Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Leuk paas-toetje?

<<

Anoniem 52

Bericht 13 Apr 2014 17:49

Leuk paas-toetje?

Iemand een idee? Ik heb in m'n enthousiasme aangeboden om 't toetje te maken bij m'n schoonouders en ik wil 't ook nog steeds doen, maar ik wil wel iets leuks op tafel zetten natuurlijk ;) Wie heeft een spectaculair idee dat ik kan toe-eigenen om de show te stelen? :angel:
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 13 Apr 2014 18:51

Re: Leuk paas-toetje?

Half chocolade ei die je vult met een chocomousse of zo?
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 13 Apr 2014 18:53

Re: Leuk paas-toetje?

<<

Angela

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 556

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:26

Bericht 13 Apr 2014 19:05

Re: Leuk paas-toetje?

Oh dat ziet er leuk uit!

Een trifle is ook leuk om te maken. Dat heb ik een paar jaar geleden gedaan met kerst maar het was oorspronkelijk een paastrifle. Recept weet ik zo niet meer maar kwam van internet, zijn er genoeg te vinden! Er zat ook lemoncurd in, past goed bij Pasen vind, qua smaak en kleur.
Those we loved don't go away, they still walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still loved, still missed, still very dear!
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 13 Apr 2014 19:33

Re: Leuk paas-toetje?

Heb je al op de site van Life en Cooking gekeken?
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem 52

Bericht 14 Apr 2014 18:44

Re: Leuk paas-toetje?

Website van Life&Cooking werkt niet mee! Krijg 'm niet geopend...

Ik vind 't idee van chocolade-eieren vullen wel heel leuk!
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 14 Apr 2014 18:55

Re: Leuk paas-toetje?

www.laurainthekitchen.com heeft altijd er leuk recepten. Met filmpje en alles, vind ik altijd mega handig!

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers