Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zittende activiteit gezocht

<<

Anoniem193

Bericht 11 Apr 2014 10:56

Zittende activiteit gezocht

Ik zit momenteel thuis en ben na 1,5 week wel klaar met de hele dag netflix en candy crush.
Ik zoek iets wat ik makkelijk op de bank of in bed kan doen, breien en haken kan ik niet helaas:p
de verwachting is dat ik nog wel 3/4 weken niet kan werken.
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 11 Apr 2014 11:01

Re: Zittende activiteit gezocht

kaarten maken, meedoen met snail mail, sieraden/sleutelhangers maken, Gelukspoppetjes maken (2 ronde houten kralen deze leuk beschilderen met een gekleurd draadje eraan)
<<

Anoniem193

Bericht 11 Apr 2014 11:04

Re: Zittende activiteit gezocht

Ik heb niet echt geduld voor kleine prutsel dingetjes. Plus dat ik dan nu mijn man de stad in moet gaan sturen om van alles aan te schaffen.
<<

Anoniem51

Bericht 11 Apr 2014 11:04

Re: Zittende activiteit gezocht

Léren breien en léren haken dan :) Lezen, schrijven, bloggen, snailmailen, spelletjes doen, kleuren (in van die volwassenenkleurboeken), gezellig kletsen/wijntje met vriendinnen, de was opvouwen, een vakantie voor de zomer uitzoeken, shoppen (online :wink:), je administratie ordenen, een receptenboek maken, iemand een paar canvasdoekjes en verf laten halen en lekker gaan schilderen, achter de geraniums gaan zitten en de Story volschrijven vol met de laatste roddels over de buren :wink:, ehhh....
<<

Anoniem193

Bericht 11 Apr 2014 11:15

Re: Zittende activiteit gezocht

Zo dundas, jij zou je wel vermaken.
<<

Anoniem 146

Bericht 11 Apr 2014 11:20

Re: Zittende activiteit gezocht

Haha, ik wilde ook zeggen leren haken. :wink:

Pak een goed boek of maak online een fotoboek. (vaak van die -ik-heb-er-nooit-tijd-voor-klusjes-)
<<

Anoniem304

Bericht 11 Apr 2014 11:22

Re: Zittende activiteit gezocht

Leren haken of breien is nog wel moeilijk opzich. Maar borduren is echt heel simpel, misschien vind je dat leuk?
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 11 Apr 2014 12:12

Re: Zittende activiteit gezocht

Een legpuzzel maken. Of een puzzelboekje ofzo?
Foto's inplakken of een online foto album maken.
Boek of tijdschrift lezen.
Leuke recepten verzamelen en een boekje ermee maken. Kan online of bijvoorbeeld uitknippen uit de Allerhande.
Kleurplaten kleuren (of in een kleurboek).
Familie/vrienden uitnodigen en lekker theeleuten.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 11 Apr 2014 12:26

Re: Zittende activiteit gezocht

Ga een stamboom maken op internet. Er zijn zat sites te vinden waar je dat op kunt doen, en in de digitale gemeentearchieven vind je een hoop info.
#teammaple🍁
<<

Anoniem38

Bericht 11 Apr 2014 13:45

Re: Zittende activiteit gezocht

Oude tijdschriften pakken en daar leuke plaatjes uitscheuren en collages maken. Verven, tekenen, puzzelboekjes, lezen..
<<

Anoniem193

Bericht 11 Apr 2014 18:05

Re: Zittende activiteit gezocht

Ik heb borduursetje en haaksetje van de action nu in huis. Toch maar een poging wagen.
Alles met computer wil ik sowieso niet doen. Dat gaat ook niet fijn in bed. Verven/knippen/plakken ook niet:p
<<

Anoniem51

Bericht 11 Apr 2014 19:20

Re: Zittende activiteit gezocht

Met zo'n schoottafeltje (plankje met een kussentje eronder) toch wel? Ik doe bijna alles qua schrijf- knip- kleur- en plakwerk op de bank :)
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 11 Apr 2014 21:32

Re: Zittende activiteit gezocht

Wat heb je? Beterschap iig!

Ik zou het wel weten, wekelijks 15 boeken ophalen bij de bieb en alleen maar lezen!
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem193

Bericht 11 Apr 2014 23:08

Re: Zittende activiteit gezocht

Ik heb de hele avond geborduurd ;)
ideaal joh. Heerlijk relaxed en je kan het op elk moment gewoon weg leggen.

Dundas, als ik alleen ben zou dat inderdaad wel gaan. Met de kids erbij wat lastiger.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 12 Apr 2014 00:56

Re: Zittende activiteit gezocht

Een bordspel spelen. Dat hoeft niet perse met vrienden, maar kan ook solo. Er zijn solo spellen op de markt em eigenlijk alle coöperatieve spellen kunnen ook solo.
<<

Anoniem147

Bericht 12 Apr 2014 09:44

Re: Zittende activiteit gezocht

De sims spelen? Dat vind ik altijd zo'n verslaving!
<<

Anoniem193

Bericht 14 Apr 2014 20:47

Re: Zittende activiteit gezocht

Carool, galstenen :(

Ik borduur en ik haak!! :D
<<

Anoniem51

Bericht 14 Apr 2014 21:17

Re: Zittende activiteit gezocht

Volgens mij heb ik nu eindelijk pas door wie je bent :silent:
<<

Anoniem193

Bericht 14 Apr 2014 22:00

Re: Zittende activiteit gezocht

Nee, dat zei je laatst ook al eens :p
<<

Anoniem51

Bericht 15 Apr 2014 00:33

Re: Zittende activiteit gezocht

Oh, dan word ik gewoon oud :redface:

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers