Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Afvaltopic #1

<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:44

Bericht 13 Apr 2014 10:58

Re: Afvaltopic

Oh lekker ontbijt op bed joh. Morgen maar weer wegen dan ;)

Jules> Dank je wel :)
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 13 Apr 2014 11:43

Re: Afvaltopic

I.p.v. zumba ga ik straks lekker op de fiets naar het strand en daar ff een eindje wandelen. De zon schijnt, dus dan vind ik het zonde om steeds binnen te zitten!
❤ 7 juni 2018
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:44

Bericht 13 Apr 2014 11:45

Re: Afvaltopic

Oow dat is ook fijn ja. Geniet er van!
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 13 Apr 2014 11:59

Re: Afvaltopic

Bliss, hoe was je date? Lekker om met dit weer naar het strand te gaan, even uitwaaien!

Lady / Marley: Chips is heerlijk. Ik heb gisteren ook mijn favoriet gehaald (bolognese van Lays) en er een halve zak van gegeten. Andere helft voor vriend bewaard. En ons avondeten was ovenfriet met kipfingers (ook uit de oven, maar toch..)

Cotton: Oh, zo lekker is een mc flurry! Niet te vaak en dat smaakt het inderdaad extra lekker!

Zoals hierboven al te lezen is heb ik gisteren qua eten niet zo'n goede dag gehad. Maar wel meegedaan aan mijn eerste hardloopwedstrijd ooit! Nu wel enorm spierpijn trouwens, maar ik heb ook echt mijn uiterste best gedaan. Vanmorgen wog ik 70,4 dus wel iets meer dan het vorige weegmoment. Maar ga nu gewoon weer op de gezonde toer verder, heb gisteren boodschappen gedaan en allerlei gezonds meegenomen dus we gaan er weer voor.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 13 Apr 2014 12:08

Re: Afvaltopic

Mn date was leuk en hij gaat straks mee naar het strand! :)
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem273

Bericht 13 Apr 2014 13:39

Re: Afvaltopic

Bliss schreef:Mn date was leuk en hij gaat straks mee naar het strand! :)


:yes:
<<

Anoniem286

Bericht 13 Apr 2014 14:57

Re: Afvaltopic

Ibbel wat naar van je moeder zeg, sterkte ermee!
Bliss: veel plezier op je stranddate!!
Lookie fijn dat de wedstrijd goed is gegaan, hoeveel had je gelopen?


Vandaag weer gebodypumpt en het was weer keizwaar! Ik zweette op plekken waarvan ik niet wist dat het kon :omg: Maar het voelde goed. Qua dieet gisteren minder, 's avonds pizza gegeten ivm onverwacht lang weg.
<<

Anoniem50

Bericht 13 Apr 2014 17:09

Re: Afvaltopic

Ik ben eigenlijk helemaal geen chips eter, maar deze is zo lekker. Nu moet ik weer vergeten dat ie zo lekker is, anders gaan er heel wat zakken aan. En dat lijkt me niet de bedoeling. :)
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:44

Bericht 13 Apr 2014 19:25

Re: Afvaltopic

Ik heb dit weekend geen chips gehad bedenk ik mij net?
Al hadden we samen (vriend en ik) er gisterenavond wel zin in, maar winkels waren dicht.

Maar chips en koekjes dat zijn echt mijn struikelblokken.
<<

Liz

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 436

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:52

Bericht 13 Apr 2014 19:31

Re: Afvaltopic

Ibbel: Wat naar van je moeder, ik hoop dat het snel beter gaat. Misschien helpt hardlopen wel om je hoofd leeg te maken maar ik snap goed dat je er geen fut voor hebt.

Bliss: Fijn dat je date leuk was! Ik lees ook af en toe mee in het datetopic. Hoe was het samen op het strand? Hoop dat je snel weer richting de 83 gaat.

Marley: Ik heb gisteren ook chips op, stokbroodje kruidenboter van Lays, GODDELIJK! Heb je ervan genoten? Af en toe genieten mag best.

Highway: Goed dat je bent gaan pumpen! Leuke release he? Ik ben vanochtend ook weer geweest.

Lookie: Gefeliciteerd met het uitlopen van de hardloopwedstrijd! Super knap hoor. De dag na het sporten ben je vaak 1 - 2 kilo zwaarder door vocht vasthouden, zeker als je veel spierpijn hebt dus die weegschaal zegt niet zoveel hoor :).

Dundas: Fijn dat je goed op weg bent met je psycholoog, gezellig als je hier mee komt schrijven.

Cotton: OH LEKKER! Ik wil ook al maanden een mc flurry, volgende week ga ik er misschien toch eentje halen.


Ik had gisteren weegdag en ik ben helaas niets afgevallen. Ik merk dat ik dat niet eens erg vind, ik heb een prima week gehad, niets gezondigd en 5 keer gesport dus die kilo's komen vanzelf wel weer. Vanochtend heerlijk gesport, bodystep athletic en bodypump. Ik ga mijn eiwitshakes 's ochtends ook weer vervangen door normaal eten en dan de eitwitshakes als aanvulling op mijn voeding gebruiken. Dit wil ik dan met name gebruiken voor en na het sporten omdat ik veel krachttraining doe. Hoe of wat moet ik nog even opzoeken. Verder probeer ik redelijk 'clean' te eten, dat deed ik al redelijk dus dat komt vast goed. Iedereen weer succes met een nieuwe week!
Afbeelding
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:44

Bericht 13 Apr 2014 19:38

Re: Afvaltopic

Liz lief dank je. EN nee heb geen puf om te gaan rennen. Ook al kan het echt lekker zijn om je hoofd leeg te maken.
JIj bent ook lekekr aan het sporten en bewust met eten bezig. Top! Afvallen kan een periode even minder gaan ook al doe je je best. Heel herkenbaar. Maar uiteindelijk gaat het meestal wel weer verder. Succes!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 13 Apr 2014 19:42

Re: Afvaltopic

Het was heel leuk op het strand! En ik heb ook wel een km of 15 gefietst in totaal, dus genoeg beweging gehad weer. Geslaagd middagje :)
❤ 7 juni 2018
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:44

Bericht 14 Apr 2014 06:19

Re: Afvaltopic

Jeeej 1 kilo weer er af sinds vorige week. Ik zit nu op 96,3 :)
<<

Liz

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 436

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:52

Bericht 14 Apr 2014 09:54

Re: Afvaltopic

Wat goed Ibbel! Hoeveel ben je nu al afgevallen?

Bliss: wat fijn dat je date zo leuk was. Hopelijk volgen er nog meer :)
Afbeelding
<<

Anoniem50

Bericht 14 Apr 2014 13:28

Re: Afvaltopic

Liz schreef:Marley: Ik heb gisteren ook chips op, stokbroodje kruidenboter van Lays, GODDELIJK! Heb je ervan genoten? Af en toe genieten mag best.


Is dat echt lekker? Lijkt me zo vies i.c.m. chips. Mijn Doritos Jacked roasted red label was echt zo lekker. Na drie happen wist ik zeker dat ik gigantisch uit mijn mond stonk. Wat een knoflook zit erop/in. Maar heerlijk. Mis ze nu al. :palm:

Goed bezig, Ibbel!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 14 Apr 2014 16:36

Re: Afvaltopic

Ik was vanmorgen nog 83.9, wat een nieuw record is voor een maandag. En na het weekend én ongesteld, dus ik heb goede hoop dat het eind van de week een kilootje minder is. Duimen! Het feit dat ik nu weer eens aan het daten ben helpt iig wel mee, heb veel minder eetlust haha. Ga straks weer lekker combatten (als ik voor die tijd niet in slaap ben gevallen, ben echt doodmoe).

Komende zondag ga ik trouwens een high tea doen met mn moeder en ik ben van plan dan echt van al het lekkers te genieten! Ik denk daar maar aan als ik het lastig krijg deze week, hoop verder tussendoor weinig tot niks te snoepen in elk geval.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem50

Bericht 15 Apr 2014 08:09

Re: Afvaltopic

Ik vroeg me al een paar dagen af waarom ik nooit genoeg had en continu trek bleef houden, maar het is duidelijk... Ik ben hondsberoerd en vermoed dat ik na ruim een jaar een griepje te pakken heb. Van vorige griepjes weet ik dat ik aan het vooreten was. Een leidinggevende vroeg me eens "Ben je nu alweer aan het eten?" Uhuh, als ik iets aan voel komen wil ik de hele dag dooreten. Zij noemde het 'vooreten, omdat je weet dat je tijdens de griep te weinig eet'. Vond het wel een leuke smoes. Maar ik ga terug in bed.
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:44

Bericht 15 Apr 2014 09:12

Re: Afvaltopic

Ik ben nu even denken 114-96,3 = 17,7 kwijt (al zag ik vanmorgen al een getal met de 95 haha maar goed dat scheelt net 1 dag met gisteren en kan dus nog schommelen ;) )
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:44

Bericht 15 Apr 2014 09:18

Re: Afvaltopic

Bliss goed bezig hoor en ja de spanning en zo van daten kan mij wel voorstellen dat dat ook wel wat met je doet haha ;)
Veel plezier met de high tea en ja geniet daar lekker van!

Heb je nog gesport? ;)

Marley> beterschap! Lekker idd je bed in.

Ik heb gisteren wel een stuk chocolade gehad. Deze keer geen hele reep zoals meestal ;) Dus ben wel weer trots dat ik beter maat kan houden. Verder weer prima dagje. Alleen niet echt behoefte aan avondeten (wel iets gehad maar niet veel) door dat met mijn moeder.

Vanmorgen weer even een workout gedaan. Vandaag mocht ik lekker vrij zijn van mijn leidinggevende. Had ik gevraagd omdat ik het gevoel had even een pas op de plaats te moeten maken. Vandaag wel even een wasje doen en wat dingetjes in huis denk ik...en vanavond weer naar mam.
Morgen was ik al vrij dus dat is wel fijn.
<<

Anoniem286

Bericht 15 Apr 2014 10:10

Re: Afvaltopic

Helaas, ik mag de tabel niet aanpassen.. ik ben nog steeds niet afgevallen. Inmiddels wel weer naar het toilet geweest, hoezee! Ben nu een beetje overgestapt van de weight care af naar gewoon eten. Hopelijk brengt dat wat meer beweging in de kilo's. Ik zie wel dat ik strakker wordt, ik ben ook best wel wat rugvetjes kwijt. Eerder leek ik wat op een rollade in mijn sportbh en nu niet meer ;)

Morgen vetmeting op de sportschool! Vandaag werk ik even thuis tot 14:00 en dan ga ik nog even naar wat clienten dus ik kan lekker gezond eten. Als ik rondkachel in de auto ben ik toch snel geneigd een lekkere lunch te scoren op de benzinepomp ofzo.
Iedereen een fijne dag!
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1960

Geregistreerd: 18 Nov 2013 20:57

Bericht 15 Apr 2014 11:08

Re: Afvaltopic

.
Laatst gewijzigd door Reva op 15 Apr 2014 11:21, in totaal 1 keer gewijzigd.
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:44

Bericht 15 Apr 2014 11:09

Re: Afvaltopic

Weg
Laatst gewijzigd door Dropveter op 15 Apr 2014 20:50, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Anoniem286

Bericht 15 Apr 2014 11:10

Re: Afvaltopic

Wat rot Ibbel, hopelijk krijgt ze goede begeleiding/ondersteuning en gaat het snel beter met haar! Sterkte.
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:44

Bericht 15 Apr 2014 11:17

Re: Afvaltopic

Weg
Laatst gewijzigd door Dropveter op 15 Apr 2014 20:50, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1960

Geregistreerd: 18 Nov 2013 20:57

Bericht 15 Apr 2014 11:20

Re: Afvaltopic

Oh bah zeg. Dan veel sterkte!
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
VorigeVolgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers