ja inderdaad, ben benieuwd.
Heeft iedereen hem verder wel ontvangen"?


ben ik ook benieuwd naar, ook omdat het nu door elkaar begint te lopen met de nieuwe ronde.
<<

Anoniem30

Bericht 13 Sep 2013 19:27

Re: Snail mail

Ik heb van mijn ontvanger ook nog niet gehoord of hij aangekomen is.
<<

Anoniem171

Bericht 13 Sep 2013 19:28

Re: Snail mail

Middleme schreef:Woow, jij bent snel, Nana! Ik moet nog beginnen :P


Vond het zo leuk om te doen, kon niet stoppen met eraan knutselen.
<<

meisje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 750

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:09

Bericht 13 Sep 2013 19:35

Re: Snail mail

Ik heb wat gehad en mijn pakketje is ook aangekomen.
💜💜💙💙
<<

Anoniem 53

Bericht 13 Sep 2013 19:40

Re: Snail mail

Willem schreef:Komt iedereen er trouwens uit met ideeën voor DIY goodies, of is iets van een inspiratie lijstje handig?


Altijd! :wink:
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:28

Bericht 13 Sep 2013 20:19

Re: Snail mail

Pippa schreef:Ik heb van mijn ontvanger ook nog niet gehoord of hij aangekomen is.


En dat is weer een andere persoon dan Famke of ik? Ze zouden opzich al binnen moeten zijn als ze zaterdag op de post zijn gegaan.. Of de post moet echt vertraging hebben, dat kan ook.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Anoniem30

Bericht 13 Sep 2013 20:21

Re: Snail mail

zonneschijn schreef:
Pippa schreef:Ik heb van mijn ontvanger ook nog niet gehoord of hij aangekomen is.


En dat is weer een andere persoon dan Famke of ik? Ze zouden opzich al binnen moeten zijn als ze zaterdag op de post zijn gegaan.. Of de post moet echt vertraging hebben, dat kan ook.


Klopt, dat is niet een van jullie :yes:
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:28

Bericht 13 Sep 2013 20:22

Re: Snail mail

Ben benieuwf of iedereen hier nog wel komt op het forum die zich opgegeven heeft voor ronde 2 op het andere forum.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Anoniem1

Bericht 13 Sep 2013 20:49

Re: Snail mail

zonneschijn schreef:Ben benieuwf of iedereen hier nog wel komt op het forum die zich opgegeven heeft voor ronde 2 op het andere forum.


Ik ook, vrees dat gewoon niet iedereen meer mee is gegaan of iets heeft gemaakt door de forumwisseling.

Edit: heb tegen beter weten in maar een berichtje op het oude forum gezet en in mijn lootje gevraagd naar of t verzonden is en of ze wel mee is naar t nieuwe forum.
<<

Anoniem22

Bericht 14 Sep 2013 09:23

Re: Snail mail

En nu is Famke zelf weg? Als het goed is komt de snail voor Zonneschijn er sowieso nog aan. Ik hoop dat jullie gauw wat ontvangen.

Ik zal straks even wat DIY ideeën posten.
<<

Anoniem 63

Bericht 14 Sep 2013 09:59

Re: Snail mail

Wat ideeën zou wel handig zijn ja. Ik ben helemaal niet zo crea namelijk, al vind ik het wel leuk, haha. Maar moet je per sé alles zelf maken dan? Je kunt toch ook wat leuke dingen versturen die geen geld kosten maar ook niet te knutselen zijn?
<<

Anoniem22

Bericht 14 Sep 2013 10:17

Re: Snail mail

Ja hoor! Je hoeft ook zeker niet alles te knutselen, maar ik vind het jammer om snails voorbij te zien komen waar vrijwel alles gekocht is (in de vorm van maskertjes en dat soort dingen). Dat is niet helemaal de bedoeling van snail mail. Maar natuurlijk kan je er iets bijvoegen wat niet te knutselen is, dat doe ik ook wel eens. Ik vond het alleen zonde om te zien dat het meer richting een envelop met gekochte cadeautjes ging. Dat is nooit mijn insteek van het topic geweest.
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:25

Bericht 14 Sep 2013 11:24

Re: Snail mail

Iets later dan gepland maar het lukte me niet om ze te plaatsen vanaf mijn telefoon. Dit heb ik gekregen van Prosecco:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Heel origineel een voetbalveld omdat ik enorm hou van het kijken naar voetbal. Een mooie zelfgemaakte kaart met een hele leuke brief! Een heerlijk fout bouquet romannetje (ben benieuwd :P ), bloemzaadjes, een breipatroon, popcorn en een notitieboekje waarin ze zelf al wat spreuken heeft geschreven.

Heel erg bedankt!
<<

Anoniem 63

Bericht 14 Sep 2013 13:54

Re: Snail mail

Willem schreef:Ja hoor! Je hoeft ook zeker niet alles te knutselen, maar ik vind het jammer om snails voorbij te zien komen waar vrijwel alles gekocht is (in de vorm van maskertjes en dat soort dingen). Dat is niet helemaal de bedoeling van snail mail. Maar natuurlijk kan je er iets bijvoegen wat niet te knutselen is, dat doe ik ook wel eens. Ik vond het alleen zonde om te zien dat het meer richting een envelop met gekochte cadeautjes ging. Dat is nooit mijn insteek van het topic geweest.



Oh, nee, ik koop er niks speciaals voor, maar heb nog andere leuke dingetjes liggen.
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 14 Sep 2013 14:38

Re: Snail mail

De mijne is ook vandaag verstuurd. Ik vind 'm helemaal super geworden dus hopelijk vind de ontvanger dat ook haha.
<<

Anoniem166

Bericht 14 Sep 2013 20:39

Re: Snail mail

Wow, ik heb echt een onwijs mooie snailmail gekregen vandaag. Ik dacht dat we helemaal geen post hadden gehad en toen ik vanavond even met de hond ging wandelen, lag er ineens een pakketje in de brievenbus.

Het is een prachtig boekje geworden, met een zelfgemaakt armbandje voor mijn dochter, een hele leuke brief, theezakjes, ballonnen voor mijn dochter, een maskertje, een paar heerlijke recepten, en twee zakjes met snoepjes.

Ik ben er helemaal beduusd van, zo leuk! Daar ga ik nooit aan tippen (niemand volgens mij).
Ga nu even proberen om foto's te plaatsen.

Super bedankt, Nana!
<<

Anoniem22

Bericht 15 Sep 2013 15:19

Re: Snail mail

Hebben jullie toevallig allemaal Pinterest? Dat maakt het wat makkelijker om ideeën te delen.
Ik heb de volgende pagina aangemaakt ter inspiratie: http://www.pinterest.com/zmysnailmail
<<

Anoniem171

Bericht 16 Sep 2013 04:16

Re: Snail mail

Sanne schreef:Wow, ik heb echt een onwijs mooie snailmail gekregen vandaag. Ik dacht dat we helemaal geen post hadden gehad en toen ik vanavond even met de hond ging wandelen, lag er ineens een pakketje in de brievenbus.

Het is een prachtig boekje geworden, met een zelfgemaakt armbandje voor mijn dochter, een hele leuke brief, theezakjes, ballonnen voor mijn dochter, een maskertje, een paar heerlijke recepten, en twee zakjes met snoepjes.

Ik ben er helemaal beduusd van, zo leuk! Daar ga ik nooit aan tippen (niemand volgens mij).
Ga nu even proberen om foto's te plaatsen.

Super bedankt, Nana!


Je hebt hem al! Blij dat je het leuk vindt!
<<

Anoniem6

Bericht 16 Sep 2013 13:01

Re: Snail mail

Willem, leuke pagina heb je aangemaakt! Ik wilde vandaag eens creatief zijn met de naaimachine die ik extra hiervoor van mijn moeder heb geleend! Resultaat binnen 2 min hangt de boel vast en doet de naaimachine niks meer :thumbdown:
<<

Anoniem22

Bericht 16 Sep 2013 18:04

Re: Snail mail

In ronde 2 is nogal wat misgegaan. Mermaid/Famke heeft nog steeds geen Snail Mail mogen ontvangen. Zijn er nog anderen die van ronde 2 nog niets hebben gekregen? Ik zou kunnen proberen te achterhalen wie/wie had, maar ik weet niet of dat nog heel zinvol is. Ik vind het zo rot dat er nu mensen met lege handen blijven staan, terwijl zij zelf wel heel erg hun best hebben gedaan op een Snail Mail.
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 16 Sep 2013 18:08

Re: Snail mail

Willem, heb je het lootje van famke? Ik vind het zo leuk dat ik wel een extra wil maken :)
VorigeVolgende

Terug naar Meet & greet

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers