Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Trouwen in 2014

<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 19 Apr 2014 19:16

Re: Trouwen in 2014

Mijn vriend heeft zijn pak bij ROKA gekocht. Hij heeft hem gister weer gepast en 5 juni mag hij voor de laatste pas.

Ik heb vandaag met mijn moeder alle benodigdheden voor de enveloppendoos gekocht.
Hebben een rondje hoge doos gekocht, die we gebroken wit gaan schilderen. Mijn vader maakt er een gleuf in en we gaan hem versieren met sierzand en schelpen. Het feest is in een strandtent, dus dit thema trekken we een beetje door :).
Vandaag ook geslaagd voor mooi kleine knopjes voor in mijn oren.
Volgende week maandag weer mijn jurk passen. Laatste keer was in oktober, dus ben zoooooo benieuwd en heb er erg veel zin in :D
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 19 Apr 2014 19:22

Re: Trouwen in 2014

Waar heb je die doos vandaag Snirp?
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 19 Apr 2014 19:33

Re: Trouwen in 2014

Bij Gerard Smit, een knutsel-/hobbywinkel in Haarlem.
7,-, een koopje!
2 doosjes schelpjes erbij (1,- p.s bij de Xenos)
Een potje acrylverf en een zak siersand en voor iets meer dan een tientje ben je rond :).
<<

No. 3

Bericht 19 Apr 2014 19:44

Re: Trouwen in 2014

Carrie, ik zie het bijna altijd, dat de ouders naast het bruidspaar staan bij het feliciteren. Het is in mijn kringen iig wel traditie. Zelf doen we het niet, omdat J's ouders aangaven dat niet per se t willen, en omdat mijn ouders gescheiden zijn. Mensen kunnen hen gewoon 'los' feliciteren.
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 19 Apr 2014 19:46

Re: Trouwen in 2014

Wij hebben nog geen enveloppen doos. Doe misschien ook wel gewoon een mand of bak.

Mijn vriend heeft bij een heren zaak zijn pak gekocht.

De fotograaf is geweest we hebben even doorgesproken hoe we het hebben willen en hoe laat ze komt.
Ze is een vriendin van mijn zus ik ken haar ook al heel mijn leven. Nog een locatie bedacht voor eventueel binnen foto's.
Het trouwboeket is ook besproken hoe ik dat hebben wil.
2014 2016
<<

Anoniem301

Bericht 19 Apr 2014 20:57

Re: Trouwen in 2014

Cinnamon schreef:Oef, in zo'n rijtje staan voor de felicitaties lijkt me echt niks.. Ik zie de gasten vast wel binnenlopen en ga er dan gewoon naar toe, maar niet de hele tijd opzitten hoor..


Nou precies, wij gaan dat ook niet doen. Maar mijn schoenmoeder was zo stellig dat ik begon te twijfelen of dit standaard zo hoorde. Maar gaan we zeker niet doen dus! Bedankt voor de reacties!
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 19 Apr 2014 22:05

Re: Trouwen in 2014

Ik heb het ook vaker gezien dat de ouders in de felicitatierij staan, maar wij gaan dat ook niet doen. Mijn ouders zijn gescheiden en al was dat niet dan had ik het nog niet gewild. Vind het net een condoleance dan :eyes:
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Roos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1664

Geregistreerd: 09 Sep 2013 08:59

Bericht 19 Apr 2014 22:37

Re: Trouwen in 2014

Laten jullie ook je nagels doen voor die dag? Of gaan jullie ze zelf lakken?
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 20 Apr 2014 06:56

Re: Trouwen in 2014

Ik euh.. heb praktisch geen nagels.. Ik bijt ze :S
dus een vriendin van mij gaat er wat van maken, dat het er een beeeeetje fatsoenlijk uit ziet haha
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 20 Apr 2014 08:12

Re: Trouwen in 2014

Ik ga mijn nagels laten doen bij degene die ook mijn make-up doet.
Krijg een french manicure, en misschien een steentje/kleine versiering op de nagel van mijn ringvinger.

Mijn vriend gaat zijn nagels door een vriendin van ons even laten bijwerken. Even nagelriemen terugduwen enzo en vijlen. Hij heeft nu hele lelijke nagels en vindt het zelf allemaal wel prima. Ik alleen niet, haha. Er worden foto's gemaakt van je hand en iedereen wil naar je ring kijken. Gelukkig vindt hij het geen probleem als die vriendin dat doet, liever dan dat ik dat doe ;).
<<

No. 3

Bericht 20 Apr 2014 10:47

Re: Trouwen in 2014

Ik ga wel even een manicure laten doen, maar gewoon even goed vijlen en opknappen, geen nepnagels oid.
<<

Roos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1664

Geregistreerd: 09 Sep 2013 08:59

Bericht 20 Apr 2014 10:56

Re: Trouwen in 2014

Even een update...

Leuk om te lezen dat iedereen al zo ver is met regelen. Wij hebben volgens mij nu bijna alles geregeld.
Vrijdag hebben we een offerte laten maken voor de kaarten, adresetiketten en de kaartjes voor de aan de bedankjes. Nu alleen nog even de tekst toesturen en proefdruk laten maken. Ook ben ik met mijn ipad ( met afbeelding) langs de bloemisten geweest om een prijsindicatie voor het bruidsboeket dat ik graag wil hebben en wat er mogelijk is. Ik heb bij 1 bloemist een goed gevoel, dus ga in de meivakantie weer even langs om het definitief vast te leggen. We zijn ook al een muzieklijstje aan het maken wat we als achtergrondmuziek willen draaien op de receptie.

Alle glazen stokjes ( cocktail staafjes) zijn allemaal heel aangekomen bij ons thuis ( helemaal uit Mexico). Super blij mee.
Gisteren heb ik nog het laatste lint gekocht wat ik wil gebruiken om de kleine vaasjes op te hangen aan de kerkbankjes. Nu nog opzoek naar zilveren bedeltjes in de vorm van duifjes. Maar even rondkijken op Ebay.

Geeft wel weer wat rust , Nu er weer wat dingen van het lijstje zijn.
Laatst gewijzigd door Roos op 20 Apr 2014 11:03, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 20 Apr 2014 11:03

Re: Trouwen in 2014

Ik doe ook geen nep nagels. Krijg de avond van tevoren gelcolor.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Roos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1664

Geregistreerd: 09 Sep 2013 08:59

Bericht 20 Apr 2014 11:04

Re: Trouwen in 2014

Sam schreef:Ik doe ook geen nep nagels. Krijg de avond van tevoren gelcolor.



Laat je dat doen? Ben nu even aan het kijken op internet wat het is :smile:
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 20 Apr 2014 11:06

Re: Trouwen in 2014

Ja dat laat ik doen. Ben zelf niet zo goed in mn nagels doen en het moet wel de hele dag goed zitten.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Roos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1664

Geregistreerd: 09 Sep 2013 08:59

Bericht 20 Apr 2014 11:07

Re: Trouwen in 2014

Sam schreef:Ja dat laat ik doen. Ben zelf niet zo goed in mn nagels doen en het moet wel de hele dag goed zitten.



Klinkt wel goed, zal eens kijken of zoiets eventueel hier ook mogelijk is.
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Bericht 20 Apr 2014 13:50

Re: Trouwen in 2014

Welke trouwringen hebben jullie en waar hebben jullie ze vandaan? Er is zo veel. Maar wij vinden ook zo ontzettend veel niet mooi. We zijn er al over uit dat het gewoon zilver gaat worden. Wij vinden beide goud niet mooi. Maar dan is er nog zo veel keus.
10-08-2017 ♥
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4567

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:35

Bericht 20 Apr 2014 14:10

Re: Trouwen in 2014

Ik laat m'n nagels ook doen bij een manicure, maar ook geen nepnagels. Houd ik niet van en mijn eigen nagels zijn sterk en lang genoeg altijd.

Wij hebben op bruidsbeurzen al rondgekeken voor ringen, maar vinden ook veel niet mooi. Bij ons wordt het in ieder geval geelgoud en voor mij een steentje erin. Niet te veel poespas, maar op een leuke / aparte manier dat steentje er dan in verwerkt. We hebben een foldertje van een atelier dat ringen op maat maakt en naar eigen wens, dus wellicht dat we daar eens een afspraak maken.

Uitnodigingen ontwerpen we zelf online en die bestellen we ook online en bedankkaartjes ga ik zelf maken.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 20 Apr 2014 16:02

Re: Trouwen in 2014

Ik denk dat ik ook manicure/pedicure laat doen. Maar nepnagels zie ik niet zo zitten, lijkt mij super irritant, nooit lange nagels zelf.

Wij hebben witgouden ringen van een juwelier hier in de omgeving, ze hadden erg vele keus. We zijn wel stuk of 5,6 juweliers afgeweest tot we iets vonden wat we leuk vonden en scherp geprijsd was.

Over twee weken worden onze uitnodigen ongeveer verstuurd. Vind dat wel spannende benieuwd wat iedereen er van vind! (Zelfontworpen kaart en hebben flink ons best erop gedaan)
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 20 Apr 2014 19:03

Re: Trouwen in 2014

Ik vind mijn eigen nagels prima, maar laat wel even een manicure doen van tevoren. Voor een bruiloft vind ik french manicure toch altijd wel erg mooi en mijn hand is daar niet vast genoeg voor. Rechts bij links lukt aardig, maar links bij rechts niet goed genoeg voor die foto's.

Voor de ringen hebben we afgelopen week voor het eerst gekeken. We willen nog even wat andere juweliers bij langs, maar hebben al wel een aardig idee van wat we willen. Kijken ook steeds beide naar dezelfde dingen, dat is wel heel fijn.

Mijn vriend heeft zijn pak trouwens bij een herenmode zaak gekocht, maar die zit volgens mij alleen in Drenthe.. Ik ben heel benieuwd!
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 21 Apr 2014 19:20

Re: Trouwen in 2014

Ik was alles aan nagaan qua voorbereiding en planning en bedacht mij dat ik het toch wel heel leuk vind om een loveshoot te doen, gelijk Marin een berichtje gestuurd of ze nog tijd/ruimte heeft. Wij hebben niet veel foto's samen dus extra leuk.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Anoniem129

Bericht 22 Apr 2014 10:58

Re: Trouwen in 2014

Ik denk dat ik ook mijn nagels wel laat doen, geen nepnagels daar krijg ik de kriebels van, maar gewoon iemand die zorgt dat het er mooi en verzorgd uitzien!

Morgenavond hebben we nog een gesprek met een andere fotograaf en dan kunnen we de beslissing nemen welke fotograaf het gaat worden. Ik heb nu twee weken vakantie en hoop in die tijd veel dingen te kunnen regelen! Moet namelijk binnen een maand geopereerd worden (heb een chronische blindedarmontsteking) en wil voor die tijd veel gedaan hebben!

Ringen moeten wij ook nog maar mijn vriend hoeft eigenlijk alleen een ring voor het omdoen tijdens de bruiloft zeg maar. Hij is timmerman en mag hem in zijn werk absoluut niet dragne, 's avonds gaat hij hem ook niet omdoen (gok ik). Dus dat vinden we een beetje zonde om daar een dure ring voor te kopen. Misschien dat die van hem gewoon van Lucardi ofzo gaat worden.

Zijn pak heeft hij nog niet maar gaat hij kopen bij een pakkenzaak hier in de buurt, niet een landelijke keten ofzo.
<<

Rennebol85

Bericht 22 Apr 2014 16:00

Re: Trouwen in 2014

Sorry dames, ik heb heel lang niets van me laten horen!

Het gaat goed met de voorbereidingen. Vorige week heb ik mijn jurk weer gepast en nog steeds in love! :love:
Verder hebben we alles geregeld met de feestzaal, versieringen voor in de zaal, we hebben de ringen voor de 2e keer gepast en deze zijn ook helemaal klaar. We hebben een receptieboek, belleblaasjes voor bij het gemeentehuis en het ontwerp voor onze kaart is ook al helemaal klaar.

It feels good! :D

We willen graag een simpele openingsdans maar heeft hier iemand nog een idee voor een mooi nummer waarop je simpel kunt dansen zonder dat het een schuifelpartij wordt? Misschien met een filmpje erbij? :angel:
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 22 Apr 2014 17:31

Re: Trouwen in 2014

Lien, is het niet een idee om voor je vriend iets anders te doen als symbool van jullie huwelijk ipv een ring? Ik heb al vaker horloges/tattoos/kettingen voorbij zien komen. Zelf draag ik ook nooit ringen en als het al helemaal niet mag/kan op het werk zou ik hier ook niet voor kiezen omdat het hoort.
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 22 Apr 2014 19:11

Re: Trouwen in 2014

Ik laat mijn nagels door de visagiste doen. En wil ook geen nep nagels.

Wij zijn ook bij meerder juweliers gekeken maar kwamen steeds bij het zelfde merk uit. Wij hebben met wit en geel goud.

We hebben onze trouw auto ook gevonden!!! Morgen avond weer jurk passen. Laatste keer voor dat ie klaar moet zijn.
2014 2016
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers