Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Alternatief voor haarlak?

<<

Anoniem65

Bericht 14 Apr 2014 11:06

Alternatief voor haarlak?

Ik heb heel dun en slap haar. Daarom draag ik het nooit los. Ik ga altijd even op de kop hangen en spuit wat haarlak, zodat het niet superplat op mijn hoofd zit. Ik zet de voorste pluk dan met een schuifje vast in een soort "bobbel". Maar is het niet slecht om elke dag haarlak te gebruiken? Zijn er alternatieven? En dan in sprayvorm. Ik heb ook volumepoeder maar vind dat niet fijn werken, vies voelen en ik vind het matte effect lelijk. Dat geldt ook voor droogshampoo. Hoe doen jullie dat?
<<

Elvie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 604

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:14

Bericht 14 Apr 2014 11:19

Re: Alternatief voor haarlak?

Ik gebruik vaak de Andrélon verrassend volume duo mist, die vind ik wel goed werken! Na het wassen spray je dit in je natte haar.

Afbeelding
2014 2016
<<

Anoniem65

Bericht 14 Apr 2014 11:22

Re: Alternatief voor haarlak?

Ik was mijn haar altijd voor het slapen, ik föhn dus nooit. Werkt het dan ook? Ik ben dus eigenlijk op zoek naar iets wat op droog haar kan.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 14 Apr 2014 13:24

Re: Alternatief voor haarlak?

Ik gebruik van dat poeder van tafft of syoss. Dat maakt je haar wat stugger. Werkt goed!
30-04-2017
<<

Anoniem79

Bericht 14 Apr 2014 14:19

Re: Alternatief voor haarlak?

Ik gebruik altijd mousse (geen sprayvorm dus). Ik heb ook slap en dun haar als ik dat er niet in doe. Als ik veel volume wil doe ik het in mijn hele haar en anders alleen in mijn pony zodat mijn haar niet zo suffig op mijn hoofd ligt.
<<

Lara

Kletskop

Berichten: 560

Geregistreerd: 29 Dec 2013 12:45

Bericht 14 Apr 2014 14:39

Re: Alternatief voor haarlak?

Droogshampoo? Krijg je heel veel volume van!
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 14 Apr 2014 15:34

Re: Alternatief voor haarlak?

Zoutspray werkt bij mij het best. Daar wordt je haar wat stugger van, maar plakt niet zoals volume poeder.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 14 Apr 2014 16:12

Re: Alternatief voor haarlak?

En echt drogen met een fohn. Anders is mijn haar ook zo dood als een mus. Maar ik was ze, ga dan op mijn kop hangen en fohn ze droog. Als ik ze niet fohn is het echt drama geloof ik.. wil het niet eens proberen haha.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers