Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Exen: wat moet je ermee?

<<

Anoniem44

Bericht 22 Mrt 2014 15:12

Exen: wat moet je ermee?

Gisteren op een feestje zag ik mijn ex weer, het was echt lang geleden dat ik hem had gezien echt wel een aantal jaren. Het was nogal een wild feestje en iedereen was goed aan de drank, ik was een van de enige die het rustig aandeed. Nu was mijn ex dus heel dronken en hij vertelde uitgebreid over zijn zoveelste relatie die sinds kort uit was. Vervolgens begon hij een heel verhaal over dat hij een fout had gemaakt toen hij de relatie met mij verbrak, dat hij jaloers was op mijn man en dat hij een grote fout had gemaakt, omdat hij na al die mislukte relaties pas was gaan inzien wat een top wijf ik was.

Natuurlijk voel ik me gevleid, maar ik ben ook wel wat in de war. Ik had best toekomst in die relatie gezien, want het is een erg mooie, charismatische, charmante man. De reden dat het overging was vrij oppervlakkig, hij ging over de wereld reizen en was nog niet toe aan een heel serieuze relatie. Ergens vind ik het nu best dom van hem om dit allemaal zo eerlijk en open aan mij te vertellen, want wat wil hij ermee bereiken. De tijd is toch verder gegaan? Waarom komen exen soms ineens weer je leven instormen met dit soort verhalen? Ik vind het ergens wat getuigen van weinig respect naar mij, of overdrijf ik nu?
<<

Anoniem51

Bericht 22 Mrt 2014 15:29

Re: Exen: wat moet je ermee?

Ik kom m'n ex een paar keer per jaar op verjaardagen tegen omdat ik nog veel contact heb met mijn ex-schoonzus. Maar ik raak er niet meer van in de war, eerst wel, toen hij de eerste verjaardag naderhand op me af kwam stormen om me als eerste drie zoenen te geven. Nu zijn we gewoon bekenden van elkaar die 'toevallig' een gezamenlijk verleden van 7 jaar hebben, en zo benaderen/behandelen we elkaar ook.
<<

Rouxxxe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:06

Bericht 22 Mrt 2014 15:38

Re: Exen: wat moet je ermee?

Ik heb geen contact met exen (een enkeling op FB). Daar ben ik als ik dit soort verhalen hoor ook altijd wel weer blij om. Ik zou zoiets erg moeilijk vinden.
<<

Anoniem44

Bericht 22 Mrt 2014 16:26

Re: Exen: wat moet je ermee?

Ik heb verder ook geen contact met hem, alleen gisteren was er dus een verjaardag van een wederzijdse vriend. Ik had hem al een jaar of 3 ofzo niet meer gezien. Ik raakte ook niet in de war van hem, maar van het verhaal dat hij vertelde. Hij zei nog een aantal heel expliciete dingen, o.a. over ons seksleven. Ik wist niet zo goed wat ik ermee aanmoest. Hij zei ook dacht hij dacht dat wij nu heel gelukkig waren geweest, als hij toen volwassener had gehandeld. Ja, heel leuk allemaal, maar wat moét ik ermee?
<<

Anoniem51

Bericht 22 Mrt 2014 17:22

Re: Exen: wat moet je ermee?

Nou, je bent hier ook niet op je bekkie gevallen. Ik had zoiets terug gezegd van 'misschien wel, maar dingen zijn nou eenmaal niet zo gelopen.' Punt, period, hou je het vriendelijk maar je geeft toch aan dat gesprek niet verder te willen voeren.
<<

Anoniem 52

Bericht 22 Mrt 2014 17:25

Re: Exen: wat moet je ermee?

Seksen. Ik heb tenminste heel lang met m'n ex gesekst en ik vond 't prima bevallen. Met een andere ex ga ik nog heel goed om (is één van m'n beste vrienden) en exen die ik niet meer moet, negeer ik. Ik blijf civil indien nodig, maar verder..
Laatst gewijzigd door Anoniem 52 op 22 Mrt 2014 18:54, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem58

Bericht 22 Mrt 2014 17:30

Re: Exen: wat moet je ermee?

Waarom heb je je verhaal over ontwikkeling niet afgestoken? Ik vind het maar raar dat je niet weet hoe je daar op moet reageren terwijl je hier op het forum op alles wel een antwoord hebt.
<<

Anoniem44

Bericht 22 Mrt 2014 17:37

Re: Exen: wat moet je ermee?

Bazinga, ik zit in een monogame relatie, ben getrouwd, dus seks is geen optie.
<<

Anoniem 52

Bericht 22 Mrt 2014 17:49

Re: Exen: wat moet je ermee?

Nou, dan negeren hè? Ik snap ook niet zo goed waarom je dit opeens zo moeilijk vindt. Je hebt altijd voor alles een pasklare oplossing of iig een grote bek met een snelle reactie en dan ben je nu opeens zo 'onzeker'?
<<

Anoniem44

Bericht 22 Mrt 2014 18:14

Re: Exen: wat moet je ermee?

Het gaat er niet om dat ik niet wist hoe ik moest reageren, maar wel over de manier waarop een ex ineens weer in je leven kan verschijnen. Ik vraag me gewoon af waarom mensen het verleden niet laten rusten.
<<

Anoniem108

Bericht 22 Mrt 2014 18:26

Re: Exen: wat moet je ermee?

Om ff antwoord te geven op je concrete vraag: iemand die bezopen is, zal niet denken in termen van respect. En ja, je overdrijft. Jij kiest er zelf voor ernaar te luisteren, wat niet nodig was geweest.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11843

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 22 Mrt 2014 18:26

Re: Exen: wat moet je ermee?

Misschien omdat het verleden niet voor iedereen gelijk een gesloten hoofdstuk is? Zijn mensen nog bezig met rouwen/verwerken of hoe je het ook wil noemen. Het verleden is een deel van je leven en dat sluit je niet altijd zomaar af.

Daarnaast ben jij er blijkbaar ook nog wel mee bezig, want ergens heeft hij jou wel aan het denken gezet over jullie relatie. Ook al ben je nu gelukkig getrouwd met je gezinnetje. Blijkbaar maakt hij toch nog wel iets los in jou. Niet per se verliefdheid of lust, maar wel een bepaald gevoel.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem44

Bericht 22 Mrt 2014 18:30

Re: Exen: wat moet je ermee?

Ja, inderdaad, maar door ons verleden weet hij precies welke dingen hij daarvoor moet zeggen, dat is het stomme. Ik begrijp gewoon niet waarom iemand dat doet. Is het stoken?
<<

Anoniem 52

Bericht 22 Mrt 2014 18:32

Re: Exen: wat moet je ermee?

Nee, het is dronkenschap.
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:10

Bericht 22 Mrt 2014 18:40

Re: Exen: wat moet je ermee?

Een ex deed ik het begin heel raar, terwijl we "hadden afgesproken vrienden te blijven en normaal te doen tegen elkaar" Yeah right, in praktijk wist hij niet precies hoe hij zich moest gedragen, dus negeerde hij mij. Ik ben naar hem toe gegaan en heb gewoon heel normaal gedaan en daarna was het ijs gebroken. Sinds die tijd doen we normaal tegen elkaar (die sporadische momenten dat we elkaar zien) en is het gewoon gezellig. Met name als hij wat heeft gedronken, want dan hebben we grote lol.

Met mijn laatste ex heb ik sinds het uit is gewoon normaal contact gehad (toen hij zijn spullen op kwam halen hadden we het gewoon gezellig samen en later nog even via app) maar ik wil geen contact meer met hem, want dat doet me pijn en dan kan ik het voor mezelf niet afsluiten (het was niet mijn keuze dat het uit ging). Laatst heb ik hem nog een keer zien rijden en ik was het hele weekend van slag. Nee, normaal contact zit er dus nog niet in van mijn kant ;)
Laatst gewijzigd door Lenthe op 22 Mrt 2014 18:43, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:10

Bericht 22 Mrt 2014 18:43

Re: Exen: wat moet je ermee?

Om in te gaan op jouw vraag ED. Als je alleen bent en je ziet je ex waar je het altijd leuk mee hebt gehad, kunnen er weer gedachten ontstaan als "wat als wij nou weer samen..." Gooi daar een lading alcohol bij waardoor je net wat emotioneler reageert dan normaal en daar heb je het gevolg.
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:10

Bericht 22 Mrt 2014 18:47

Re: Exen: wat moet je ermee?

Bazinga schreef: Met een andere ex ga ik nog heel goed om (is één van m'n beste vriendinnen) en exen die ik niet meer moet, negeer ik.


Beste vriendinnen? Val je op vrouwen?
Niet dat het me wat uitmaakt :wink: Maar even nieuwsgierig vraagje
<<

Anoniem 52

Bericht 22 Mrt 2014 18:54

Re: Exen: wat moet je ermee?

Haha! Typefout! Hoewel m'n andere ex wel een meisje is en ook nog een vriendin is. Alleen niet m'n beste vriendin :D

.. Toch maar even aanpassen.
<<

Anoniem187

Bericht 22 Mrt 2014 19:21

Re: Exen: wat moet je ermee?

Let it go ED. Let it go....
<<

Anoniem285

Bericht 23 Mrt 2014 21:09

Re: Exen: wat moet je ermee?

Vrijwel al mijn relaties zijn op die manier uit gegaan, alleen dan andersom - omdat ik degene ben die reist. Soms krijg ik inderdaad jaren later dergelijke opmerkingen, en ik vind dat niet vervelend - ik zie het juist als een compliment dat ik een positieve indruk achter heb kunnen laten in zijn leven.
Als ik echter in een relatie zit dan ben ik niet gediend van opmerkingen die verder gaan dan "He's a lucky man" of "Had ik maar..." - als het echt over jullie sexleven gaat, dan vind ik dat respectloos, ja. Maar jij luistert ernaar, toch? Je kunt toch ook gewoon zeggen dat je dat niet wilt horen?
<<

Anoniem255

Bericht 12 Apr 2014 17:40

Re: Exen: wat moet je ermee?

Als mijn laatste ex mijn leven weer binnenkomt dan draai ik me om en vertrek ik.
Ik ben na al die jaren nog te boos om met die knakworst in 1 ruimte te zijn.
Dus zoiets zal mij niet snel overkomen.

In jouw situatie zou ik inderdaad een opmerking geplaatst hebben zoals hier al gezegd werd: jammer maar het is nu ernmasl anders gelopen.
<<

Raaf

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 368

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:31

Bericht 15 Apr 2014 12:47

Re: Exen: wat moet je ermee?

Ik ben heel erg blij dat ik geen contacten meet heb met beide exen. Een ex wil ik b.t.w. nog altijd graag een schop onder zijn kont geven, voor het gene wat hij mij geflikt heeft. Niet dat ik wraakgevoelens koester, ik word er zelf niet meer boos om, denk uhm meer een principekwestie.
Afbeelding

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron