Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Jeugdliefde

<<

SummerBeach

Kwebbel

Berichten: 372

Geregistreerd: 27 Okt 2013 20:23

Bericht 12 Apr 2014 15:39

Jeugdliefde

X
Laatst gewijzigd door SummerBeach op 23 Sep 2015 13:12, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem147

Bericht 12 Apr 2014 15:41

Re: Jeugdliefde

Wat lief :D
<<

Anoniem50

Bericht 12 Apr 2014 17:48

Re: Jeugdliefde

Mijn eerste liefde en ik zijn op een hele nare manier uit elkaar gedreven door een beste vriend van hem. Met zulke vrienden heb je in ieder geval geen vijanden nodig. Maar goed, we waren gewaarschuwd door onze ouders, maar we hebben niet geluisterd. Na heel lang van opnieuw proberen hebben we huilend een einde gemaakt aan onze relatie/verkering.

We komen elkaar maar weinig tegen, maar als we elkaar tegenkomen dan blijven we ook expres bij elkaar in de buurt. Het zal nooit meer iets worden hoor, want hij is allang en breed getrouwd en heeft kinderen. Maar ik vind het wel speciaal hoe je iemand niet echt kunt loslaten.

Klinkt voor mij dus wel bekend.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6126

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 12 Apr 2014 17:51

Re: Jeugdliefde

Wat schattig!

Mijn jeugdliefde zit naast me op de bank.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 12 Apr 2014 18:23

Re: Jeugdliefde

SoGood schreef:Wat schattig!

Mijn jeugdliefde zit naast me op de bank.


Da's pas schattig! :heart:
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem253

Bericht 12 Apr 2014 19:00

Re: Jeugdliefde

Bliss schreef:
SoGood schreef:Wat schattig!

Mijn jeugdliefde zit naast me op de bank.


Da's pas schattig! :heart:

:thumbup:
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6126

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 12 Apr 2014 19:29

Re: Jeugdliefde

Haha! :lol:
<<

SummerBeach

Kwebbel

Berichten: 372

Geregistreerd: 27 Okt 2013 20:23

Bericht 12 Apr 2014 20:25

Re: Jeugdliefde

X
Laatst gewijzigd door SummerBeach op 23 Sep 2015 13:12, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9785

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 12 Apr 2014 20:44

Re: Jeugdliefde

SoGood, wat enorm lief!


Mijn jeugdliefde ontwijk ik al een tijd. Want inderdaad, blijft te veel hangen en hij blijft gewoon speciaal :ja:
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6126

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 12 Apr 2014 21:09

Re: Jeugdliefde

SummerBeach schreef:Aah SoGood wat leuk. Altijd aan geweest?

Marley gek is dat hoe het blijft hangen. Dat vergeet je nooit weerr.

Ben er zelf beetje beduusd van dat het mij vandaag zo bezig houdt. .


Kan me wel voorstellen dat je een beetje beduusd bent, brings back memories. Is er een kans dat je hem nog een keer tegen gaat komen? Zou leuk zijn!

Bijna altijd aan geweest, ik was 16 toen we wat kregen, nu zijn we 13 jaar, 2 relatiecrisissen verder en allebei volwassen geworden. Ben heel blij dat we samen verder zijn gegroeid! :D Echte liefde is het, volgens mijn oma. :cheering:
<<

SummerBeach

Kwebbel

Berichten: 372

Geregistreerd: 27 Okt 2013 20:23

Bericht 12 Apr 2014 23:47

Re: Jeugdliefde

X
Laatst gewijzigd door SummerBeach op 23 Sep 2015 13:13, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:10

Bericht 13 Apr 2014 00:02

Re: Jeugdliefde

Mijn jeugdliefde (we waren 16 en 18) woont heel ver weg, dus ik zie hem nooit meer. Heb hem wel op facebook en hij is net vader geworden. Vind het echt leuk voor hem! Die ene keer dat ik hem nog had gesproken (aantal jaar geleden) was hij zo verliefd op zijn vriendin, echt helemaal gelukkig.
Maar als ik die foto's van hem zie, word ik bijna weer spontaan verliefd. Het is echt een lekker ding en hij is zo lief met zijn kind. :heart: Ik glij van mijn stoel met die fotos! :wink:
Ik spreek zijn broer nog wel eens en daar kan ik nog steeds heel goed mee. Ook zeer goed opgedroogd! Maar helaas al bezet.
<<

Anoniem124

Bericht 13 Apr 2014 00:04

Re: Jeugdliefde

M'n eerste liefde....die jongen wekt alleen erger is bij me op, niks speciaals aan.

Hij is geloof ik nooit over me heen gekomen en zit echt supervaak op de koffie bij m'n ouders als ik daar langs ga of de kindjes breng, en gaat dan joviaal doen en heel nerveus. Irritaaant! Zeg ik ook telkens tegen m'n ouders maar ze vinden hem gezellig. :wtf:
<<

Anoniem40

Bericht 13 Apr 2014 00:54

Re: Jeugdliefde

Mijn eerste liefde zie ik echt nooit, ik denk dat de laatste keer ruim 2 jaar geleden is. Hij blijft wel speciaal en soms kijk ik op zijn facebook, maar we zijn geen vrienden, dus ik kan toch niks zien :laughcry: Overigens zou ik het wel heel leuk vinden om eens af te spreken en bij te praten, maar dat is heel raar natuurlijk aangezien we al bijna 10 jaar geen contact meer hebben gehad.
<<

Anoniem147

Bericht 13 Apr 2014 10:01

Re: Jeugdliefde

Zo leuk he SoGood! Herken echt alles in je verhaal.

Mijn vriend en ik waren 14 en 15 jaar. Hebben nu bijna 11 jaar met elkaar en zijn ook samen gegroeid en volwassen geworden. Ik heb hem in zoveel verschillende fases gezien (kinderlijk, puberaal, volwassen haha). Gewoon grappig om aan terug te denken en fotomomenten terug te zien.
<<

Anoniem 52

Bericht 13 Apr 2014 10:05

Re: Jeugdliefde

Haha mijn eerste vriendje blijkt een straat verderop te wonen. Ben 'm nog niet tegengekomen sinds ik hier woon maar wel paar jaar geleden. Was leuk om herinneringen op te halen en goed om hem te zien :)
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2364

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:13

Bericht 13 Apr 2014 10:56

Re: Jeugdliefde

Wat leuk SummerBeach :)

Ik zie mijn jeugdliefde wekelijks. We zijn als vrienden uit Elkaar gegaan en altijd contact gehouden :) soms lastig geweest in het begin met alle herinneringen maar gaat nu prima :) wekelijks kijken weer samen series en eten we een avond samen...
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Anoniem31

Bericht 13 Apr 2014 14:16

Re: Jeugdliefde

Ben getrouwd met mijn jeugdliefde. We hadden voor het eerst verkering rond de leeftijd van 12/13 jaar en zijn elkaar weer na jaren via hyves tegengekomen en inmiddels getrouwd bijna 4 jaar :love:
<<

SummerBeach

Kwebbel

Berichten: 372

Geregistreerd: 27 Okt 2013 20:23

Bericht 13 Apr 2014 16:49

Re: Jeugdliefde

X
Laatst gewijzigd door SummerBeach op 23 Sep 2015 13:13, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 13 Apr 2014 20:28

Re: Jeugdliefde

Mijn jeugdliefde is een van de vrienden van mijn vriend :palm:
Eerder was ik nog heel erg gevoelig voor mijn ex, hij kon mij op een gekke manier raken ook al is het al jaren uit. Nu is dat gelukkig niet meer zo.
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 13 Apr 2014 20:42

Re: Jeugdliefde

Mijn 1e echte vriendje heb ik op FB en is papa van 2 kindjes. Leuk opgedroogd, maar voor de rest er omheen niet mijn type.

Mijn huidige vriend en ik zijn bijna 13 jaar samen. Ben benieuwd of hij er nog erg in heeft over 2 weken :angel: Ik was nog nét 15 en hij 'al' 16 toen we wat kregen. Inmiddels een zoontje :love:
Afbeelding
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6126

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 13 Apr 2014 20:43

Re: Jeugdliefde

Marni schreef:Zo leuk he SoGood! Herken echt alles in je verhaal.

Mijn vriend en ik waren 14 en 15 jaar. Hebben nu bijna 11 jaar met elkaar en zijn ook samen gegroeid en volwassen geworden. Ik heb hem in zoveel verschillende fases gezien (kinderlijk, puberaal, volwassen haha). Gewoon grappig om aan terug te denken en fotomomenten terug te zien.

Haha, ja leuk hė! Vooral met foto's, mijn vriend is 5 jaar ouder en was dus 21 toen we wat kregen. Ik vond hem zo volwassen met zijn stoppelbaard, auto enzo! Als ik nu foto's van toen terug zie was hij gewoon nog een jongen, haha.
<<

Shy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:29

Bericht 14 Apr 2014 16:56

Re: Jeugdliefde

Niet echt jeugdliefde, we waren samen van mijn 18e tot mijn 20e. Wel mijn eerste echte liefde
Ik kwam gisteren foto's tegen van hem en mij en dacht weer wow! Dat hij toen mijn vriend was, wat een lekker ding haha.
We hadden een hele leuke tijd samen en ook minder leuke tijden, maar hij was er altijd voor mij. Ik heb hem nogal grof aan de kant gezet toen :palm:
Ik werd verliefd op iemand anders, en achteraf denk ik jeetje waarom? Nog steeds spijt dat ik mijn ex zo behandeld heb toen. En ook echt voor iemand die mijn tijd en aandacht niet verdiende :laughcry:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem222

Bericht 15 Apr 2014 00:59

Re: Jeugdliefde

Haha leuk toch?
Mijn eerste liefde spreek ik af en toe nog. Hartstikke leuke jongen en ik gun hem oprecht al het geluk van de wereld.
<<

Bacio

Kwebbel

Berichten: 450

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:38

Bericht 21 Apr 2014 13:43

Re: Jeugdliefde

Ik zie mijn eerste liefde maar 1x in de zoveel jaar en ben er altijd een beetje van onderste boven. Hij ook trouwens. Raar is dat eigenlijk! Heb t met geen enkele andere ex.

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Minx, Spencer