Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Meubelreiniger stoffen bank?

<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2083

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:04

Bericht 14 Apr 2014 09:15

Meubelreiniger stoffen bank?

Vandaag krijg ik mijn nieuwe, stoffen, bank. Omdat ik bang ben dat er vast weleens iets overheen zal gaan, wil ik graag voor de zekerheid alvast een bus/fles reiniger in huis halen. Het gaat dan om een poetsmiddel voor als er iets van eten of drinken op de bank komt. Heeft iemand een aan- of afrader? De winkel die het verkoopt erbij is natuurlijk helemaal handig!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12141

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 14 Apr 2014 10:54

Re: Meubelreiniger stoffen bank?

Wij gebruiken action tapijt reiniger of van kruitvat

We hebben nu bij onze bank dat is ingespoten met speciaal spul en daar zit een schoonmaak setje bij. In house heet dat. Is ook wel los te koop bij meubelzaken
Afbeelding
<<

Anoniem 43

Bericht 14 Apr 2014 11:15

Re: Meubelreiniger stoffen bank?

Heb je bank niet laten coaten? Dat kan vaak bij meubelzaken.
Dan mag je daarna alleen reinigen door op vlekken met een natte doek voorzichtig te deppen.
Laatst gewijzigd door Anoniem 43 op 22 Apr 2014 12:09, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2083

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:04

Bericht 14 Apr 2014 13:53

Re: Meubelreiniger stoffen bank?

Nee, ik heb 'm niet laten coaten. In verhouding tot de prijs van de bank vond ik dat wel erg duur (kwam geloof ik nog ruim 25% bij). En er wonen hier geen en komen hier niet vaak kinderen, dus dat scheelt natuurlijk ook qua hoeveelheid vlekken. Is meer dat ik iets voor de zekerheid zoek.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers