Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Voor een kindje in 2013

<<

Noor

Major Yipyapper

Berichten: 2824

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:24

Bericht 11 Sep 2013 19:11

Re: Voor een kindje in 2013

Hallo allemaal!
Welkom nieuwe meiden die zich hebben aangemeld in dit topic.

Ik ben weer thuis van mijn vakantie in Italie. We hebben het mooi gehad met warm weer! Helaas wel met Luuk in het ziekenhuis geweest. Hij zat verstopt en heeft een klysma gekregen ook had hij een oorontsteking, met medicatie ging het gelukkig snel beter.

Ik denk dat ik binnen nu en 10 dagen ongesteld word en dan gaan we de eerste ronde in, spannend!
Luuk: 07-09-2012
Nora: 15-07-2014
<<

Fearie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1428

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 11 Sep 2013 20:53

Re: Voor een kindje in 2013

Leuk dat jullie een goede vakantie hebben gehad. Alleen jammer van Luuk en zn ziekenhuisbezoek, fijn dat het wel beter gaat.
D. 16-8 en J. 27-11
<<

Anoniem160

Bericht 12 Sep 2013 14:20

Re: Voor een kindje in 2013

Even snel ego-bericht: net bij de gyn geweest. Geen zwangerschap te zien en geen afwijkingen. Toch een kuur Primolut gekregen en mocht ik over vier maanden nog steeds geen cyclus hebben moet ik terugkomen.
<<

Anoniem75

Bericht 12 Sep 2013 14:24

Re: Voor een kindje in 2013

Bay ik zag net een foto van je test en zoiets heb ik ook gehad bij een kv test. Iemand vertelde mijn toen dat er waarschijnlijk wel een bevruchting had plaats gevonden maar geen innesteling. Dan kan een test ook heel licht positief aangeven. Ik had 2x achter elkaar zo'n test en werd op mijn nod dag gewoon ongesteld.
<<

Anoniem256

Bericht 12 Sep 2013 16:09

Re: Voor een kindje in 2013

Jeetje Bay wat kut dat je even denkt zwanger te zijn en dat t dan niet zo blijkt te zijn.. :hug:
Welkom Coco chanel!
I love the 90's, vandaag naar t ziekenhuis geweest?

Hier verder weinig nieuws, helaas last van schimmelinfectie dus weinig behoefte aan sex.. Vruchtbare dagen komen eraan dus hoop dat t snel beter is.
<<

Anoniem198

Bericht 12 Sep 2013 17:08

Re: Voor een kindje in 2013

Welkom nieuwe meiden.

Amber, welkom terug van vakantie. Vervelend dat je naar het ziekenhuis moest met je kindje. Gaat het nu weer helemaal goed?
Spannend 1e ronde!!

Bay, wat vervelend dat er niks te zien was op de echo van een eventuele zwangerschap.Hopelijk geeft de Primolut snel resultaat!

Punto, wat rot een schimmelinfectie hopelijk is die snel weg!

Ik kan van het weekend testen maar ik merk dat ik er niet echt mee bezig ben. Tot ik dit topic weer zag.
Ik denk ook dat ik het nog even afwacht.
<<

Elvie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 604

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:14

Bericht 12 Sep 2013 18:46

Re: Voor een kindje in 2013

Helaas, hier vorige week ongesteld geworden. Op naar de volgende ronde :)!
2014 2016
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2375

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:36

Bericht 12 Sep 2013 18:59

Re: Voor een kindje in 2013

@Bay: balen zeg dat er geen zwangerschap te zien was. Hopelijk slaat de primolut aan en komt je cyclus weer op gang!

@Coco Chanel: welkom!

@Amber: Fijn dat jullie een goede vakantie hebben gehad. Wel schrikken dat je nog met de kleine naar het ziekenhuis moest, en dat in het buitenland.

@Punto: Ahh vervelend zeg een schimmelinfectie, hopelijk ben je er snel vanaf!

@Vlinder: hoe gaat het met jou?


Ik ben dus aan het spuiten en gelukkig gaat het elke dat iets beter!! Ik heb alleen wel erg veel last van de hormonen. Kan om alles huilen, ben prikkelbaar en kan om het minste en het geringste enorm fel uitvallen. Ach ja, alles voor het goede doel!!
<<

vlinder-2011

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 488

Geregistreerd: 09 Sep 2013 12:32

Bericht 13 Sep 2013 09:54

Re: Voor een kindje in 2013

Amber: welkom terug van je vakantie ;)

Punto: gebruik je die zalf? Dan is het zomaar over is mijn ervaring.

Bay: wat ontzettend jammer zeg...

Shally: idd zo moet je maar denken...

Hier gister een bloeding gehad, nu weer minder maar ga toch niet testen meer. Voelt alsof ik elk moment ongesteld kan worden.
❤️ 2016
❤️ 2018
❤️ 2019
❤️ 2021
<<

vlinder-2011

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 488

Geregistreerd: 09 Sep 2013 12:32

Bericht 13 Sep 2013 09:55

Re: Voor een kindje in 2013

Elvie: ook voor jou ontzettend jammer. Hoeveelste ronde ben je?
❤️ 2016
❤️ 2018
❤️ 2019
❤️ 2021
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 14 Sep 2013 08:54

Re: Voor een kindje in 2013

Hoi meiden, wat jammer dat het niet gelukt is.

Bay, wat ontzettend rot voor je, had hier nog nooit van gehoord.

Nieuwe meiden: Welkom!

Ik was gisterenavond gezellig borrelen met 2 vriendinnen. De ene vertelde tijdens haar appelsap dat ze zwanger is. Natuurlijk ben ik blij voor haar en heb ik haar oprecht kunnen feliciteren. Maar goed, daarna zei de andere vriendin dat zij óók zwanger is. Ze zijn ook nog bijna op dezelfde datum uitgerekend. Bij de ene vriendin was het eigenlijk een beetje 'per ongeluk' gegaan en de andere was ook meteen zwanger na het stoppen met de pil. Ik heb verder niks gezegd van onze situatie.

Hoewel ik heel blij voor ze ben vond ik dit toch wel even een lastig moment omdat dit al de derde zwangere is deze week die dicht bij me staan.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 14 Sep 2013 09:00

Re: Voor een kindje in 2013

:hug: Ook al gun je het ze van harte, zulk nieuws blijft hard aankomen en is even een klap in je gezicht. Je mag er best even van balen hoor!
L2014 & H2017
<<

Anoniem219

Bericht 14 Sep 2013 09:11

Re: Voor een kindje in 2013

Oh sogood! Dat zal wel een klap geweest zijn inderdaad! Hoop dat jij ook snel dat nieuws mag vertellen tegen hun!

De rest die ongesteld is geworden ook balen!!
<<

Noor

Major Yipyapper

Berichten: 2824

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:24

Bericht 14 Sep 2013 09:20

Re: Voor een kindje in 2013

Sogood, dat is moeilijk om te horen. :hug:
Luuk: 07-09-2012
Nora: 15-07-2014
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 14 Sep 2013 11:49

Re: Voor een kindje in 2013

SoGood schreef:Hoi meiden, wat jammer dat het niet gelukt is.

Bay, wat ontzettend rot voor je, had hier nog nooit van gehoord.

Nieuwe meiden: Welkom!

Ik was gisterenavond gezellig borrelen met 2 vriendinnen. De ene vertelde tijdens haar appelsap dat ze zwanger is. Natuurlijk ben ik blij voor haar en heb ik haar oprecht kunnen feliciteren. Maar goed, daarna zei de andere vriendin dat zij óók zwanger is. Ze zijn ook nog bijna op dezelfde datum uitgerekend. Bij de ene vriendin was het eigenlijk een beetje 'per ongeluk' gegaan en de andere was ook meteen zwanger na het stoppen met de pil. Ik heb verder niks gezegd van onze situatie.

Hoewel ik heel blij voor ze ben vond ik dit toch wel even een lastig moment omdat dit al de derde zwangere is deze week die dicht bij me staan.


Oke, en zojuist heeft iemand uit mijn familie OOK bekend gemaakt dat ze zwanger is.
<<

Anoniem25

Bericht 14 Sep 2013 12:00

Re: Voor een kindje in 2013

Jeetje SoGood, natuurlijk fijn voor al die zwangeren, maar voor jou wel heel heftig allemaal zeg :( Wil je jullie situatie niet bespreken met je vriendinnen?
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2375

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:36

Bericht 14 Sep 2013 12:45

Re: Voor een kindje in 2013

Ahh SoGood, wat klote zeg. Heel leuk voor de zwangeren maar niet voor jou.

Niet je emoties opkroppen hé, gewoon er lekker uitgooien. (doe ik ook al een hele dag).
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 21:14

Bericht 14 Sep 2013 12:53

Re: Voor een kindje in 2013

Amber, fijn dat jullie een leuke vakantie hebben gehad al was het ziekenhuisbezoekje natuurlijk wat minder.

Punto, hopelijk is de infectie snel over!

Victoria, heb je wellicht al getest of wacht je nog even?

Elvie & Vlinder, wat jammer!

ShallY, vervelend dat de hormonen zo opspelen. Een kleine geruststelling inderdaad dat je weet waar je het voor doet.

SoGood, kun je je op zo'n moment in het bijzijn van je vriendinnen nog 'normaal' gedragen?
Tussen mijn vriendinnen zijn er nog geen zwangeren maar ik ben eigenlijk best bang dat ze meteen iets aan me zouden merken als ze het tegen me zouden zeggen.
Zelf kan ik er meestal wel prima over meepraten zolang gesprekken niet over mezelf gaan. Mocht er iemand vragen hoe het bij mij zit dan merk ik soms dat mijn antwoorden heel kort zijn als ik reageer.
Heel fijn dat het bij de rest allemaal zo makkelijk lijkt te gaan maar elke keer word jij na zo'n mededeling weer met je neus op de feiten gedrukt.
Mocht je iemand zoeken waar je je verhaal aan kwijt wil dan mag je me altijd benaderen.
Laatst gewijzigd door Ilovethe90s op 19 Sep 2013 21:13, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Anoniem198

Bericht 14 Sep 2013 13:51

Re: Voor een kindje in 2013

Sogood, dat is echt niet leuk! Hoe gaat het nu? Heb je het een beetje van je af kunnen zetten?

Ilovethe90, op zich fijn om te horen dat er niks te zien is aan de andere kant wil je juist dat er wel wat gevonden wordt waardoor je weet waarom je nog niet zwanger bent. Vervelend al die onzekerheid. Hopelijk geven de andere 2 testen duidelijkheid. Zo te horen nemen ze jullie in ieder geval serieus.

Ik heb nog niet gestest. Heb wel zitten twijfelen vanochtend maar aangezien ik de vorige keer 2 keer een negatieve test had en 4 dagen te laat ongesteld werd durf ik nu niet zo goed.
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 21:14

Bericht 14 Sep 2013 13:58

Re: Voor een kindje in 2013

Dat vind ik inderdaad ook wel een fijn gevoel, dat ze je gerust willen stellen en dat alles uitgesloten wordt.

Ik snap je twijfel mbt het testen, gewoon doen waar je jezelf het prettigst bij voelt.

Misschien ga ik binnenkort eens wat boeken bestellen, ik denk namelijk dat ik het best interessant vind om over te lezen en het helpt misschien ook een stukje in het emotionele gedeelte. Ik heb al een lijstje met titels, misschien hebben jullie er ook iets aan?
Yvonne Prins - en, waar blijven de kinderen?
Martine van Blaaderen - beschuit zonder muisjes
Mariel Croon - zwanger worden
J Norre - zwanger worden ... ook voor ons?
D.D.M. Braat - zwanger via een omweg
Judith Uyterlinde - eisprong
Sanne Koemans - waar blijft de ooievaar?
Laatst gewijzigd door Ilovethe90s op 14 Sep 2013 14:53, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2375

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:36

Bericht 14 Sep 2013 14:43

Re: Voor een kindje in 2013

Ilovethe90s: wat fijn dat het er allemaal goed uitzag!! En wat jij zegt met 'de boel door spuiten' is zeker een hcg onderzoek (baarmoederfoto)?
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 21:14

Bericht 14 Sep 2013 14:46

Re: Voor een kindje in 2013

Het gaat om een röntgenonderzoek van de baarmoeder en eileiders. Het valt qua pijn te vergelijken met het plaatsen van een spiraaltje maar daar heb ik geen ervaring mee.
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2375

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:36

Bericht 14 Sep 2013 15:36

Re: Voor een kindje in 2013

Ilovethe90s schreef:Dat vind ik inderdaad ook wel een fijn gevoel, dat ze je gerust willen stellen en dat alles uitgesloten wordt.

Ik snap je twijfel mbt het testen, gewoon doen waar je jezelf het prettigst bij voelt.

Misschien ga ik binnenkort eens wat boeken bestellen, ik denk namelijk dat ik het best interessant vind om over te lezen en het helpt misschien ook een stukje in het emotionele gedeelte. Ik heb al een lijstje met titels, misschien hebben jullie er ook iets aan?
Yvonne Prins - en, waar blijven de kinderen?
Martine van Blaaderen - beschuit zonder muisjes
Mariel Croon - zwanger worden
J Norre - zwanger worden ... ook voor ons?
D.D.M. Braat - zwanger via een omweg
Judith Uyterlinde - eisprong
Sanne Koemans - waar blijft de ooievaar?


Ik heb laatst de lab baby gelezen van Patricia van Liemt. Wat zij beschreef herkende ik heel goed. De gevoelens, emoties enz.
<<

Guus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 948

Geregistreerd: 05 Sep 2013 19:25

Bericht 14 Sep 2013 18:59

Re: Voor een kindje in 2013

Ooohw SG, wat zuur! Dat bedenk je ook niet, zo'n babyboom om je heen!
Vet Goochem!


30-08-2013, ik ook van jou
01-06-2015, mama is het woord waar het leven mee begint
<<

Anoniem 49

Bericht 14 Sep 2013 19:46

Re: Voor een kindje in 2013

Ik wil je even een knuffel geven SoGood! :hug:
Laatst gewijzigd door Anoniem 49 op 14 Sep 2013 22:55, in totaal 1 keer gewijzigd.
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers