Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Even melden? Of toch maar laten.

<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:58

Bericht 17 Apr 2014 20:09

Even melden? Of toch maar laten.

Mijn 2 oudste blijven altijd over op maandag. Dit wordt geregeld door een andere organisatie. Er zijn dus geen mensen van school aan verbonden. Afgelopen maandag zat mijn oudse alleen aan een tafel z'n lunch te eten en toen kwam 1 van de mannelijke overblijfleiders naar hem toe en zei tegen hem: "jij bent een knap jongetje".
Hij zat gewoon te eten en deed verder niks 'goeds' ofzo. Het ging echt over z'n uiterlijk. Nu weet ik niet zo goed wat ik daar van moet vinden. Aan de ene kant zie ik er niks kwaads in, lang de andere kant vind ik het toch een beetje ongepast. Heel stom, maar als het een vrouw was geweest had ik er geen aandacht aan geschonken. Mijn oudste vertelde het zelf.

Moet ik dit nu even doorbellen naar de organisatie of gewoon zo laten en mijn zoon vragen om het tegen me te zeggen wanneer er nog zoiets zich voordoet.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 17 Apr 2014 20:15

Re: Even melden? Of toch maar laten.

Ik geloof dat ik het niet gelijk zou melden. Ik zou het wel een beetje in de gaten houden en inderdaad vragen of je zoon(s) dat soort dingen willen melden of er met regelmaat naar vragen. Ik zou wel oppassen ermee, dat niet je zoontjes dat straks misschien eng gaan vinden of bang worden voor die man of zo terwijl er niets aan de hand is. Maar wel lastig hoor.
<<

Anoniem74

Bericht 17 Apr 2014 20:17

Re: Even melden? Of toch maar laten.

Idd lastig, vooral omdat jouw zoon het zelf ook niet helemaal 'normaal' vond (gezien hij er zelf mee kwam).
Verder eens met pompoen.
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 17 Apr 2014 20:19

Re: Even melden? Of toch maar laten.

Ik zie daar eigenlijk niks raars in. Ik zou het zelf niet melden, voor mij zou het een beetje hetzelfde overkomen als 'jij hebt mooie haren/leuke schoenen heb je aan enz'.
Ken je de man die het gezegd heeft? Want dan kan je wel een beetje inschatten misschien hoe hij het bedoelt.
<<

Anoniem187

Bericht 17 Apr 2014 20:31

Re: Even melden? Of toch maar laten.

Ik zou het denk ik niet melden, maar wel in de gaten houden. Niet dat ik je zoon nu wekelijks zou gaan ondervragen want dan gaat hij er ook wat achter zoeken..
<<

Anoniem86

Bericht 17 Apr 2014 20:34

Re: Even melden? Of toch maar laten.

Wel fijn dat je kind gewoon open is en dingen wat hij toch niet helemaal prettig vindt, gewoon vertelt. Maar ik zou dit even aankijken.
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:58

Bericht 17 Apr 2014 20:47

Re: Even melden? Of toch maar laten.

Ja dat was ook mijn eerste gedachte. Maar omdat andere in m'n omgeving zeiden dat ze het even zouden melden ging ik twijfelen. Ik kijk het gewoon aan en ik denk dat hij het zelf wel verteld wanneer hij iets ongemakkelijk vindt. Ik ken de mensen van de overblijf verder niet.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Anoniem 41

Bericht 17 Apr 2014 21:45

Re: Even melden? Of toch maar laten.

Luister naar jouw gevoel. Als het niet goed voelt, melden! Beter te vroeg dan te laat.
Blijf alert op de signalen van jouw kind want blijkbaar voelde het voor hem ook vreemd.
<<

Leipe Loetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Bericht 17 Apr 2014 21:54

Re: Even melden? Of toch maar laten.

Bertha1 schreef:Luister naar jouw gevoel. Als het niet goed voelt, melden! Beter te vroeg dan te laat.
Blijf alert op de signalen van jouw kind want blijkbaar voelde het voor hem ook vreemd.

Helemaal mee eens!
2010 & 2012

Afbeelding
<<

Anoniem58

Bericht 18 Apr 2014 06:47

Re: Even melden? Of toch maar laten.

Lind@ schreef:
Bertha1 schreef:Luister naar jouw gevoel. Als het niet goed voelt, melden! Beter te vroeg dan te laat.
Blijf alert op de signalen van jouw kind want blijkbaar voelde het voor hem ook vreemd.

Helemaal mee eens!


Ook eens!
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 18 Apr 2014 10:20

Re: Even melden? Of toch maar laten.

Ik kan me voorstellen dat je het een rare opmerking vind. Maar ik zie wel dat deze opmerkingen vaker gemaakt worden. Niet alleen tegen mij/F maar ook om mij heen hoor ik het regelmatig. Ik denk dat hij gewoon een complimentje maakte (je hebt natuurlijk ook knappe kids) Daarom zou ik er nu nog niet veel achter zoeken maar wel in de gaten houden.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron