Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Fotografie Topic

<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 27 Feb 2014 17:55

Re: Fotografie Topic

Weten jullie een app voor de iPad waarmee je echt een mooie, professionele slide show kan maken?
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem119

Bericht 27 Feb 2014 18:08

Re: Fotografie Topic

Ik heb deze app, was wel duur, maar is wel mooi.

https://itunes.apple.com/gb/app/portfol ... 10950?mt=8
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 27 Feb 2014 18:22

Re: Fotografie Topic

Dank je! Ik heb je even een PM gestuurd.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Zero

Bericht 27 Feb 2014 18:55

Re: Fotografie Topic

@ Tabbie : Je foto's zijn al weer weg voor ik ze echt goed heb bekeken :laughcry: maar de snelle blik die ik er op had kunnen werpen beloofde veel goeds!

@ Marin : Wil het een beetje vlotten? Is je goud nog gelukt?
<<

Anoniem119

Bericht 27 Feb 2014 22:38

Re: Fotografie Topic

OP DE HELFT!
<<

Zero

Bericht 27 Feb 2014 23:20

Re: Fotografie Topic

Moet ik Eye of the Tiger al instarten?
<<

Zero

Bericht 28 Feb 2014 16:33

Re: Fotografie Topic

Ik zag trouwens iemand op mijn Facebook een foto plaatsen van (volgens mij) precies dezelfde plek als jouw profielfoto Marin - ik dacht eerst dat jij het was, dus ik kijken... diegene zit daar dus ook. Vet grappig, had niet het idee dat het echt een heel toeristisch iets was...

Jouwe is beter btw :ja:
<<

Anoniem119

Bericht 28 Feb 2014 16:42

Re: Fotografie Topic

Oooh print screentje en even naar me sturen? Ben heel benieuwd of t zelfde is!
<<

Zero

Bericht 28 Feb 2014 18:24

Re: Fotografie Topic

Heb je een FB bericht gestuurd met het printdumpje :) ben benieuwd!
<<

Zero

Bericht 02 Mrt 2014 19:59

Re: Fotografie Topic

Lol ik zie nu wat je bedoelt met dat goud, Marin! (niet jouw foto's, weer op fb gezien :laughcry: ) je hebt een reis stalker
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 02 Mrt 2014 21:59

Re: Fotografie Topic

Afbeelding

Panoramaatje op de piste :)
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem119

Bericht 02 Mrt 2014 22:04

Re: Fotografie Topic

Haha Zero, da's ook toevallig!

Helix, oh heerlijk, jaloers!

Ik moet trouwens deze week als een gek even aan de gang met promo werk en twee albums maken, want ik sta over twee weken op een soort mini beursje en al m'n materiaal is op. Wel erg leuk!
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 15 Mrt 2014 09:09

Re: Fotografie Topic

Van de week foto's in de tuin gemaakt, vind deze wel mooi:

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem119

Bericht 15 Mrt 2014 09:17

Re: Fotografie Topic

Zeker mooi Linnie, alleen jammer dat de kat eigenlijk niet scherp is. Weet je hoe je de focuspunten van je camera aan kunt passen? Ik zou daar eens naar kijken. Want zulke mooie scherptediepte is heel mooi in een foto, maar dan wil je eigenlijk het belangrijkste onderwerp scherp, zeker de ogen van de kat. Dus dan zou je daarop kunnen scherpstellen, en dan de roze bloemetjes op de voorgrond mooi vaag. Ik zou daar eens leuk mee gaan spelen :)

Ik heb van de week een bruidsfotografie workshop gehad. Was echt geweldig. Van één van Neerlands beste bruidsfotografen (wint award na award), en ik heb er zeker heel veel aan gehad. Niet eens zozeer op het gebied van fotografie, maar meer van presentatie en andere handige tips. En gewoon erg inspirerend, lekker om het seizoen zo weer te beginnen.

En vandaag sta ik op een klein mini beursje van m'n andere baan, met m'n fotografie werk dus! Heel leuk, ik kreeg die mogelijkheid en kon daar natuurlijk geen nee op zeggen. Dus ik heb allemaal nieuwe flyers laten drukken, twee albums geprint en nou sta ik daar vanmiddag. Ik moet zelf wel werken, dus ik leg het allemaal maar neer en loop wel langs in de pauze, maar hoop dat er minder flyers liggen straks, en dat het email-inschrijf formulier voor meer informatie lekker vol staat!
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 15 Mrt 2014 10:03

Re: Fotografie Topic

Was idd de bedoeling dat de kat scherper moest zijn, maar zo vond ik hem ook heel mooi. :).
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem119

Bericht 15 Mrt 2014 17:12

Re: Fotografie Topic

Meh, helemaal niemand heeft zich ingeschreven voor meer informatie op dat beursje op m'n werk. Stom.
Nou moest ik zelf werken, dus stond er niet zelf bij, dat heeft vast ook niet geholpen maar toch jammer. Maar wel een aanstaand bruidje een flyer mee gegeven. Maar had toch wel wat meer gehoopt op geïnteresseerden in love shoots. Nou ja, wie weet zijn er meer mensen die flyers hebben mee genomen. Merk het wel!
<<

Zero

Bericht 07 Apr 2014 22:40

Re: Fotografie Topic

Jammer Marin!

Ik heb me ook ingeschreven voor een workshop bruidsfotografie. Helaas zat de workshop van a.s. vrijdag al vol dus word het pas in augustus, maar ik ben sinds kort lid geworden van een vereniging voor afgestudeerde fotografen waardoor ik gratis workshops kan volgen (uiteraard betaal je wel contributie per jaar, maar dat is echt een prikkie) en het lijkt me toch wel leuk om te kijken of ik wat kan bijleren. De andere workshops lijken me ook leuk, maar veel kan ik helaas niet volgen omdat ik deze zomer alleen werk.
<<

Zero

Bericht 16 Apr 2014 12:42

Re: Fotografie Topic

Ik ben afgelopen weekend lekker even de bloemetjes wezen fotograferen met mijn nieuwe EOS 6D *tam tam tammmmm*
Ik ben zoooooooo blij met dat ding! Het is echte liefde. Ik voel het.
Die camera en ik... we gaan een mooie zomer tegemoet met veel bruiloften.

My precioussssssss

Oke ik moet hem delen met mijn collega, maar ik hou meer van hem. En zij gaat straks toch met verlof. Mhwuahhahaah


Hoe is het met jullie, meiden?
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 16 Apr 2014 13:44

Re: Fotografie Topic

Ik ben sinds vorige week ook in het bezit van een slr! Weliswaar 'maar' een 1100d, maar je moet ergens beginnen. Al lekker wat aan het stoeien geweest, zal wel een foto plaatsen als ik thuis ben.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Zero

Bericht 16 Apr 2014 14:08

Re: Fotografie Topic

Leuk Helix, een 1100D is een prima camera om te starten hoor, daar is ie voor gemaakt :) ben benieuwd!
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 16 Apr 2014 14:29

Re: Fotografie Topic

Haha weet ik ook! En volgens vriend maakt de fotograaf het verschil, niet de camera :D

omdat ik 'm leuk vind : Afbeelding

En 2 andere:
Afbeelding

Afbeelding

Binnenkort maar weer verder oefenen!
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 16 Apr 2014 14:40

Re: Fotografie Topic

ik heb mijn nikon1 weer eens uit de kast gehaald. De spiegelreflex moeten we nog steeds laten schoonmaken zit een vlek op de lens

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
jammer dat de roos al een beetje bruin is

Afbeelding
Afbeelding
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 16 Apr 2014 14:41

Re: Fotografie Topic

helix die orchidee is mooi
Afbeelding
<<

Chocolate Cookie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:12

Bericht 30 Apr 2014 16:25

Re: Fotografie Topic

Ik laat ook weer eens wat van mij horen in dit topic. Lang niet gedaan en dat valt niet goed te praten. Maar Helix, ik vind je tweede foto echt iets moois, sfeervols en ook mysterieus hebben. Hij spreekt mij heel erg aan!
<-- Met mijn avatar hoop ik stiekem dat iedereen trek krijgt :razz:

Blog.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 30 Apr 2014 16:44

Re: Fotografie Topic

Chocolate Cookie schreef:Ik laat ook weer eens wat van mij horen in dit topic. Lang niet gedaan en dat valt niet goed te praten. Maar Helix, ik vind je tweede foto echt iets moois, sfeervols en ook mysterieus hebben. Hij spreekt mij heel erg aan!

Dank je wel!

Zaterdag was er feest in het dorp, heb ik wat aangeklooid met foto's maken. Zitten leuke dingen tussen, zal eens kijken of ik iets leuks zie voor op t forum.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers