Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Het hardlooptopic

<<

Anoniem321

Bericht 01 Sep 2013 17:19

Het hardlooptopic

Zag het er nog niet tussen staan dus bij deze! Beginners en gevorderden. Evy Gruyaert en Renate Wennemars aanhangers wees welkom en deel je ervaringen, tips en vragen hier!
<<

Anoniem 53

Bericht 01 Sep 2013 18:00

Re: Het hardlooptopic

Ik hoop snel weer te kunnen gaan lopen, zit nu nog met mijn knie helaas..
<<

Anoniem111

Bericht 01 Sep 2013 18:03

Re: Het hardlooptopic

Ik ben zaterdag voor t laatst gegaan, intervaltraining, les 9 van Keep Running. Dat ging niet zo lekker, maar t was ook heel erg vochtig weer. Morgen na m'n werk les 10: een half uurtje rennen. Ik ren overigens de niet-intervaltrainingen tegenwoordig gewoon met m'n eigen muziek, vind de muziek van Evy te sloom.
<<

Anoniem13

Bericht 01 Sep 2013 18:17

Re: Het hardlooptopic

Ik heb het hardlopen de afgelopen periode links laten liggen, maar I'm back on track! Ik ben vorige week weer begonnen, 2 x 5 km wezen hardlopen en wil nu vanaf volgende week 3 x per week gaan hardlopen.
<<

Huppekee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:26

Bericht 01 Sep 2013 19:00

Re: Het hardlooptopic

Ik kom me ook maar eens melden. Het is er na m'n vakantie niet van gekomen, maar vanaf aankomende week moet ik maar weer eens beginnen ;)
Steun Loua's strijd voor tijd en liefde ❤️
https://www.gofundme.com/f/louas-strijd ... -en-liefde

Ik loop voor Loua en stichting metakids.
https://supporta.cc/p9je/36wzho
<<

Snirp

Bericht 01 Sep 2013 19:07

Re: Het hardlooptopic

Ook ik ga me hier weer melden!
Ga dinsdagavond weer voor het eerst sinds tijden lopen.
Heb na half april niet meer hardgelopen, door een knieblessure.
Hier heb ik fysio voor gehad en gezorgd dat ik klaar zou zijn voor de Vierdaagse.
Heb altijd met Evy gelopen, maar wil nu gaan lopen met Renate!
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 02 Sep 2013 08:21

Re: Het hardlooptopic

Ik ben ook eerst begonnen met Evy maar na 3x opnieuw te zijn begonnen ben ik overgestapt op Renate en die vind ik zooooooo veel fijner!!

Ik ben ook weer begonnen na 5mnd blessure leed. Net terug van les 16. Benieuwd hoe het vandaag gaat. Heb nu voor het eerst voor mijn werk gelopen.......
30-04-2017
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:03

Bericht 02 Sep 2013 08:41

Re: Het hardlooptopic

Ik ga nu weer, tot straks!
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
<<

Anoniem321

Bericht 02 Sep 2013 09:25

Re: Het hardlooptopic

COW schreef:Ik ben ook eerst begonnen met Evy maar na 3x opnieuw te zijn begonnen ben ik overgestapt op Renate en die vind ik zooooooo veel fijner!!

Ik ben ook weer begonnen na 5mnd blessure leed. Net terug van les 16. Benieuwd hoe het vandaag gaat. Heb nu voor het eerst voor mijn werk gelopen.......


Wat vind je dan prettiger aan Renate? En heeft Renate ook een opbouw naar de 10 km? Ik heb wel de 0-5 van Evy gevolgd en dat vond ik wel prettig, maar de 5-10 van Evy vind ik geen zak aan eigenlijk. Geen leuke muziek, voor mijn gevoel geen prettige opbouw...
<<

Raketje

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 25

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Bericht 02 Sep 2013 10:04

Re: Het hardlooptopic

Ik ben met vlagen al het hele jaar aan het proberen om weer in een hardloopritme te komen. Soms gaat het een paar weken goed, maar dan komt de klad er weer in. In juli en augustus heb ik niet gelopen, maar ik ben nu gisteren, op 1 september, vol goede moed weer begonnen. Ik ben ingestapt bij Evy les 7.
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:03

Bericht 02 Sep 2013 10:26

Re: Het hardlooptopic

Ik ben weer terug van mijn 10 km ronde, zo even lekker douchen. Goed begin vd dag:)
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
<<

Sparkle

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 27

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:23

Bericht 02 Sep 2013 10:43

Re: Het hardlooptopic

Ik ga vanavond weer. Wel in de sportschool denk ik, kan ik daarna nog even een lesje CXWorx erachteraan doen :)
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11205

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 02 Sep 2013 12:19

Re: Het hardlooptopic

Ik blijf terugkomen in de hardlooptopics, terwijl ik al bijna het hele jaar niet gelopen heb (vanwege de zwangerschap dus). Ik kan aan de ene kant niet wachten tot ik weer kan beginnen (eerst maar eens bevallen en dan nog minstens 6 weken niet), maar aan de andere kant zie ik er ook al heel erg tegenop. Volgens mij moet ik echt helemaal weer opnieuw beginnen en ik heb al geen talent voor hardlopen ;) Ik denk dat ik maar helemaal opnieuw ga beginnen met Evy. Of Renate, maar die heb ik niet, maar ik hoor van verschillende kanten dat die fijner is?
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem321

Bericht 02 Sep 2013 14:42

Re: Het hardlooptopic

Suus, ik vond 0-5 van Evy (wel de 2011 versie) wel heel fijn. Leuke muziek en fijne opbouw. Ik heb geen ervaring met 0-5 van Renate, maar Evy kan ik je aanraden iig
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1551

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:10

Bericht 02 Sep 2013 15:22

Re: Het hardlooptopic

Olá! Ik heb vrijdag les 1 gelopen van Renate en het ging best goed..ik moet zeggen dat ik een minuut hardlopen nét volhoud :oops: maar dat is een kwestie van opbouwen, ik heb ook echt jaren niets gedaan. Wel wil ik morgen even op zoek naar een vest/jack wat ik aan kan doen als het wat kouder is zoals vandaag. Vrijdag motregende het en toen heb ik in mijn zomerjas gelopen haha! Woensdag ga ik weer want heb nu best last van m'n rug (niet door het hardlopen) en ik moet morgen naar de fysio dus dan kan ik er woensdag weer tegenaan! :D Oh trouwens..ik ga donderdag de 12de op vakantie (Dominicaanse republiek) en het is uitgesloten om buiten het resort te gaan hardlopen haha zou het een goed idee zijn om elke ochtend een uurtje te sporten?
Wat als het lukt
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 02 Sep 2013 15:32

Re: Het hardlooptopic

Ik ga vanavond weer lopen. Lees 18. Ik ben benieuwd.
<<

Moira

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 314

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:25

Bericht 02 Sep 2013 15:55

Re: Het hardlooptopic

Ik wil héél graag weer hardlopen. Maar heb ik het verleden een blessure gehad (hielspoor). Als ik een paar weken alleen maar loop om het op te bouwen, voel ik 'm al weer opzetten. Iemand tips voor programma, materialen etc?
<<

Anoniem100

Bericht 02 Sep 2013 19:09

Re: Het hardlooptopic

Ik ben ook weer begonnen! Inmiddels een weekje terug van vakantie en ben al 2x wezen hardlopen. Zaterdag voor 't laatst, dus ik ga denk ik morgen weer.

Loop nu met de 2011-versie van Evy, liefst 's morgens. Heb vd week, toen ik nog wel even door kon, de helft van les 2 erbij gedaan. Deze week start ik dan wel gewoon bij 2.
<<

zomer-zon

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 252

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:25

Bericht 02 Sep 2013 19:30

Re: Het hardlooptopic

Vandaag les 7 gedaan van Keep Running op Texel. Het ging erg goed ondanks heuvel op
Afbeelding

*Juli 2015
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 02 Sep 2013 19:51

Re: Het hardlooptopic

Kan iemand de lessen van Renate pm-en. Ik heb ze gehad via pm vorige week maar heb door alle problemen mijn inbox helemaal gewist en dus ook dat.
<<

Anoniem65

Bericht 02 Sep 2013 20:06

Re: Het hardlooptopic

Ik train voor de halve marathon van Eindhoven op 13 oktober. Nog iemand toevallig? Ik loop 2x per week, mijn kortste rondje is 8 km (44 minuten) en donderdag gaan we voor het eerst 18 km lopen. Ik loop meestal 1x per week 8km en 1x iets tussen de 10 en 15 km. Ik doe geen intervaltrainingen, maar wil dit wel graag proberen. Weet iemand daarvoor een goede app?
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 03 Sep 2013 06:45

Re: Het hardlooptopic

Ragazza schreef:
COW schreef:Ik ben ook eerst begonnen met Evy maar na 3x opnieuw te zijn begonnen ben ik overgestapt op Renate en die vind ik zooooooo veel fijner!!

Ik ben ook weer begonnen na 5mnd blessure leed. Net terug van les 16. Benieuwd hoe het vandaag gaat. Heb nu voor het eerst voor mijn werk gelopen.......


Wat vind je dan prettiger aan Renate? En heeft Renate ook een opbouw naar de 10 km? Ik heb wel de 0-5 van Evy gevolgd en dat vond ik wel prettig, maar de 5-10 van Evy vind ik geen zak aan eigenlijk. Geen leuke muziek, voor mijn gevoel geen prettige opbouw...


Ik kon Evy inmiddels dromen en ik vind de opbouw van Renate fijner waardoor ik deze wel kon volhouden.
Evy gaat elke les een beetje verder en als het dan slecht ging zag ik als een berg op tegen de volgende les en uiteindelijk stopte ik dan weer. Renate bouwt het anders op. Je loopt steeds een beetje langer en dan in eens 18min om daarna weer terug wat rustiger te doen en dan ineens weer een flinke sprong en dan weer wat rustiger. Dat werkt wel voor mij en ik heb Renate in 1x afgelopen.

Helaas heb ik van Renate geen 5-10km dus die loop ik met Evy maar die vind ik ook niet zo leuk :cry:
30-04-2017
<<

Snirp

Bericht 03 Sep 2013 07:05

Re: Het hardlooptopic

Ella schreef:Kan iemand de lessen van Renate pm-en. Ik heb ze gehad via pm vorige week maar heb door alle problemen mijn inbox helemaal gewist en dus ook dat.


Je hebt PM!
<<

Kiek

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 562

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:21

Bericht 03 Sep 2013 07:10

Re: Het hardlooptopic

Ik ren sinds een tijdje 5km en die gaat me inmiddels wel goed af. Ik wil alleen wel nu wat sneller gaan rennen zodat ik uiteindelijk op 30 minuten kom. Ik zit nu tussen de 34-36 minuten.

Weet iemand hoe ik dat het beste kan trainen?
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 03 Sep 2013 07:27

Re: Het hardlooptopic

Snirp schreef:
Ella schreef:Kan iemand de lessen van Renate pm-en. Ik heb ze gehad via pm vorige week maar heb door alle problemen mijn inbox helemaal gewist en dus ook dat.


Je hebt PM!


Thanx.

Gisteren les 20 gelopen van Evy. Ik was toch verder dan ik dacht. Wil van de week die van Renate eens proberen.
Volgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers