Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


e bike

<<

Anoniem65

Bericht 16 Apr 2014 18:42

e bike

Ik ben me al een tijdje aan het orienteren op een ebike. Ik moet 25 km naar mijn werk en sta altijd in de file. 2 weken geleden waren er een paar ongelukken gebeurd en was de snelweg afgesloten. Ik ben toen 2 uur en een kwartier onderweg geweest naar huis! En nu het weer lekker weer is, wil ik er al helemaal graag een hebben. Lijkt me toch fijner dan een scooter, want ik zit al de hele dag en dan heb ik toch wat beweging. Alleen moet ik even een drempel over... Vinden jullie het iets voor bejaarden? Fiets ik er mee voor gek? Ik vind de Gazelle Miss Grace Innergy heel leuk:
Heeft iemand deze al? En hoe bevalt hij? Vinden jullie dit kunnen voor een 33 jarige? En met het oog op de toekomst, zou hier een babystoeltje op passen?
Afbeelding
<<

Anoniem152

Bericht 16 Apr 2014 18:57

Re: e bike

Veel van mijn collega's in de leeftijd van 30-40 jaar hebben een E-Bike, dus het is echt niet iets voor bejaarden. Zij willen geen gewone fiets meer, zo tevreden zijn ze erover.
Van kinderzitjes heb ik geen verstand.
Mooie fiets trouwens!
<<

Anoniem187

Bericht 16 Apr 2014 19:04

Re: e bike

Wat is een e-bike? Een electrische fiets denk ik? Ik vind jouw fiets echt super gaaf. Vooral voor een electrische fiets!
<<

Patsy

Bericht 16 Apr 2014 19:56

Re: e bike

Als ik heel eerlijk ben denk ik al snel aan bejaarden (mijn vader zou heel boos woeden als hij dit zou lezen) als ik aan een ebike denk. Maar eerlijk is eerlijk, deze fiets vind ik heel mooi! Zeker geen fiets voor bejaarden.
<<

Anoniem178

Bericht 16 Apr 2014 20:02

Re: e bike

Ik fiets dagelijks 13 km, ik heb een gewone fiets, goed te doen met deze afstand. Word wel regelmatig voorbij gesjeesd door mensen op een E-bike en dat zijn vrijwel allemaal jongere mensen. Sowieso is het bejaardengehalte rond halfacht 's ochtends niet zo heel hoog.
Een andere reden waarom in deze situatie een E-bike voor mij niet handig is, is omdat ik veel stoplichten en kruisingen heb. Rijd nu soms al regelmatig mensen bijna overhoop omdat ze niet opletten, met een kilometer of 5 harder wordt het nog gevaarlijker.

Wel is er een kans dat ik over een tijdje verder van mijn werk afwoon en dan zie ik de E-bike als een serieuze optie. Ik wil hoe dan ook blijven fietsen, voel me er goed door, hoef van mezelf niet meer te sporten en spaar benzinegeld uit. Scooter/brommer lijkt me niks, zolang ik vetjes te verbranden heb ga ik niet op benzine rijden.

Volgens mij hebben mijn ouders onderstaande fiets (om recreatief te fietsen, actieradius vergroten), daar heb ik weleens op gereden. Ging inderdaad heerlijk, maar je moet wel vrij baan hebben. Was jammer dat de trapondersteuning stopte bij 26 km per uur. Op eigen kracht zit ik vaak al op 20/22, dus ik ging er regelmatig overheen, dat voelt vervelend.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 16 Apr 2014 20:20

Re: e bike

ik vind dit een mooie fiets voor een e bike.

Mijn vader heeft ook een ebike hij wou eerst ook niet want is voor oude mensen. Maar heeft hem toch en vind het ideaal.

Zelf zou ik ook een e bike willen lijkt me ideaal. Alleen de prijs is minder
Afbeelding

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers