Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bruiloft broertje

<<

Anoniem50

Bericht 20 Apr 2014 18:55

Bruiloft broertje

In augustus trouwt mijn broertje met zijn vriendin. Heel leuk! Mijn moeder en ik zijn beiden al weken bezig over wat we gaan aantrekken. Mijn moeder vindt dat ze zich moet aanpassen aan de kleding van de moeder van de bruid. Kan ik me voorstellen. Het zou zonde zijn als één overdressed is waardoor de ander mogelijk underdressed gaat. Maar moet ik me als zus van de bruidegom ook nog ergens mee bezig houden? En wat zou leuk zijn om te dragen? Ik denk continu aan een jurkje, maar de kleuren die ik tegenkom zijn volgens mij niet heel erg gepast. Gaat dan om, wat mijn familie, uitbundige kleuren (roze, rood).

Edit; Mijn schoonzusje is al maanden aan het pinteresten en uit de pins (zo heet dat toch?) kan ik een beetje aflezen dat ze het in pastelkleuren wil houden.
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2828

Geregistreerd: 19 Okt 2013 11:39

Bericht 20 Apr 2014 19:08

Re: Bruiloft broertje

Waarom zou roze of rood niet gepast zijn? Leuk juist voor in de zomer.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 20 Apr 2014 19:08

Re: Bruiloft broertje

Hebben ze geen dresscode?
Zo niet, jij hoeft je niet druk te maken of je overdressed zou zijn. Rood of roze jurkje kan prima! Plaatje?
#teammaple🍁
<<

Anoniem301

Bericht 20 Apr 2014 19:19

Re: Bruiloft broertje

Marley schreef:Gaat dan om, wat mijn familie, uitbundige kleuren (roze, rood).


Ik snap deze zin niet helemaal, wat bedoel je daarmee? En roze of rood lijkt me prima kunnen. En zijn die pins van je schoonzusje voor de gasten bedoeld?
<<

Anoniem50

Bericht 20 Apr 2014 19:21

Re: Bruiloft broertje

Nee, ze hebben geen dresscode.

Ik kan zo snel geen plaatje vinden. Maar als het figuur een beetje mee zit, dan leek me voor de verandering een Pencill jurkje wel leuk. En dan in een kleur die ik normaal niet zou kiezen. Rood, roze.
<<

Anoniem50

Bericht 20 Apr 2014 19:24

Re: Bruiloft broertje

Carrie schreef:
Marley schreef:Gaat dan om, wat mijn familie, uitbundige kleuren (roze, rood).


Ik snap deze zin niet helemaal, wat bedoel je daarmee? En roze of rood lijkt me prima kunnen. En zijn die pins van je schoonzusje voor de gasten bedoeld?


Je pikt net de zin eruit waar ik zelf ook mee zat. Ik kon er maar geen kloppende zin van maken. Sorry.

Mijn ouders houden enorm van ingetogen. Als ik kijk naar het huwelijk van mijn vader en zijn vrouw was iedereen gekleed alsof er iemand werd begraven. Grijs, want dat is geen zwart en kan dus prima voor een bruiloft. :confused: Ik voelde me met mijn zwarte jurk met roze bloemen erg uit de toon vallen. Mijn broertje en zijn vriendin zijn wel een stuk jonger en moderner natuurlijk, maar wil geen commentaar van de oudere mensen. (Had ik ooit al eens gezegd dat ik teveel doordenk?)
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:44

Bericht 20 Apr 2014 19:46

Re: Bruiloft broertje

Ik zou ook voor een jurkje gaan.
<<

Anoniem301

Bericht 20 Apr 2014 19:49

Re: Bruiloft broertje

Marley schreef:
Carrie schreef:
Marley schreef:Gaat dan om, wat mijn familie, uitbundige kleuren (roze, rood).


Ik snap deze zin niet helemaal, wat bedoel je daarmee? En roze of rood lijkt me prima kunnen. En zijn die pins van je schoonzusje voor de gasten bedoeld?


Je pikt net de zin eruit waar ik zelf ook mee zat. Ik kon er maar geen kloppende zin van maken. Sorry.

Mijn ouders houden enorm van ingetogen. Als ik kijk naar het huwelijk van mijn vader en zijn vrouw was iedereen gekleed alsof er iemand werd begraven. Grijs, want dat is geen zwart en kan dus prima voor een bruiloft. :confused: Ik voelde me met mijn zwarte jurk met roze bloemen erg uit de toon vallen. Mijn broertje en zijn vriendin zijn wel een stuk jonger en moderner natuurlijk, maar wil geen commentaar van de oudere mensen. (Had ik ooit al eens gezegd dat ik teveel doordenk?)

Dan zou ik het vooral aan je schoonzusje en je broer vragen. Zij trouwen, niet je ouders!
<<

Pippin

Kwebbel

Berichten: 434

Geregistreerd: 19 Sep 2013 15:18

Bericht 20 Apr 2014 21:04

Re: Bruiloft broertje

Ik heb toen mijn broertje ging trouwen regelmatig contact gehad met mijn schoonzusje over mijn kleding. Ik ben met mijn schoonzusje ook echt op schoenenjacht geweest. Niet omdat ik haar goedkeuring zocht, maar meer uit gezelligheid.
Dus ik zou ook gewoon met je broer en schoonzus contact opnemen. Ik vind niet dat jij je per se moet matchen (ik vind persoonlijk ook niet dat je ouders dat moeten doen). De vader van mijn schoonzus bijvoorbeeld liep niet in pak (wel netjes gekleed). Mijn vader loopt dagelijks in pak, dus als hij op de bruiloft niet in pak had gelopen om zich te matchen met de vader van mijn schoonzusje, had ik dat alleen maar heel raar gevonden.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 20 Apr 2014 21:12

Re: Bruiloft broertje

Als je twijfelt, zou ik het inderdaad aan je broertje en zijn vriendin vragen. Vooral die tweede denk ik, ik gok zo dat de meeste mannen het niet veel interesseert, haha.
Je hoeft echt niet te matchen met je ouders. Jammer dan dat zij in het grijs willen komen, doe gewoon lekker iets aan waar jij je fijn bij voelt en als je dan toch goedkeuring wilt, vraag het dan aan de bruid :)
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem193

Bericht 20 Apr 2014 22:45

Re: Bruiloft broertje

Je hoeft niet helemaal te matchen met iedereen, maar als enige in knal rood lopen terwijl iedereen in grijs/wit oid lopen voelt dat voor jezelf niet prettig

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers