Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Help Aerosleep!

<<

Anoniem198

Bericht 17 Apr 2014 15:40

Help Aerosleep!

Ik heb een aerosleepset maar ik kom er niet uit hoe ik het bedje moet opmaken.

Ik heb:

Alarm platen die onder matras moeten
Matrasmatje
Matrasomtrek

En dan moet er nog ergens een zeiltje, molton en overtrek over het matras?

Ik snap er niks van het lijkt mij allemaal veel te veel dus wie helpt mij...
<<

Venzje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 721

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:39

Bericht 17 Apr 2014 16:00

Re: Help Aerosleep!

Die alarmplaten weet ik niet, is dat niet een sensormatje?

Je hebt een matras, daarover heen doe je dat matje en daaroverheen het speciale laken dat je gekocht heb. Verder geen molton of iets gebruiken, dan is de functie van de earosleep weg. En dan het bedje kort opmaken met een lakentje met daaroverheen een dekentje. Het laken slaap je met de flap weer over het dekentje heen. Kort opmaken houd in dat je kindje met de voetjes het voeten einde moet raken en het dekentje ongeveer tot de schouders komt.
A.K.A Slaatje

]
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 17 Apr 2014 16:01

Re: Help Aerosleep!

Heb je een aerosleeptopper? of de complete matras?

Ik heb het zo:
Normale matras (niet van aerosleep)
Aerosleepmatras topper
Aerosleep hoeslaken.

En de matrastopper is ook gelijk een matras beschermer. En daar hoeft dus niets meer bij of omheen.
Alleen waar je alarmmatje moet weet ik niet. Misschien even de zaak bellen waar je het vandaan hebt?
Of de prenatal?
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 17 Apr 2014 16:18

Re: Help Aerosleep!

Het sensormatje moet onder de matras, op de lattebodem (beter is op een dun plat stukje hout op de lattebodem. Dan de matras, aerosleep, hoeslaken, laken en dan de deken.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem198

Bericht 17 Apr 2014 17:47

Re: Help Aerosleep!

Dank je wel voor de reactie.
Ik heb niet de matras. Met het aerosleep hoeslaken bedoelen jullie dan de gene met de gaatjes?
Molton zal ik dan maar weer terug leggen in de kast.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 17 Apr 2014 17:55

Re: Help Aerosleep!

Oh ik heb de molton onder de aerosleep wel een molton, extra matrasbescherming :)
R. 2013
D. 2016
<<

Venzje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 721

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:39

Bericht 18 Apr 2014 07:45

Re: Help Aerosleep!

Zoals Carool zegt kan het inderdaad wel, zolang je hem maar niet op de topping legt. Het laken met de gaatjes is idd het hoeslaken. Is het nog gelukt?
A.K.A Slaatje

]

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers