Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat is je favoriete radiostation?

<<

Anoniem187

Bericht 13 Apr 2014 15:17

Re: Wat is je favoriete radiostation?

3FM en soms 100% om even ongegeneerd mee te zingen.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 14 Apr 2014 15:45

Re: Wat is je favoriete radiostation?

Lenthe schreef:Waar ik trouwens echt niet naar kan luisteren is Jeroen van Inkel. Wát een irritante vent vind ik dat. Hij praat met zo'n gemaakte stem, vindt zichzelf erg grappig, laat dan nog van die stiltes vallen waarin hij even benadrukt dat hij iets heel grappigs heeft gezegd. En dan zit er nog zo'n gans van een vrouwelijke sidekick naast die ook altijd nog iets wil melden. Ik zet de radio dan ook altijd direct op een andere zender als ik hen hoor.

Haha ik voel me nu net een soort Q-aanhanger omdat ik hierop ga reageren, maar ik heb Jeroen van Inkel in het echt gezien en hij praat gewoon echt zo, daar is niets gemaakts aan. En die 'gans' (Eva Koreman) is echt een heel leuk mens, heel lief en hartelijk.
Verder mag jij er natuurlijk van vinden wat je wilt, maar ik wilde dit toch even benoemen.
:)

♥♥
<<

Anoniem 43

Bericht 14 Apr 2014 16:21

Re: Wat is je favoriete radiostation?

Ik vind Q-music leuk en Radio538, alleen vind ik bij de laatstgenoemde Ruud de Wild soms een beetje irritant, die vindt zichzelf wel erg grappig..
<<

Anoniem99

Bericht 14 Apr 2014 16:35

Re: Wat is je favoriete radiostation?

Haha Elliot, jij bent een Q-fanaat. ;)

Ik vind zelf 3FM erg fijn. Helemaal nu ik 's ochtends lang moet rijden naar het werk. Dan is Giel er op en dan vind ik toch wel gezellig in de auto.
<<

Anoniem321

Bericht 14 Apr 2014 16:39

Re: Wat is je favoriete radiostation?

Elliot, hier ook een Q aanhanger, ik vind het programma van Jeroen en Eva ook altijd heel gezellig en luister er graag naar.
:banaan:
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 14 Apr 2014 16:52

Re: Wat is je favoriete radiostation?

Haha Sienna, da's waar :)
Toevallig werd ik net nog gebeld door Niek van der Bruggen, haha! Zomaar uit het niets belde hij me dat ik Q-member van de dag ben morgen. Heb ik het 'ik was op de radio'-t-shirt gewonnen, hoezee! :banaan:

♥♥
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 14 Apr 2014 17:01

Re: Wat is je favoriete radiostation?

Ik luister echt NOOIT radio. Zou ook niet weten wanneer. Geen auto, en in een klaslokaal is al genoeg herrie :)
Maar serieus ik heb niets met dat medium.
#teammaple🍁
<<

Wen

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 06 Okt 2013 23:55

Bericht 14 Apr 2014 17:09

Re: Wat is je favoriete radiostation?

3FM! Vind open radio en de Coen en Sander show erg leuk!
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:10

Bericht 14 Apr 2014 20:34

Re: Wat is je favoriete radiostation?

Elliot schreef:
Lenthe schreef:Waar ik trouwens echt niet naar kan luisteren is Jeroen van Inkel. Wát een irritante vent vind ik dat. Hij praat met zo'n gemaakte stem, vindt zichzelf erg grappig, laat dan nog van die stiltes vallen waarin hij even benadrukt dat hij iets heel grappigs heeft gezegd. En dan zit er nog zo'n gans van een vrouwelijke sidekick naast die ook altijd nog iets wil melden. Ik zet de radio dan ook altijd direct op een andere zender als ik hen hoor.

Haha ik voel me nu net een soort Q-aanhanger omdat ik hierop ga reageren, maar ik heb Jeroen van Inkel in het echt gezien en hij praat gewoon echt zo, daar is niets gemaakts aan. En die 'gans' (Eva Koreman) is echt een heel leuk mens, heel lief en hartelijk.
Verder mag jij er natuurlijk van vinden wat je wilt, maar ik wilde dit toch even benoemen.
:)

Oh jee, ik heb een groot fan beledigd :wink:
Nee hoor, Er zullen vast heel veel mensen zijn die hem leuk vinden, anders zou hij niet op een groot populair radiostation het middagprogramma presenteren, maar dat geldt vast ook voor Ruud de Wild en die vind ik ook niet leuk
<<

Scampi

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 29

Geregistreerd: 07 Mrt 2014 17:33

Bericht 14 Apr 2014 21:21

Re: Wat is je favoriete radiostation?

Ik luister eigenlijk altijd Skyradio. Ik hou niet zo van dat geklets er tussendoor steeds haha
<<

Anoniem331

Bericht 14 Apr 2014 21:35

Re: Wat is je favoriete radiostation?

3FM. Eerder vond ik er niks aan, maar sinds al mijn zenders kwijt waren, behalve 3FM ben ik helemaal om. Ik begin zelfs voorkeuren te krijgen voor programma's en dat heb ik eigenlijk nog nooit eerder gehad.
Nog erger, ik vind zelfs de coen en sander show leuk.


Edit; hier in huis altijd 100%NL opstaan, maar dat is eigenlijk alleen omdat dat nog wel geschikt is voor de kleine meeluisterende oren in huis. Daar heb ik op andere zenders nog wel eens moeite mee.
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 14 Apr 2014 22:06

Re: Wat is je favoriete radiostation?

Qmusic en soms sky en slam.
Het foute uur. Jammer dat Mattie en Wietze al zo vroeg op de radio zijn. Jeroen en eva zijn ook altijd leuk.
En de i tunes top 30 op vrijdag en eventueel op zaterdag!
2014 2016
<<

Fayebella

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 774

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:57

Bericht 14 Apr 2014 22:14

Re: Wat is je favoriete radiostation?

3fm, maar ik vind wel dat Giel teveel praat 's morgens. Ik heb dan meestal 20 minuten de radio aan, en dan komen er 2 liedjes voorbij. De rest is hij aan het woord...
<<

Anoniem 146

Bericht 15 Apr 2014 07:46

Re: Wat is je favoriete radiostation?

3FM, soms Studio Brussel
<<

Anoniem123

Bericht 15 Apr 2014 08:25

Re: Wat is je favoriete radiostation?

Fayebella schreef:3fm, maar ik vind wel dat Giel teveel praat 's morgens. Ik heb dan meestal 20 minuten de radio aan, en dan komen er 2 liedjes voorbij. De rest is hij aan het woord...


Dat vind ik altijd zo vervelend, altijd dat gepraat er door heen. Ik schakel dus vaak om in de auto. Kan kiezen tussen 6 zenders en dan is er altijd wel ergens een liedje op. Of het moet net toevallig het hele uur zijn dan is er altijd wel reclame en nieuws.
<<

Anoniem58

Bericht 16 Apr 2014 07:27

Re: Wat is je favoriete radiostation?

Ik ben een Q fan, precies de goede mix tussen praten en muziek, en dan ook nog eens leuke muziek! De items vind ik heel erg leuk en het foute uur, foute 500 etc zijn helemaal top.

3FM vind ik daarentegen echt verschrikkelijk, snap niet dat er mensen zijn die dat leuk vinden, dat geschreeuw van die DJs
<<

Zero

Bericht 16 Apr 2014 13:23

Re: Wat is je favoriete radiostation?

Bolletje schreef:3FM vind ik daarentegen echt verschrikkelijk, snap niet dat er mensen zijn die dat leuk vinden, dat geschreeuw van die DJs



... misschien luister ik het te lang, maar ik hoor ze vrij weinig schreeuwen eigenlijk. Alleen Ekdom schreeuwt naar mijn weten regelmatig. :silent: Maar misschien ben ik er immuun voor geworden? Ik ga eens opletten...
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 16 Apr 2014 14:15

Re: Wat is je favoriete radiostation?

Zero schreef:
Bolletje schreef:3FM vind ik daarentegen echt verschrikkelijk, snap niet dat er mensen zijn die dat leuk vinden, dat geschreeuw van die DJs



... misschien luister ik het te lang, maar ik hoor ze vrij weinig schreeuwen eigenlijk. Alleen Ekdom schreeuwt naar mijn weten regelmatig. :silent: Maar misschien ben ik er immuun voor geworden? Ik ga eens opletten...


EINE DEUTSCHE SCHALLPLATTE!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem58

Bericht 16 Apr 2014 14:38

Re: Wat is je favoriete radiostation?

Hahaha ja dat kan, of ik ben te gewend aan Q dat ik al snel iets schreeuwen vind ik de radio!
<<

Zero

Bericht 16 Apr 2014 15:09

Re: Wat is je favoriete radiostation?

Bliss schreef:
Zero schreef:
Bolletje schreef:3FM vind ik daarentegen echt verschrikkelijk, snap niet dat er mensen zijn die dat leuk vinden, dat geschreeuw van die DJs



... misschien luister ik het te lang, maar ik hoor ze vrij weinig schreeuwen eigenlijk. Alleen Ekdom schreeuwt naar mijn weten regelmatig. :silent: Maar misschien ben ik er immuun voor geworden? Ik ga eens opletten...


EINE DEUTSCHE SCHALLPLATTE!



DIE LUCHT!!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 16 Apr 2014 15:45

Re: Wat is je favoriete radiostation?

radio538 maar ik luister alleen de heenweg naar mijn werk radio en dat is dan met evers staat op. De terugweg heb ik gewoon muziek aan.

En in december 3fm
Afbeelding
<<

Rouxxxe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:06

Bericht 16 Apr 2014 18:08

Re: Wat is je favoriete radiostation?

100 procent nl. Dat luister ik meestal als ik thuis de radio aan heb. Als ik in de auto zit luister ik meestal 538 voor het nieuws.
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers