Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Awkward gemeenschappelijke bekenden...

<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3230

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 16 Apr 2014 20:08

Awkward gemeenschappelijke bekenden...

Ik zat vandaag met een collega in de auto en ik vertelde dat ik afgelopen weekend naar een meeting was geweest via een forum. Zij vroeg erop welk forum dat was, waarop ik vertelde: "het forum dat vroeger bij het tijdschrift Yes hoorde". Waarop zij reageerde: "oh, daar las ik ook altijd op mee, tot ongeveer 2 jaar terug".

Zij bleek het stoppen van het forum mee te hebben gekregen. Vervolgens vertelde ze mij over een aantal mensen die haar waren opgevallen op het forum. Zo kreeg ik dingen over onder ander Cotton te horen en Marin. Op zich was het wel grappig, maar ook wel een beetje en akward manier om erachter te komen dat je dezelfde mensen 'kent'.

Jullie ook wel een zoiets (via of buiten het forum om) meegemaakt?
Laatst gewijzigd door MissEnergy op 16 Apr 2014 20:27, in totaal 1 keer gewijzigd.
08/2018
05/2021
<<

Anoniem187

Bericht 16 Apr 2014 20:10

Re: Akward gemeenschappelijke bekenden...

Ohh dat lijkt mij inderdaad heel raar!
Ik las trouwens 'award' in plaats van akward! hahaha
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 16 Apr 2014 20:12

Re: Akward gemeenschappelijke bekenden...

Dat is wel vreemd.

Een vriendin van mij kwam ook altijd op het forum. Al jaren niet meer. Dat wisten we eerst ook niet van elkaar
Afbeelding
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 16 Apr 2014 20:16

Re: Akward gemeenschappelijke bekenden...

Serendipity schreef:Ohh dat lijkt mij inderdaad heel raar!
Ik las trouwens 'award' in plaats van akward! hahaha


Ik las ook award! Maar volgens mij schrijf je awkward.
Maar inderdaad, dat lijkt mij ook raar! Ik heb nog nooit tegen iemand gezegd op welk forum ik mee schrijf, alleen dat ik mee schrijf op een vrouwen-forum. Zo hoop ik dit soort situaties te voorkomen!
<<

Anoniem187

Bericht 16 Apr 2014 20:19

Re: Akward gemeenschappelijke bekenden...

Ik ben ook wel eens herkent op het forum. Alleen vond diegene het toen meteen grappig om haat topics over mij te openen. Was ook geen bekende forumster. Volgens mij was ze een meelezer die op een gegeven moment doorhad dat ik het was en het wel leuk vond om mij belachelijk te maken..
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3230

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 16 Apr 2014 20:29

Re: Awkward gemeenschappelijke bekenden...

Green Pepper, je had gelijk! Ik twijfelde al bij de eerste keer typen van het woord.

Ooit was hier TNMN, daarmee ging ik op de middelbare school geregeld om. Zij bleek hier ook te zitten.
Erkend ben ik trouwens nog nooit.

@Serendipity (ik las serenpidity): Lullig om dergelijke topics aan te maken zeg!
08/2018
05/2021
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 16 Apr 2014 20:30

Re: Awkward gemeenschappelijke bekenden...

MissEnergy schreef:Green Pepper, je had gelijk! Ik twijfelde al bij de eerste keer typen van het woord.

Ooit was hier TNMN, daarmee ging ik op de middelbare school geregeld om. Zij bleek hier ook te zitten.
Erkend ben ik trouwens nog nooit.

@Serendipity (ik las serenpidity): Lullig om dergelijke topics aan te maken zeg!


Erkend? Haha!
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 16 Apr 2014 20:31

Re: Awkward gemeenschappelijke bekenden...

Serendipity: dat is helemaal idioot! Wat een lol beleef je dan...not.
<<

Anoniem119

Bericht 16 Apr 2014 20:33

Re: Awkward gemeenschappelijke bekenden...

PM me eens wat ze zei over mij dan!

Wel grappig! Maar wel beetje raar dan zo idd.
<<

Anoniem187

Bericht 16 Apr 2014 20:34

Re: Awkward gemeenschappelijke bekenden...

Erkent nog wel? Op dit forum kan ook alles :D
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3230

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 16 Apr 2014 21:12

Re: Awkward gemeenschappelijke bekenden...

Serendipity schreef:Erkent nog wel? Op dit forum kan ook alles :D

Ik bedoelde natuurlijk herkent.. :palm:

Hmm ik functioneer niet echt optimaal, geloof ik.
Zo maar eens op tijd naar bed. Zware lange dag gehad (10-urige werkdag :thumbdown: )
Laatst gewijzigd door MissEnergy op 16 Apr 2014 21:15, in totaal 1 keer gewijzigd.
08/2018
05/2021
<<

Anoniem222

Bericht 16 Apr 2014 21:14

Re: Awkward gemeenschappelijke bekenden...

Oh wat awkward idd!
Ik kwam er laatst achter dat ik hier een meelezer heb. Ook een gek idee.
<<

Anoniem304

Bericht 16 Apr 2014 21:24

Re: Awkward gemeenschappelijke bekenden...

Nou die collega geloofde vast haar oren niet dat ik van mannen en zuipen naar burgerlijk handwerken op de bank gegaan ben :P.
<<

Anoniem187

Bericht 16 Apr 2014 21:31

Re: Awkward gemeenschappelijke bekenden...

Hahaha je wordt een moeke Cotton!
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 16 Apr 2014 21:34

Re: Awkward gemeenschappelijke bekenden...

Ik heb een keer gehad dat een klasgenoot ontdekte dat ik op dit forum kwam en het nodig vond zich aan te melden om op me te reageren op rare manier en vervolgens in de klas ook iedereen ging vertellen dat ik op het forum kwam. Pff kinderachtig gedoe!
En een andere klasgenoot haar huisgenootje die mij van haar verhalen kende had mij gespot op het forum en alles wat ik hier op het forum het gepost weer aan haar doorgebrieft. Dat vond ik ook echt niet tof, al zet ik over het algemeen geen dingen op het forum die écht geheim zijn, ze zijn wel persoonlijk en het is vervelend om er mee geconfronteerd te worden door iemand die het nou niet echt persé allemaal had hoeven weten. Ik ben daardoor ook wel anders gaan posten, bewuster van dat iedereen het zou kunnen lezen.
<<

Slurp

Noob

Berichten: 81

Geregistreerd: 22 Sep 2013 20:36

Bericht 16 Apr 2014 21:41

Re: Awkward gemeenschappelijke bekenden...

Ik ben dan geen bekende forummer, maar ik vertel ook niemand dat ik hier kom..

MissEnergy: ben je niet bang dat de betreffende collega nu dit forum opzoekt en jou door dit topic meteen zal herkennen?
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3230

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 16 Apr 2014 21:42

Re: Awkward gemeenschappelijke bekenden...

Slurp schreef:Ik ben dan geen bekende forummer, maar ik vertel ook niemand dat ik hier kom..

MissEnergy: ben je niet bang dat de betreffende collega nu dit forum opzoekt en jou door dit topic meteen zal herkennen?


Zoveel vreemde dingen staan hier niet van mij op het forum :)
Ze weet sowieso wel bepaalde persoonlijke dingen van mij.
08/2018
05/2021
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3230

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 16 Apr 2014 21:44

Re: Awkward gemeenschappelijke bekenden...

Cotton schreef:Nou die collega geloofde vast haar oren niet dat ik van mannen en zuipen naar burgerlijk handwerken op de bank gegaan ben :P.


Toen we het over jou hadden, waren we op plaats van bestemming.
Maar ik kon haar wel kort vertellen dat Marin heel happy is met haar vriend en werk :).
08/2018
05/2021
<<

Leipe Loetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:18

Bericht 16 Apr 2014 22:11

Re: Awkward gemeenschappelijke bekenden...

Ik ben ooit herkend door een meisje, doordat ik een paar weken eerder trouwfoto's had geplaatst. Vervolgens testte ik positief en vertelde ze dat aan mijn beste vriendin die nog nergens van wist. Gut, als ik daar nog aan denk word ik er weer ongemakkelijk door! Overigens herkende nog een vriendin van haar me, maar die confronteerde me er eerst via een pb mee.
2010 & 2012

Afbeelding
<<

Zero

Bericht 17 Apr 2014 00:00

Re: Awkward gemeenschappelijke bekenden...

Nee nooit echt iemand herkend of waar ik door herkend werd, maar wel gehad dat ik forummers op facebook kreeg en dat die dan weer vrienden of familie van me kenden. Of dat vrienden van me iemand kenden waar zij dan ook weer vrienden mee waren. Small world.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers