Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


dochter heeft met kinderschaar aan haren geknipt

<<

Anoniem51

Bericht 16 Apr 2014 21:25

Re: dochter heeft met kinderschaar aan haren geknipt

Oh, dat is wel wat ik eruit haal.waarom zou je het anders zo de vinden dat je kindje met een verknipt kapsel rondloopt?
<<

Patsy

Bericht 16 Apr 2014 21:25

Re: dochter heeft met kinderschaar aan haren geknipt

Isabel_ schreef:
Dundas schreef:Misschien moesten we gewoon eens een voorbeeld aan kinderen die de schaar in hun haar zetten gaan nemen en ons gewoon eens niet zo druk maken om wat de buitenwereld denkt en vindt van het verknipte haar van een kind. Want van wat ik begrijp gaat het daar dus vooral om, hoe je kindje overkomt op de buitenwereld. Nou en, het zijn kinderen, die spelen doktertje, winkeltje, dierenarts, politie, brandweer, en dus ook wel eens kappertje.


Ik maak dat helemaal niet uit de reacties op eigenlijk. Alleen dat ze het niet mooi of zonde vinden. Als je aangeeft het niet leuk te vinden als je kindje met een verknipt kapsel rondloopt maak je je toch niet meteen druk om de buitenwereld?


Nou idd. Het zelf niet mooi vinden en er daarom van balen of je druk maken om wat de buitenwereld vindt zijn 2 hele verschillende dingen.
<<

Anoniem74

Bericht 16 Apr 2014 21:26

Re: dochter heeft met kinderschaar aan haren geknipt

Isabel_ schreef:
Dundas schreef:Misschien moesten we gewoon eens een voorbeeld aan kinderen die de schaar in hun haar zetten gaan nemen en ons gewoon eens niet zo druk maken om wat de buitenwereld denkt en vindt van het verknipte haar van een kind. Want van wat ik begrijp gaat het daar dus vooral om, hoe je kindje overkomt op de buitenwereld. Nou en, het zijn kinderen, die spelen doktertje, winkeltje, dierenarts, politie, brandweer, en dus ook wel eens kappertje.


Ik maak dat helemaal niet uit de reacties op eigenlijk. Alleen dat ze het niet mooi of zonde vinden. Als je aangeeft het niet leuk te vinden als je kindje met een verknipt kapsel rondloopt maak je je toch niet meteen druk om de buitenwereld?



Idd, ik snap de reactie ook niet goed.
Ik vind het leuk dat mijn kinderen er leuk uitzien, wie niet? Je loopt er zelf toch ook niet altijd als een plunjezak bij?

Daarstraks was ik met de jongste boodschappen doen, en hij had zijn (kleine hoeveelheid) haren een beetje schuingekamd, stond heel schattig. Ik kreeg bij beide kassa's (2 winkels) een reactie " ah, wat schattig " en " o, wat een schattig ventje".
In die zin vind ik het wel erg leuk om te horen van anderen, maar dat heeft niets te maken met " druk maken om de buitenwereld" . Wanneer ze niets hadden gezegd had ik er echt niet bij stil gestaan.
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 16 Apr 2014 21:27

Re: dochter heeft met kinderschaar aan haren geknipt

Dundas schreef:Oh, dat is wel wat ik eruit haal.waarom zou je het anders zo de vinden dat je kindje met een verknipt kapsel rondloopt?


Omdat je het zelf niet mooi vindt?
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 16 Apr 2014 21:29

Re: dochter heeft met kinderschaar aan haren geknipt

Nou inderdaad, anders zou toch niemand zich ooit nog druk maken over een kilootje meer of wat je aan zou trekken? Of hoe je er überhaupt uitziet?
Het is toch leuk als je kinderen er leuk uitzien? Dat heeft echt niks met druk maken of kind zijn te maken.
En al helemaal niet met druk maken wat de buitenwereld ervan denkt.
Laatst gewijzigd door _Lana_ op 16 Apr 2014 21:30, in totaal 1 keer gewijzigd.
Afbeelding
<<

Anoniem51

Bericht 16 Apr 2014 21:29

Re: dochter heeft met kinderschaar aan haren geknipt

Gelijk iedereen in de verdediging... :)
<<

Anoniem74

Bericht 16 Apr 2014 21:30

Re: dochter heeft met kinderschaar aan haren geknipt

Dundas schreef:Oh, dat is wel wat ik eruit haal.waarom zou je het anders zo de vinden dat je kindje met een verknipt kapsel rondloopt?


Dus wanneer jouw coupe een keer mislukt is en geel uitslaat, dan denk je "shit happens" en wandel je vrolijk de straat op :confused: immers, wat maakt het uit wat een ander ervan vindt.

Daarnaast denk ik dat op een bepaalde leeftijd, kinderen elkaar er ook op zullen aanspreken "jij ziet er gek uit"....lijkt me ook niet zo leuk.
<<

Anoniem51

Bericht 16 Apr 2014 21:35

Re: dochter heeft met kinderschaar aan haren geknipt

Ig-Nore schreef:
Dundas schreef:Oh, dat is wel wat ik eruit haal.waarom zou je het anders zo de vinden dat je kindje met een verknipt kapsel rondloopt?


Dus wanneer jouw coupe een keer mislukt is en geel uitslaat, dan denk je "shit happens" en wandel je vrolijk de straat op :confused: immers, wat maakt het uit wat een ander ervan vindt.

Daarnaast denk ik dat op een bepaalde leeftijd, kinderen elkaar er ook op zullen aanspreken "jij ziet er gek uit"....lijkt me ook niet zo leuk.

Ja, dat is dus precíés wat ik bedoel inderdaad, ik zou een verknipte coupe bij mezelf ook echt niet leuk vinden en mezelf opsluiten in huis tot m'n haar minstens een lengte heeft bereikt waarop ik er een fatsoenlijk model in kan laten knippen, omdat ik er niet als een idioot bij wil lopen. Is toch heerlijk om dan een klein kind te zijn, dat zich daar nog helemaal niet druk om maakt? Dat bedoel ik, zouden we nog eens wat van kunnen leren.
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 16 Apr 2014 21:41

Re: dochter heeft met kinderschaar aan haren geknipt

Dundas schreef:
Ig-Nore schreef:
Dundas schreef:Oh, dat is wel wat ik eruit haal.waarom zou je het anders zo de vinden dat je kindje met een verknipt kapsel rondloopt?


Dus wanneer jouw coupe een keer mislukt is en geel uitslaat, dan denk je "shit happens" en wandel je vrolijk de straat op :confused: immers, wat maakt het uit wat een ander ervan vindt.

Daarnaast denk ik dat op een bepaalde leeftijd, kinderen elkaar er ook op zullen aanspreken "jij ziet er gek uit"....lijkt me ook niet zo leuk.

Ja, dat is dus precíés wat ik bedoel inderdaad, ik zou een verknipte coupe bij mezelf ook echt niet leuk vinden en mezelf opsluiten in huis tot m'n haar minstens een lengte heeft bereikt waarop ik er een fatsoenlijk model in kan laten knippen, omdat ik er niet als een idioot bij wil lopen. Is toch heerlijk om dan een klein kind te zijn, dat zich daar nog helemaal niet druk om maakt? Dat bedoel ik, zouden we nog eens wat van kunnen leren.


Ik denk niet dat mijn dochter zich er zelf druk om zou maken hoor ;).
Afbeelding
<<

maia

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 918

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:01

Bericht 16 Apr 2014 23:05

Re: dochter heeft met kinderschaar aan haren geknipt

Mijn dochters haar zat laatst helemaal verstrikt in een knoopje van haar jas, dus ik dacht dat knip ik dan wel ff los. Kind he-le-maal in paniek "NEEEE MIJN HAAR! MIJN HAAR!" huilen! Dus die vlieger gaat ook niet altijd op.
Mother of 3 adorable children
<<

Anoniem86

Bericht 16 Apr 2014 23:07

Re: dochter heeft met kinderschaar aan haren geknipt

Ik zou toch wel enorm balen hoor, of iemand er nou wat aan kan doen of niet.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers