Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat zouden jullie doen (verjaardag tante)

<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11501

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 16 Apr 2014 09:16

Wat zouden jullie doen (verjaardag tante)

De laatste jaren ga ik steeds minder om met een deel van de familie. Er is verder geen ruzie oid maar het is nou niet dat ik denk ga gezellig ff bij ze langs om bij te kletsen. Nu is het zo dat mijn ene tante pasgeleden 50 is geworden en in mei een feest geeft. Iedereen is natuurlijk uitgenodigd. Alleen zit ik nu heel erg te twijfelen of ik naar die verjaardag moet gaan. Gister was ik zelf namelijk jarig en heb helemaal niets van hun gehoord. Het is niet dat ze me niet kunnen bereiken want ze weten alles. Nu heb ik echt zoiets van waarom zou ik de moeite nemen om naar jou verjaardag te komen als jullie niet eens de moeite nemen om op mijn verjaardag wat te laten horen. Het is niet zo dat ik nu alles op een weegschaal gooi alleen vind ik het wel vreemd dat ze mijn broertjes wel bellen en mij al twee jaar niet. Mss een beetje een warrig verhaal maar weet ff niet zo goed wat ik hier nou mee moet.
2015 💙
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 16 Apr 2014 09:22

Re: Wat zouden jullie doen (verjaardag tante)

Ik zou persoonlijk gewoon gaan. Mijn moeder heeft een grote familie, een groot deel daarvan zie ik maar heel weinig, maar als er een familiefeest is dan ga ik in principe gewoon. Ook als het van iemand is die niks laat horen op mijn verjaardag.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem313

Bericht 16 Apr 2014 10:20

Re: Wat zouden jullie doen (verjaardag tante)

Ik zou gaan als je het leuk vindt om te gaan. Als je het ziet als 'moeite doen', wat je alleen doet als een ander dat ook doet, lijkt me dat niet echt het recept voor een leuk feestje. Andersom zou ik ook niet willen dat mensen op die manier beslissen of ze wel of niet op mijn feestjes komen.
<<

Anoniem321

Bericht 16 Apr 2014 11:16

Re: Wat zouden jullie doen (verjaardag tante)

Als het je leuk lijkt om te gaan, dan zou ik gewoon gaan. En verder sluit ik me bij Susan en Caultfield aan.
Als het als een verplichting voelt, dan zou ik niet gaan.
<<

Anoniem286

Bericht 16 Apr 2014 14:11

Re: Wat zouden jullie doen (verjaardag tante)

Belde jij haar wel toen ze 49 werd? Vast niet toch?
Ik zou gewoon gaan. Ik bel mijn tantes ook nooit, en zij mij ook niet. Maar bij dergelijke feesten ga ik wel, zeker bij een uitnodiging leuk toch. Ik zou niet alles zo op de weegschaal leggen.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 16 Apr 2014 14:53

Re: Wat zouden jullie doen (verjaardag tante)

Ik zou gewoon gaan. Het is een van die dingen die erbij hoort vind ik. Ik snap misschien dat het ergens dubbel is omdat ze je broertjes wel belt, maar joh.. het is maar een verjaardag. Maar dat is ook persoonlijk, ik hecht daar niet zoveel waarde aan.
<<

Anoniem187

Bericht 16 Apr 2014 18:45

Re: Wat zouden jullie doen (verjaardag tante)

Ik zou gaan. Er komt een dag dat het niet meer kan en dan krijg je spijt.

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers