Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vind ik leuk!

<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 15 Apr 2014 18:28

Re: Vind ik leuk!

Ik vind het leuk dat ik vorige week toen ik het nieuws hoorde dat Rederij Doeksen eigen Veerdienst Terschelling (EVT) gaat overnemen om zo een einde aan hun jarenlange geschil te maken gauw nog tickets voor mijn auto en mij hebt geboekt voor de EVT. Op hun site stond namelijk dat t/m 30 september alle vaarten gewoon doorgingen en de EVT is een stuk goedkoper dan Doeksen (scheelt zelfs met de aanbieding die ze nu hebben nog 70 euro of zo). Ik kreeg vandaag een bericht in de mail dat Doeksen alle vaarten t/m 30 september overneemt en dat er vanaf nu alleen nog geboekt kan worden via hun site (en dus ook voor hun prijzen!). Net op tijd dus om er van te profiteren.

Haha lang verhaal voor iets heel sufs eigenlijk dus, maar ik zat echt te gniffelen achter mijn computer want ik had het zien aankomen.
<<

Anoniem38

Bericht 15 Apr 2014 20:11

Re: Vind ik leuk!

Niet quoten:

Dit vond ik wel erg leuk. Mezelf terugzien vond ik wat minder leuk ;)

*weg*
Laatst gewijzigd door Anoniem38 op 16 Apr 2014 05:50, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 15 Apr 2014 21:27

Re: Vind ik leuk!

Wat leuk jip. Was dat voor de landelijke tv?
Afbeelding
<<

Anoniem38

Bericht 16 Apr 2014 05:51

Re: Vind ik leuk!

sarah1985 schreef:Wat leuk jip. Was dat voor de landelijke tv?



Nee, voor regionaal een internet reportage.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 16 Apr 2014 13:34

Re: Vind ik leuk!

Heb het niet gezien maar leuk Jip!

Ik ben zojuist aangenomen als bootcamp instructeur! :cheering:
30-04-2017
<<

Anoniem315

Bericht 16 Apr 2014 13:35

Re: Vind ik leuk!

.. dat mijn dochter lacht! En dan bedoel ik niet een lach om de mond, maar een 'uhahaha!!' :love:
<<

Anoniem99

Bericht 16 Apr 2014 13:44

Re: Vind ik leuk!

Aahh lief Exo!

Gefeliciteerd Siepie!

ik heb van de week een aanbod gekregen voor ander werk en die heb ik vandaag laten weten dat ik het aanbod aanneem! :D Voel me gewoon verwend dat me werk aangeboden wordt. Weet niet hoe ik me er onder moet gedragen.
<<

Anoniem315

Bericht 16 Apr 2014 13:50

Re: Vind ik leuk!

Wat tof Sienna! Kan me voorstellen dat je je vereerd voelt :thumbup:
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 16 Apr 2014 13:51

Re: Vind ik leuk!

Pompoen schreef:Ik vind het leuk dat ik vorige week toen ik het nieuws hoorde dat Rederij Doeksen eigen Veerdienst Terschelling (EVT) gaat overnemen om zo een einde aan hun jarenlange geschil te maken gauw nog tickets voor mijn auto en mij hebt geboekt voor de EVT. Op hun site stond namelijk dat t/m 30 september alle vaarten gewoon doorgingen en de EVT is een stuk goedkoper dan Doeksen (scheelt zelfs met de aanbieding die ze nu hebben nog 70 euro of zo). Ik kreeg vandaag een bericht in de mail dat Doeksen alle vaarten t/m 30 september overneemt en dat er vanaf nu alleen nog geboekt kan worden via hun site (en dus ook voor hun prijzen!). Net op tijd dus om er van te profiteren.

Haha lang verhaal voor iets heel sufs eigenlijk dus, maar ik zat echt te gniffelen achter mijn computer want ik had het zien aankomen.


Slim zeg! Wel stom hoor dat Doeksen het alleen-recht heeft.
R. 2013
D. 2016
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6220

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 16 Apr 2014 15:40

Re: Vind ik leuk!

Ik kwam deze tegen op facebook en ik herken mezelf er wel in, haha!

Afbeelding


Oh: en ik vond gister een leuk bedankje voor mijn werk&studie column in de bus van de burgemeesters. Dank jullie wel! :D
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem187

Bericht 16 Apr 2014 19:33

Re: Vind ik leuk!

Ik vind het leuk dat morgen mijn iPhone 5S komt :D
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 16 Apr 2014 20:26

Re: Vind ik leuk!

Carool schreef:
Slim zeg! Wel stom hoor dat Doeksen het alleen-recht heeft.


Ja haha gnagna.
Maar ja stom...en niet stom. Ik vind het heel dubbel. Kijk Doeksen heeft hoge prijzen, er was jarenlang geen concurrentie dus ze hadden nooit acties. Maar Doeksen voer ook in de winter gewoon drie keer per dag, terwijl er dan veel minder mensen aan boord waren. Want bij dat alleenrecht hoort ook de plicht van een gegarandeerde dienstregeling (behalve als er echt niet gevaren kan worden uiteraard), ook al zouden er maar 3 mensen mee gaan.
EVT was het niet met het alleenrecht eens en begon een eigen veerdienst om de monopoliepositie van Doeksen te doorbreken. De EVT hoefde zich echter niet aan die gegarandeerde dienstregeling te houden maar snoepte wel mensen van Doeksen af waardoor Doeksen het moeilijker kreeg om een gegarandeerde dienstregeling te handhaven (maar dat wel verplicht was). Daardoor kwam die gegarandeerde dienstregeling in gevaar.

Hoewel Doeksen wel meer is gaan stunten met prijzen wat gunstiger is, is het dus uiteindelijk voor de eilandbewoners helemaal niet zo gunstig als de EVT zou blijven bestaan denk ik. Omdat het zou kunnen betekenen dat in de toekomst vaarten weg zouden vallen op minder courante tijden omdat ze niet rendabel zijn.

En één ding wat de oprichters van de EVT wilden hebben ze nu in elk geval wel en dat is meer inspraak.
<<

Anoniem50

Bericht 19 Apr 2014 13:51

Re: Vind ik leuk!

Vorige maand is mijn abonnement bij Ziggo stopgezet. Gelijk kreeg ik een - factuur voor zeven euro. Prima, dat vond ik ook wel voldoende. Krijg ik vanochtend een email dat mijn laatste factuur eraan komt. Ik dacht nog, nu moet ik zeker weer betalen? Maar nee, ik krijg nog eens 18 euro terug. Bedankt! :smile:
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 19 Apr 2014 14:28

Re: Vind ik leuk!

Dat ik 2 nieuwe spijkerbroeken heb, allebei in maat 30/34 terwijl ik normaal 32/34 heb!
Dat het merk belachelijk groot valt moet ik er dan eigenlijk alleen niet bij zetten natuurlijk :wink:
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Rouxxxe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:06

Bericht 19 Apr 2014 16:19

Re: Vind ik leuk!

Dat ik vandaag goed geslaagd ben voor kleding en heerlijk in de zon op het terras heb geluncht met mijn moeder :)
<<

Anoniem51

Bericht 20 Apr 2014 18:41

Re: Vind ik leuk!

Ik zit in de trein naar huis, heb nog twee uur te gaan, moet over Zwolle en zit voetbal te luisteren, pec-ajax. 5-1 voor pec, iedereen vrolijk hier. Ik hou van wedstrijden met onverwachte wendingen :thumbup: :thumbup:
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 25 Apr 2014 08:08

Re: Vind ik leuk!

Ik vind het leuk dat mijn man en ik lekker een paar dagen naar Noord Frankrijk gaan, we vertrekken zondag. En dat ik kaartjes heb besteld voor een heel leuk concert 9 mei. :smile:
<<

Anoniem222

Bericht 25 Apr 2014 08:13

Re: Vind ik leuk!

Wat leuk mizz! Veel plezier :)

Ik vind het leuk dat ik m'n tentamen met een 8 gehaald heb. Dat het lekker weer is en dat hit me baby one more time op de radio is hahaha.
<<

Anoniem124

Bericht 25 Apr 2014 08:18

Re: Vind ik leuk!

Ik vind het leuk dat we eindelijk weer fors aan het verbouwen zijn en dan we met de hele familie logeren bij m'n ouders. Dat is gezellig en luxe (reuze badkamer, Gratis babysit, heerlijke tuin, samen koken) en dan terug naar een (hopelijk) mooi huis!
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Berichten: 5452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 16:30

Bericht 25 Apr 2014 08:26

Re: Vind ik leuk!

Helix schreef:Oh: en ik vond gister een leuk bedankje voor mijn werk&studie column in de bus van de burgemeesters. Dank jullie wel! :D


Graag gedaan :cheers:
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 25 Apr 2014 08:27

Re: Vind ik leuk!

Wat goed Harrison, een 8! Lekker gevoel is dat!
<<

Anoniem222

Bericht 25 Apr 2014 09:31

Re: Vind ik leuk!

Vind ik ook leuk voor jullie M-Train!
<<

Merai

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 157

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:36

Bericht 25 Apr 2014 09:43

Re: Vind ik leuk!

Ik vind het leuk om de dingen te lezen die jullie leuk vinden :) en dat mijn vriend en ik gisteren een vakantie hebben geboekt en dinsdag as al weggaan, ik heb er zoveel zin in!
"Worry is a misuse of imagination"
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 25 Apr 2014 09:44

Re: Vind ik leuk!

Leuk Merai, waar gaan jullie heen?
<<

Anoniem273

Bericht 25 Apr 2014 10:07

Re: Vind ik leuk!

Wat heerlijk, al die vakanties!
Harrison,goed gedaan joh! En M-Train, lijkt me echt fijn om dan straks weer thuis te komen in een vernieuwd huis!

Ik ben blij omdat we ons huis binnen een maand verkocht hebben en we komende week het voorlopig koopcontract gaan tekenen. En dat we, als alles goed gaat, van de zomer gaan verhuizen naar ons nieuwe droomhuis!
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers